קבלו סקירה מלאה של תוכנות ה-CRM המומלצות ביותר

תוכנות CRM

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

תוכנה לניהול קשרי לקוחות (CRM), משמשת עסקים לניהול אינטראקציות עם לקוחות קיימים וחדשים.

תוכנות ה-CRM של ימינו התפתחו לכדי תוכנות המספקות מגוון של פונקציות, המאפשרות מגוון רחב של שירותים לעסקים קטנים וגדולים כאחד. אך המטרה העיקרית של תוכנת ה-CRM היא לשרת את הלקוחות בצורה טובה יותר, לשמר אותם לזמן ארוך ולנהל צורה יעילה יותר את צינור המכירות. 

בעוד שתוכנות ה-CRM קיימות כמה זמן מה ומשמשות ארגונים גדולים כבר שנים, הופעתן של מערכות CRM המציעות saas (שירותי תוכנה) בתשלום, הפך לפופולרי בקרב עסקים קטנים רבים ברחבי העולם. הודות להתקנה הפשוטה שלא דורשת כלל השקעה, שוק ה-CRM הפגין צמיחה מתמשכת בשנים האחרונות.

השוק העולמי למערכת לניהול לקוחות עמד על 26.3 מיליארד דולר בשנת 2015 והביקוש צפוי לגדול בעשור הקרוב. 

אז אחרי שהבנתם שתוכנת CRM מומלצת לכל בית עסק המוכר מוצר או שירות, קבלו נגיעה של מה המערכת הזו יכולה לעשות:

יוצר מיקוד על כל לקוח

  • עוזר לכם למצוא בקלות כל לקוח ומאפשר לכם לתקשר עימו באופן מיידי.
  • משפר את חווית שירות הלקוחות והתמיכה של העסק.
  • מגביר את נאמנות הלקוחות ומשמר אותם לזמן ארוך.

מגדיל מכירות ואת רווחיות העסק

  • מתעדף ומחלק בצורה חכמה את הלידים לפי קטגוריות.
  • עוקב אחר פעילות הלידים מקצה לקצה
  • מבצע אוטומציות המפשטות את תהליך המכירה.
  • מנהל את המשימות והפגישות השבועיות/חודשיות/יומיות. 

מרכז את כל הנתונים במקום אחד

  • מאפשר נראות מוחלטת של כל הנתונים המונעת כפילויות.
  • משפר את שיתוף הפעולה בין הצוותים השונים בעסק.
  • מקל על הצוות העובד מרחוק.
  • מייעל את תהליכי העבודה על ידי שילוב של מערכות שונות בהן העסק עושה שימוש, בתוכנת ה-CRM ליועצים.

מספק תובנות שיאפשרו גדילה של העסק

  • לוחות בקרה חכמים (BI) המספקים תחזיות מדויקות ומפורטות.
  • תובנות על פעילותם של לקוחות העסק.
  • ניהול החזר ROI שיווקי.

בואו נעשה השוואה בין המערכות הקיימות בארץ למערכות בחו”ל

עסקים ישראלים רבים המחפשים מערכות CRM ליועצים ואנשי נדל״ן, בדרך כלל יחפשו מערכות המותאמות לשפה העברית עם תמיכה מקומית, מערכות המאפשרות אינטגרציה עם מערכות ישראליות שונות לסליקת אשראי או הפקת חשבוניות ומערכות המותאמות ככל הניתן לתחום העיסוק שלהן, כגון- מתווכי נדל”ן, מכללות, ביטוח וייעוץ פיננסי ועוד.

נכון להיום, ישנם מגוון תוכנות CRM ישראליות, כמו- PowerLink, Bmby וכוורת שאכן מספקות את שרותים אלו, אך לא עונות באופן מלא על צרכיהם של עסקים רבים, בין היתר, לרכז את ניהול השליטה והבקרה לכדי מערכת אחת או לקבל נתונים מהימנים על שרשרת השיווק, המכירה והתפעול.

חסרים אלו מובילים לכך, שעסקים ישראלים רבים, קטנים וגדולים, לא עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שכבר נוכחות ברחבי העולם ולכן נאלצים לעבוד עם כמה מערכות במקביל, היוצרות לעיתים חוסר סנכרון בעסק או עובדים עם מערכות שלא מדברות אחת עם השנייה. 

להבדיל מתוכנות ה-CRM למכללות ובתי ספר הקיימות בארץ, תוכנות מובילות בחו”ל, כמו- Salesforce, ZoHo ו- Microsoft Dynamics, שמצד אחד כן מספקות את שירותים אלו ומתחדשות באופן שוטף בכל הטכנולוגיות והאוטומציות השונות. אך מצד שני, לא מגיעות עם אינטגרציות מובנות לתוכנות הישראליות- הדורשות הטמעה יקרה ולא מותאמות לשפה העברית, באופן שמקשה על העסקים הישראלים לנצל את מלוא הפוטנציאל הטמון בתוכנות ה-CRM. 

לעומת זאת, ישנה עלייה של מערכות CRM ישראליות, שעושות את תחילת דרכן לשוק הישראלי.

ביניהן, תמצאו את Scalla, העונה בדיוק לצרכיהם של עסקים רבים המחפשים לעבוד עם תוכנת CRM שדומה לתוכנות הנמצאות בחו”ל.

המערכת של Scalla מותאמת לשפה העברית עם תמיכה בעברית, כוללת בתוכה את כל האינטגרציות המובנות למערכות הישראליות, טכנולוגיות שיווק אוטומטיות מתקדמות ולוחות בקרה מתקדמים ומהימנים עם תובנות עסקיות! 

מבין הפיצ’רים המהווים בידול מרכזי תמצאו:

  • חיבור לקמפיינים בגוגל ופייסבוק
  • חיבור לצ’אט ולאתרי האינטרנט
  • חיבור לאנליטיקס
  • אוטומציות בWhatsApp- שיווק וניהול לקוחות
  • לוחות בקרה מהימנים

הינה לכם כמה מתוכנות ה-CRM המומלצות שבחרנו:

PowerLink

PowerLink, שנוסדה בשנת 1997 על ידי מפתחים ישראליים, עוסקת בניהול קשרי לקוחות (לעסקים קטנים בעיקר), ניהול יומן, לידים, הפקת חשבוניות ועוד. PowerLink מציעה בין היתר ללקוחותיה, חבילה בסיסית המאפשרת ניהול של עד 20 לקוחות, 100 אנשי קשר סה”כ והפקה של 10 חשבוניות בחודש.

במידה ותרצו חבילה מורחבת יותר, PowerLink מציעה חבילות הנעות בין 90 ל-150 ש”ח לחודש, שאותן תוכלו לנסות תחילה ללא תשלום. 

  • יתרון משמעותי: תהליך אפיון המאפשר התאמה אישית לכל עסק על פי צרכיו, לעסקים קטנים וגדולים כאחד. 
  • חיסרון משמעותי: העבודה מרוכזת תחת מערכת אחת, כך שבמידה וישנה תקלה והמערכת מושבת, תצטרכו להפסיק את עבודתכם עד לפתרון התקלה. 

הכוורת

הכוורת, שנוסדה בשנת 2002 גם היא ע”י מפתחים ישראליים, עוסקת בניהול לקוחות וספקים, מבוססת ענן המאפשר גישה ממגוון מכשירים. בנוסף, תוכנת הכוורת מרכזת ומאפשרת מעקב אחר כל הלידים שהגיעו מקמפיינים שונים (facebook, Google, אתר העסק ועוד) ומתממשקת ל-Zapier ושלל יומנים שונים.

הכוורת מציעה ללקוחותיה חבילות הנעות בין 100 ל-150 ש”ח לחודש עם כמויות משתמשים משתנות ותקופת ניסיון של 14 ימים ללא עלות.

  • יתרון משמעותי:
  • חיסרון משמעותי:

Bmby

Bmby הינה מערכת תוכנה, המטמיעה תוכנות בשיטת Turnkey. המערכת מאפשרת ניהול מכירות ושירות לקוחות המבוססת על ענן. מרכז ההתמחות של Bmby הוא פיתוח תוכנת ניהול לפרוייקטי נדל”ן- מאפשרת קליטה אוטומטית של לידים וניהול לקוחות במערכת.

מבין מוצריה תמצאו 3 קטגוריות- תוכנות שיווק ומכירה, תוכנות נדל”ן ואפליקציות, שאת המידע לגביהן תוכלו לקבל משיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות.

  • יתרון משמעותי:
  • חיסרון משמעותי:

Salesforce

Salesforce שנוסדה ב1999 בקליפורניה שבארה”ב, הינה מערכת CRM מהמוכרות בעולם, המאפשרת ללקוחותיה גישה לכל נתוני העסק מכל מקום,ניהול מכירות, ניהול יומן, ניהול לקוחות העסק-החל מאלו הצעות קיבלו ועד המגעים שהתנהלו מולם. 

Salesforce מציעה ללקוחותיה מגוון חבילות. הזולה מביניהן בעלות של 25 אירו לחודש והיקרה מבינהן בעלות של 300 אירו לחודש, כאשר לא משנה איזו חבילה תבחרו, תוכלו להתנסות בה בחינם.

  • יתרון משמעותי:
  • חיסרון משמעותי:

ZoHo CRM

Zoho CRM שנוסדה בשנת 1996 בהודו, הינה מערכת המרכזת את כל נתוני הלקוחות בין אם נערכו דרך המייל, SMS, רשתות חברתיות, אתר החברה ועוד. Zoho CRM מאפשרת לעסקים להשתמש בשלל פי’צרים שמטרתם להקל על האינטראקציות של העסק עם לקוחותיהם. החבילות שמציעה Zoho מתחילות בחבילות בסיס בעלות של 12 דולר לחודש וחבילות מקיפות יותר בעלות של 100 דולר לחודש, עם תקופת ניסיון חינמית של 15 יום. 

  • יתרון משמעותי:
  • חיסרון משמעותי:

Microsoft Dynamics

מלל: Microsoft Dynamics מבית Microsoft הינה מערכת CRM שפותחה בשנת 2006, המציעה פתרון עסקי לניהול קשרי לקוחות, ניהול קמפיינים בענן והפקת תובנות לייעול מבחינה שיווקית.

בנוסף, Microsoft Dynamics מציעה שימוש באפליקציה ייעודית, המאפשרת לנהל את העסק בצורה ניידת. 

החבילות שמציעה Microsoft Dynamics נעות בין 20 דולר לחודש ל- 162 דולר לחודש בתנאים ושרותים משתנים. 

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות