יש דיוור ויש דיוור חכם

לרוב כשחושבים על דיוור, חושבים על תותח מיילים ששולחים לרשימות תפוצה פעם בשבוע. כמעין תחליף לעדכונים שמגיעים בדואר מכל מיני חברות. כמובן שכל מערכת דיוור מאפשרת לכם לעשות את זה.
אבל עם הטכנולוגיה של היום ניתן לייצר תזרימים אישים ללקוחות שלכם – לתת להם להרגיש שזה נכתב עבורם.

תנתחו את המספרים
ותגדילו רווחיות

מתוצאות הקמפיינים עד ניתוח המכירות תישארו
מחוברים ביום יום לנתונים הכי חשובים בעסק.

תקלו על הלקוחות שלכם
תגדילו מכירות.

קבלת פנייה חדשה, הצעת מחיר מותאמת, חתימה אלקטרונית ותשלום באשראי. הכל מרוכז ואתם בשליטה מלאה.

תתקדמו לאוטומציות
ותחסכו זמן

מתהליכים פניים ארגונים ועד בניית משפכי שיווק שלמים, מעולם לא היה פשוט יותר לייעל את העסק.

תשתמשו בווטסאפ
ותגיעו ליותר לקוחות

הלקוחות שלכם הפסיקו לענות לטלפונים,
תתאימו את עצמכם ותתקדמו אליהם.

תפשטו תהליכים ותקבלו
החלטות טובות יותר.

מניהול סדר עדיפויות בניהול משימות ועד תהליך מכירה
אתם רוצים לעשות לעצמכם ולעובדים סדר בקבלת החלטות.

יותר מכירות

יותר זמן

יותר רווח

יותר לקוחות

יותר פשוט

מערכת erp

כשזה אישי זה חשוב

אחד הבעיות הגדולות בעולם הדיוור במייל זה שהלקוחות שלנו נהיו עיוורים למיילים האלו.
כמובן שהתוכן מאד חשוב אבל השאלה היא איזה תוכן אני שולח למי?, מתי? ואיך אני עוזר לו לקדם את מה שמעניין אותו? בסקאלה הצלחנו לייצר טכנולוגיה שתאפשר לכם להגדיל משמעותית את אחוזי הפתיחה של המיילים.

אנחנו עובדים עם כולם!

לא סתם אנחנו הבית הגדול ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. מחברות נדל”ן, מכללות ובתי ספר, חברות ביטוח ופיננסיים דרך משרדי פרסום ועד פרילנסרים ובעלי מקצוע מכל התחומים.

אין מה להסתבך, תמיכה בעברית.

הסירו את החשש מהטמעת המערכת, צוות התמיכה שלנו איתכם בכל שלב.

ההצלחה שלכם חשובה לנו! נציג אישי מלווה אתכם משלב ההתאמה ועד לתפעול השוטף.

מערכת דיוור ב CRM

מה זה אומר מערכת דיוור ב CRM ? כל אימייל שתשלחו יכול להכיל שדות דינאמים הישר מתוך הכרטיס לקוח האישי. מלבד השם, תוכלו להכניס כל נתון שנמצא אצלכם בכרטיס לקוח. תאריכי לידה, תאריכי הצטרפות, נתוני רכישה ועוד..

להכיר את הלקוח ולהגדיל יעילות

כחלק מהיתרון לעבוד עם מערכת דיוור בתוך CRM, כל הקמפייני דיוור והמיילים ששלחתם ללקוח מתועדים בתוך הכרטיס לקוח. מה שמאפשר לכם להבין מה בדיוק הוא ראה, על מה לדבר איתו בשיחה הראשונה ואיך להעלות את אחוזי ההמרה בארגון.

מנתחים נתונים

כל קמפיין טוב מתחיל ונגמר בניתוח נתונים. קבלו לוחות בקרה המפלחים את אחוזי הפתיחה ומאפשרים לכם לקבל החלטות. תשארו מעודכנים ותקבלו את נתוני הקמפיין באמצעות דוחות חכמים המגיעים אליכם ישירות למייל.

כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

מערכת דיוור במייל היא מערכת שבה מרוכזים הלידים שהשאירו לכם פרטים בטפסי ההרשמה שלכם באתר, בדף הנחיתה או בתשתית אחרת שלכם. הם נאגרים לרשימה אחת או יותר בהתאם לרצונכם וניתן לשלוח להם דואר אלקטרוני ולעדכן אותם בענייני העסק, לשלוח להם טיפים, לחבר אותם אליכם ולשווק להם מוצרים ושירותים, מבצעים ועוד.

המערכת והשימוש בה תאפשר לכם לבנות רשימת לקוחות מתעניינים במוצר/שירות/תחום כלשהו ולדוור אליהם מידע, טיפים, מבצעים וחדשות אודות העסק שלכם, אודות השירותים ואודות המוצרים שלכם. כך תישארו בתודעה של הקהל, תוכלו לחבר את הקהל אליכם וגם להשאיר אותם מעודכנים לגבי מבצעים ושירותים חדשים שלכם.

זה תלוי כיצד אתם מרגילים את הקהל שלכם. כיום לקוחות ממהרים לבטל הרשמות לתפוצה אם הם מקבלים כמות גדולה מדי של מיילים לכן בין מייל לשנים בשבוע זה בהחלט מספיק בדרך כלל.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי