עסקים רבים עובדים על ידי התאמה של שירות או מוצר ספציפיים ללקוח, זאת אומרת שלקוח פונה לבית העסק, מציג את הדרישות שלו ולמה הוא זקוק ובית העסק על סמך המידע הזה מוציא לו מסמך של הצעת עבודה, מה היא כוללת, מה התמחור, תנאים שונים וכדומה.
עיצוב בהתאמה אישית, מה זה אומר בדיוק
יחס אישי הוא אחד הדברים שחשובים ביותר לכל לקוח בכל תחום שהוא. לקוח אוהב להרגיש שהוא מיוחד, שרואים אותו, מתייחסים אליו ולצרכים האישיים שלו ושהוא לא עוד סתם לקוח. יש דרכים שונות לתת יחס אישי ללקוח כאשר אחת מהדרכים היא באמצעות עיצוב והתאמה אישית של הצעות המחיר הנשלחות ללקוחות, גם לקוחות מתעניינים וגם ללקוחות ותיקים אשר מעוניינים לרכוש מוצר או שירות חדש מעבר למה שיש להם. חלק מתהליך עבודה נכון מול לקוחות זה הוצאה של הצעת מחיר בצורה מסודרת, הצעה אשר מופקת לאחר הבנה מה הצרכים המיוחדים של הלקוח, האם יש לו דרישות מיוחדות ואיזה. ישנה חשיבות שכל עסק יתאים את מסמך הצעות העבודה שהוא מוציא ללקוח גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה מה הוא בדיוק מכיל מבחינת המידע הכתוב, תמונות במידה ויש וזה נכון לצרף, צבעים של המסמך וכדומה. יש חשיבות רבה לכך שלקוח יקבל הצעה מעוצבת בצורה יפה ואסתטית, בצורה שמתאימה לאופי העסק ויש בה התייחסות אישית לבקשות שלו, אלו דברים קטנים אשר מגדילם את הסיכוי לכך שיבחר לסגור עסקה דווקא אצלכם.
למה כדאי להשתמש במערכת CRM לצורך עיצוב הצעות עבודה
מערכת CRM, מערכת חכמה ביותר אליה ניתן לגשת ובלחיצת כפתור לקבל מידע נרחב על העסק, על המצב שלו, מה נעשה עם כל לקוח, מה היעדים של העסק לשנה הקרובה ועוד. בעזרת המערכת אפשר לעצב גם מסמכים חשבונאים שונים בין היתר אפשר לעצב תבנית של הצעות עבודה לעסק בהתאם לאופי שלו ובהתאם לשפה העיצובית שלו בכללי. מעבר לכך ניתן לשלוח את ההצעות בקלות מהמערכת גם באופן ידני וגם באופן אוטומטי. משום שהמערכת מרכזת את כל המידע ניתן לגשת בקלות למסמך שנשלח ללקוח ולהיות תמיד במעקב היכן דברים עומדים, למשל מסמך שנשלח ללקוח ולא התקבלה תשובה תוך פרק זמן סביר, ניתן לראות זאת במערכת, לראות אם הוא בכלל קיבל את המסמך, האם הוא צפה בו או שלא ובהתאם לכך לבחור אם ליצור קשר באופן יזום כדי להגדיל את הסיכוי לסגור את העסקה.