הפקת מסמכים חשבונאים

עברו להפקת מסמכים חשבונאיים בצורה דיגיטלית ומסונכרנת, עם מערכת ה-CRM.

כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

זמן הוא המשאב היקר והמוגבל ביותר של אנשי העסקים

כשאתם מנהלים עסק, עליכם לעקוב באופן שוטף אחר ההכנסות וההוצאות, אתם צריכים ליצור דוחות , להפיק חשבוניות ולנהל מלאי. 

כשעושים את כל אחת מהפעולות הללו בנפרד, מדובר באתגר. מנהל החשבונות צריך לעקוב בקפידה אחר כל המסמכים ולעיתים קשה להימנע מטעויות אנוש.

איגדנו לכם כמה מהיתרונות הבולטים של שימוש במערכת CRM שכוללת בתוכה מודול להפקת מסמכים חשבונאיים:

תוכנה להפקת מסמכים חשבונאיים, תעזור לבית העסק שלכם להימנע מטעויות, לנהל ולייצור בצורה פשוטה יותר חשבוניות מס, קבלות, תעודות משלוח, הצעות מחיר והזמנות, תחת מערכת אחת.

באמצעות המערכת תוכלו ליצור טפסים חשבונאיים היישר מכרטיס הלקוח, כשפרטיו מועברים אוטומטית לטופס מבלי שתצטרכו להזין שוב. בנוסף, כיוון שהמערכת מסונכרנת עם Google Drive, Gmail, OutLook ועוד, תוכלו לשלוח את הטפסים בלחיצת כפתור מהמערכת לאנשי הקשר הרלוונטים!

הפקת מסמכים חשבונאיים דרך מערכת ה-CRM תקל עליכם למצוא חשבוניות שטרם שולמו, באמצעות תצוגות לוח ודוחות שיציגו לכם את תאריכי התשלום, היתרה והסכום לתשלום שנותר ושמות הלקוחות החייבים.

תוכלו לראות היישר מכרטיס הלקוח/ ספק, את כל היסטוריית ההזמנות או המלאי, את החשבוניות והמסכים ששיתפתם עימו, כך שתוכלו לדעת בכל רגע נתון איפה אתם עומדים.

לא תצטרכו יותר לאגד את כל המסמכים, מלאי, חשבוניות וקבלות בסוף שנה. מערכת ה-CRM בשילוב הפקת המסמכים החשבונאיים תבצע תהליך זה באופן אוטומטי, כך שתוכלו לראות דו”ח מסודר ללא מאמץ!

שלחו בצורה נוחה והימנעו מזיופים, בעזרת הפקת המסמכים החשבונאיים של Scalla, המגנה על תוכן המסמכים שלכם באמצעות חתימה דיגיטלית מאושרת על ידי משרד המשפטים ומס הכנסה.

אנחנו עובדים עם כולם!

לא סתם אנחנו הבית הגדול ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. מחברות נדל”ן, מכללות ובתי ספר, חברות ביטוח ופיננסיים דרך משרדי פרסום ועד פרילנסרים ובעלי מקצוע מכל התחומים.

אין מה להסתבך, תמיכה בעברית.

הסירו את החשש מהטמעת המערכת, צוות התמיכה שלנו איתכם בכל שלב.

ההצלחה שלכם חשובה לנו! נציג אישי מלווה אתכם משלב ההתאמה ועד לתפעול השוטף.

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

באמצעות מערכת CRM של סקאלה תוכלו להתחבר למערכות הנהלת חשבונות שונות להפיק מגוון מסמכים חשבונאיים הנדרשים לכם בתפעול העסק: חשבוניות מס, קבלות, חשבוניות עסקה, זיכויים, דוחות כלכליים ועוד.

החיבור למערכת תאפשר לכם להגדיר מתוכה הנפקת חשבוניות באופן אוטומטי לאחר סליקה של משתמש דרך אחד האתרים שלכם המחוברים למערכת. לדוגמה: לקוח הרכש מוצר באתר שלכם וביצע תשלום אונליין יקבל באופן אוטומטי חשבונית למייל שלו על הסכום ששילם.

חתימה דיגיטלית תאפשר לכם לנהל, להעביר ולשלוח מסמכים ללקוחות בעלי אישור משפטי חוקי. החשבוניות שלכם יהיו חתומות דיגיטלית באופן אוטומטי.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי