מערכת לניהול משימות ויומן

תעברו ליומן מסונכרן ותחסכו בזמן

ראו את כל האירועים, הפגישות והמשימות שלכם באופן מסונכרן מכל פלטפורה שנמצאת ברשותכם, מ- Google ועד Outlook. צרו משימות ביומן באופן אוטומטי כמו תזכורות מעקב לשיחות חוזרות עם לקוחות והגיעו לכל רשומה בלחיצת כפתור. 

מערכת הסליקה של טרנזילה

טרנזילה, מקבוצת אינטרספייס, היא בין החברות הגדולות בארץ המספקות שירותי סליקה לכרטיסי אשראי וניהול עסקאות, תחת קורת גג אחת, למגוון של עסקים-גדולים וקטנים, אתרי אינטרנט ומשרדים, תוך הקפדה על אבטחה מקיפה. 

מעבר לשרותי הסליקה שלה, טרנזילה מציעה גם קופה רושמת בענן, דפי נחיתה עם אפשרויות תשלום ומיני חנות וירטואלית.

מערכת ה-CRM עוזרת לכם לעקוב אחר לידים איכותיים יותר בצורה מהירה יותר. בנוסף, הפצתם לנציגי המכירות הופכת פשוטה יותר באמצעות חלוקה אוטומטית, היכולה להתבסס על כללים וקריטריונים ספציפיים שהוגדרו מראש.

קבלו תמונה ברורה יותר באמצעות מערכת ה-CRM של השלבים בתהליך המכירה , על מנת להשתמש בטכניקות טובות יותר להפיכת המתעניינים ללקוחות העסק.

  • הנפקה אוטומטית של חשבוניות מס חתומות.

באמצעות מערכת ה-CRM לעסקים קטנים  תוכלו ליצור תהליכי עבודה אוטומטיים של הזנת נתוני מכירות ועוד, שיחסכו לכם בזמן ויגבירו את תפוקת עבודתכם.

מערכת ה-CRM מתעדת כל אינטראקציה שיש לכם עם לקוחות או מתעניינים. הודעות דוא”ל, שיחות טלפון ואפילו התכתבויות ברשתות החברתיות בצורה שתעזור לכם לשלוף נתונים בצורה מהירה יותר.

צרו דוחות ולוחות בקרה חכמים שיספקו לכם מידע בזמן אמת, שיאפשר לכם לבצע תחזיות מכירה. קבלו עדכונים על מדדי ביצוע והכנסות צפויות על מנת לקבל החלטות אסטרטגיות מושכלות. עקבו אחר הצלחתם של הקמפיינים שברשותכם והשלבים בצינור המכירה.

כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

מערכת התראות קופצות שתשאיר אתכם מעודכנים

צרו התראות למשימות ואירועים חשובים, כך כשיגיע זמנם תוכלו לראות את ההתראות בדפדפן, בנייד וכן במרכז הפעילות של המערכת. במידה ולא יתאפשר לכם לגשת למשימות אלו כרגע, תזמנו להן מועד חדש על מנת לא לפספס אותן.

יועץ עסקי

שיתוף יומן עם העובדים

ניהול יומן מסונכרן עם צוות העובדים שלכם מאפשר סדר בלוחות זמנים צפופים.

הימנעות מחפיפה בין פגישות, כך שכל העובדים תמיד יהיו מעודכנים במשימות ואירועים חשובים. לא כל העובדים חייבים להיות חשופים לכל העדכונים, תנו הרשאות פרטניות למשתמשים רלוונטים לפי העדפתכם. 

אוטומציות שיקפיצו אתכם קדימה

נהלו את כל המשימות בקלות באמצעות תהליכים אוטומטיים – תזכורות מעקב אחר הזדמנויות מכירה שטרם טופלו, שיחת טלפון לליד שהגיע לשלב קריטי בתהליך המכירה או תזכורת ללקוח על פגישה שנקבעה עימו.

קבעו עם לקוחותיכם בקלות ובפשטות

קביעת פגישה ב 2 קליקים ישירות מכרטיס לקוח או מכל מקום אחר במערכת, שם תוכלו לבחור בלקוח קיים או ליצור לקוח חדש, לסמן את השעה והתאריך הרלוונטי בליווי תזכורת ,סוג הפגישה ומידת הדחיפות שלה.

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

ניהול משימות הוא כלי נהדר שבו נוכל לנהל את המשימות היומיות, השבועיות והחודשיות שלנו. היום יום של כל אדם, בין אם הוא עצמאי, בעל עסק, עובד שכיר, בכל תחום למעשה, בנוי ממשימות רבות שיש לבצע. כאשר רושמים את המשימות בצורה מסודרת ומסמנים בכל פעם את המשימה שהושלמה לא רק שאנו עובדים מסודר יותר, לא מדלגים על משימות ומתנהלים בצורה אחראית יותר אלא גם מקבלים מוטיבציה להשלמת המשימות הנוספות.

כמובן. ניתן לחבר את יומן הGMAIL או הOUTLOCK שלכם למערכת הניהול של סקאלה. לפרטים נוספים פנו לצוות התמיכה המקצועי שלנו.

מערכת הCRM בעלת כלים מיוחדים לניהול פגישות ומשימות. בין אם אתם מחברים את יומן הGMAIL  או הOUTLOCK שלכם למערכת הCRM שלכם ובין אם לאו, תוכלו עדיין לקבוע פגישות ולנהל את הלו”ז שלכם דרך המערכת.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי