שיווק באמצעות ווטסאפ

דרכי השיווק עברו מהפכה בשנים האחרונות וכל מה שהיה מוכר לנו מהעבר בחלקו הגדול כבר אינו אותו דבר.  נושא השיווק אשר בעבר היה בעיקר בעולם “האמיתי” והתמקד במתן חסויות לאירועים או הפקה של אירועים, פרסום בעיתונות ארצית ומקומית, פרסום בטלוויזיה וברדיו, פרסומים בשלטי חוצות ועוד עבר תהליך של שינוי. אמנם עדיין רואים פרסומות ומהלכים שיווקיים במדיות כמו רדיו, טלוויזיה, כנסים ואירועים שונים אך היום הזירה העיקרית היא הזירה של אינטרנט, רשתות חברתיות, אפליקציות וטלפונים חכמים ועוד.

שיווק באמצעות ווטסאפ, מה זה אומר בדיוק

אפליקציית ווטסאפ שבבעלות פייסבוק זו אחת מאפליקציות המסרים המיידיות הנפוצות ביותר היום ומשרתת מיליוני משתמשים בכל העולם. ככזאת, היא מהווה כלי עסקי חשוב ומהותי הן מבחינה של כלי לשירות לקוחות והן מבחינה של כלי שיווקי לכל דבר. האפליקציה מתפתחת ומשתנה כל הזמן ובין היתר פותחה גם גרסה לעסקים, שזו גרסה בעלת תוספים שונים אשר מאפשרת לעסקים רבים להשתמש בה בצורה חכמה ויעילה במגוון דרכים בין היתר על ידי שליחת הודעות אוטומטיות, ניהול קבוצות תפוצה, קטלוג מוצרים ומתן מידע על העסק וכדומה, מה שמאפשר להשתמש בה ככלי שיווקי לכל דבר הן מול לקוחות מתעניינים והן מול לקוחות קיימים. האפשרות לשלוח ללקוח מתעניין את כל המידע לווטסאפ, היכולת של לקוח להקליק על אייקון של ווטסאפ ברשת חברתית, אתר אינטרנט או דף נחיתה מה שממאפשר לו לשלוח פניה מהירה וקבלת מידע באופן מהיר ללא צורך להמתין, גורם לתהליכי המכירה להיות נוחים ומהירים הרבה יותר מבעבר.

אנחנו עובדים עם כולם!

לא סתם אנחנו הבית הגדול ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. מחברות נדל”ן, מכללות ובתי ספר, חברות ביטוח ופיננסיים דרך משרדי פרסום ועד פרילנסרים ובעלי מקצוע מכל התחומים.

אין מה להסתבך, תמיכה בעברית.

הסירו את החשש מהטמעת המערכת, צוות התמיכה שלנו איתכם בכל שלב.

ההצלחה שלכם חשובה לנו! נציג אישי מלווה אתכם משלב ההתאמה ועד לתפעול השוטף.

אפליקציית ווטסאפ במערכת CRM מה היתרונות?

מערכת CRM היא מערכת ניהול לקוחות חכמה המציעה שלל תוספים, חלקם עוסקים בניהול של העסק כמו הנהלת חשבונות, מעקב אחר תיק לקוח, ניהול יומן פגישות ובין היתר גם שלל תוספים הממוקדים בכל נושא השיווק והאסטרטגיה העסקית. אינטגרציה של ווטסאפ לתוך מערכת CRM מאפשרת לעסק לנהל את כל הנתונים והמידע במקום אחד מסודר ומאורגן.

להטמיע תהליכים אוטומטיים

המערכת ניהול לקוחות בין היתר מאפשרת להטמיע תהליכים אוטומטיים שונים כמו למשל מענה אוטומטי להודעות אשר מתקבלות מלקוחות קיימים או מתעניינים, יכולת לעשות ניתוב שיחות כמו שיש במערכת טלפונית מה שמאפשר ללקוח לנתב את דרכו לנציג שהכי מתאים לענות לו, מענה אוטומטי לשאלות ופניות נפוצות כאשר אחד מהדברים החשובים הוא שכל התקשורת הזו נשמרת באופן אוטומטי בתיק הלקוח, הכל מתועד ואת הכל ניתן לשלוף בהתאם לצורך.

כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

כיום כולם מתכתבים בוואטסאפ ולא בSMS רגיל, מה שהפך את הפלטפורמה של וואטסאפ לפופולרית ביותר להעברת מסרים. בשל כך התפתח תחום השיווק בוואטסאפ שאומר שבעל העסק יוכל להשתמש באפליקציה של וואטסאפ לפרסום העסק ושירותיו, שליחת עדכונים ללקוחות ואפילו ניהול רשימת תפוצה באמצעות וואטסאפ.

ניתן לנהל רשימות תפוצה ולדוור אליהן דרך וואטסאפ. ניתן גם לנהל קבוצות וואטסאפ של עד 256 אנשים לקבוצה ולדוור אליהן. הדיוור הרגיל הוא בעצם צירוף של אנשי קשר לרשימת תפוצה מסוימת ושליחת הודעה אחת שנשלחת במכה לכל אנשי הקשר החברים באותה רשימה.

וואטסאפ עסקי היא אפליקציה מקבילה של וואטסאפ המיועדת לבעלי עסקים ומאפשרת להם ליהנות מפיצ’רים נוספים כמו הזנת שעות הפתיחה של העסק, מענה אוטומטי של הודעות ללקוחות אחרי שעות הפעילות של העסק ובכלל, הזנת כתובת בית העסק ועוד.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי