חיבור בקליק ליומן/מייל של Gmail

חברו את חשבון ה-Gmail שלכם למערכת ה-CRM של Scalla, על מנת לקבל תצוגה של 360 מעלות על אנשי הקשר שלכם. מלבד חיבור ישיר של GMAIL למערכת, הכולל את האפשרות לשלוח מיילים הישר מהכרטיס לקוח, SCALLA גם מספקת לכם תוסף נוח לשימוש, שיאפשר לכם לארגן את הדוא”ל ולנהל תקשורת רציפה עם לקוחותיכם היישר מתיבת המייל שלכם ע”י שיוך אנשי הקשר הקיימים במערכת ל-Gmail.

תוסף – מאפשר לצפות בכרטיס לקוח מתוך הגימייל, להוסיף הערות, לצרף מסמכים 

להמיר מתעניין ללקוח.

 

שיאפשר לכם לראות דוא”ל היישר מכרטיס הלקוח ואפילו את היסטוריית ההתקשרות עימו.

 

בנוסף, החיבור לוח השנה של Gmail למערכת ה-CRM יאפשר לכם בעת ובעונה אחת ליצור פגישה, ליצור אירוע בלוח השנה לאותה הפגישה ולשלוח הזמנה לאנשי הקשר הרלוונטים שצריכים להיות נוכחים, מבלי להתעסק בשליחת דוא”ל ולהמתין לתשובה.

התוסף של Scalla מאפשר:

כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

חיבור בקליק ליומן/מייל של Outlook

 היא תוכנת ניהול מידע אישי המגיע עם פיצ’רים מובנים כגון- ניהול אנשי קשר, לוח שנה, ומנהל מודעות. השילוב בינו לבין מערכת ה-CRM של Scalla, תגביר את שיתוף הפעולה בין אנשי הצוות שלכם ותחסוך לכם בזמן!

השילוב עם Outlook מספק לעובדים אפשרות לגשת למיילים גם ללא רשת, לשתף את לוח השנה עם חברי הצוות ולאחד אינטראקציות עם הלקוחות במערכת.

אנחנו עובדים עם כולם!

לא סתם אנחנו הבית הגדול ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. מחברות נדל”ן, מכללות ובתי ספר, חברות ביטוח ופיננסיים דרך משרדי פרסום ועד פרילנסרים ובעלי מקצוע מכל התחומים.

אין מה להסתבך, תמיכה בעברית.

הסירו את החשש מהטמעת המערכת, צוות התמיכה שלנו איתכם בכל שלב.

ההצלחה שלכם חשובה לנו! נציג אישי מלווה אתכם משלב ההתאמה ועד לתפעול השוטף.

היתרונות של שילוב Outlook עם מערכת ה-CRM של Scalla

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

אאוטלוק היא מערכת ממוחשבת לניהול יומן ולוח זמנים המבוסס על לוח השנה הרגיל. המערכת מאפשרת לקבוע פגישות, לנהל משימות ותזכורות, לקבוע אירועים, לשלוח זימונים לפגישות ועוד. 

כן. ניתן לחבר את המערכת של SCALLA ליומן האאוטלוק שלכם.

ניהול הפגישות, האירועים והמשימות שלכם צריכים להיות מנוהלים במקום אחד, בצורה מסודרת, עם יתר הפעולות והמשימות המתבצעות במערכת ניהול העסק והלקוחות שלכם. כך תוכלו לסנכרן את המייל שלכם, רשימת התפוצה שלכם, רשימת הלקוחות שלכם וכלים נוספים לניהול של הכול ממקום אחד.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי