מערכת לניהול לידים CRM מכללות ובתי ספר

עבודה קבועה עם מערכת CRM תאפשר לכם להעניק שירות טוב יותר לתלמיד ולסגל ובו זמנית גם להפוך יותר מתעניינים לתלמידים פעילים. כאשר כל המידע מוצג בפניכם בצורה מסודרת המענה ללידים מתבצע בזמן אמת. אם אתם בעלי מרכז הדרכה, מכללה או בית ספר – מערכת לניהול לידים CRM תספק לכם כלים לייעול תהליכי המכירה, בניית קורסים, הרשמה, ניהול מערך התלמידים ועוד. המערכת תצליח להפוך את העבודה שלכם ליעילה יותר. מבלי להגדיל את מספר שעות העבודה תצליחו לשפר את התהליכים, להרחיב את הפעילות, לחסוך כסף ולהרוויח יותר.

תנתחו את המספרים
ותגדילו רווחיות

מתוצאות הקמפיינים עד ניתוח המכירות תישארו
מחוברים ביום יום לנתונים הכי חשובים בעסק.

תקלו על הלקוחות שלכם
תגדילו מכירות.

קבלת פנייה חדשה, הצעת מחיר מותאמת, חתימה אלקטרונית ותשלום באשראי. הכל מרוכז ואתם בשליטה מלאה.

תתקדמו לאוטומציות
ותחסכו זמן

מתהליכים פניים ארגונים ועד בניית משפכי שיווק שלמים, מעולם לא היה פשוט יותר לייעל את העסק.

תשתמשו בווטסאפ
ותגיעו ליותר לקוחות

הלקוחות שלכם הפסיקו לענות לטלפונים,
תתאימו את עצמכם ותתקדמו אליהם.

תפשטו תהליכים ותקבלו
החלטות טובות יותר.

מניהול סדר עדיפויות בניהול משימות ועד תהליך מכירה
אתם רוצים לעשות לעצמכם ולעובדים סדר בקבלת החלטות.

יותר מכירות

יותר זמן

יותר רווח

יותר לקוחות

יותר פשוט

ניהול חכם של מאגר התלמידים

השירות שאתם מספקים לתלמידים קובע את שביעות הרצון שלהם ובהתאם גם את הנכונות שלהם להירשם לקורסים נוספים ולהמליץ לחבריהם לעשות זאת. מערכת CRM שמיועדת למכללות ובתי ספר תומכת בניהול של שיעורים, מבחנים, מאגר מרצים ותלמידים תוך מעקב צמוד אחר הביצועים העסקיים של בית הספר. המערכת תאפשר לכם ולמרצים לנהל את כיתת הלימוד, לשבץ תלמידים ולעקוב אחר הישגים.

אנחנו עובדים עם כולם!

לא סתם אנחנו הבית הגדול ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. מחברות נדל”ן, מכללות ובתי ספר, חברות ביטוח ופיננסיים דרך משרדי פרסום ועד פרילנסרים ובעלי מקצוע מכל התחומים.

אין מה להסתבך, תמיכה בעברית.

הסירו את החשש מהטמעת המערכת, צוות התמיכה שלנו איתכם בכל שלב.

ההצלחה שלכם חשובה לנו! נציג אישי מלווה אתכם משלב ההתאמה ועד לתפעול השוטף.

מענה למתעניינים באמצעות CRM

ענף המכללות ובתי הספר ידוע כתחרותי כך שעלינו למהר לייצור קשר ראשוני עם מתעניינים, לתעד את הפנייה במערכת ולהציע לו קורסים מתאימים. תיעוד שיחות מפורט יאפשר לכל אחד מנציגי המכירות של בית הספר להעניק שירות אישי לתלמיד הפוטנציאלי. יחס אישי ידוע כגורם שמעודד סגירת עסקאות.

תהליכי עבודה אוטומטיים

מערכת ניהול לקוחות מצליחות להפוך פעולות קבועות שאתם מבצעים באופן יומיומי לאוטומטיות. המערכת יוצרת קשר אוטומטי עם מתעניינים חדשים, שולחת למורים ותלמידים הודעות אוטומטיות ומפיצה מיילים לתיאום פגישות ייעוץ. שימוש קבוע בתהליכי עבודה אוטומטיים חוסך לכם לא מעט זמן וכסף.

ניהול מכירת קורסים

ריכוז של כל פרטי המתעניינים בקורסים במקום אחד מייעל בעבורכם את העבודה. הקפידו לנהל בתוך מערכת אחת את רשימת המתעניינים, הצעות המחיר, ההזמנות והרכישות. שימוש בתבניות מוכנות מאפשר שליחת מענה מקצועי ומפורט ללקוח בלחיצת כפתור אחת פשוטה. חיבור בין מערכת CRM לבין שירותי ענן מאפשר גישה למידע מכל מקום ומעקב סדיר אחר נתוני שיחות וביצועים.

כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

ניהול הקשר עם התלמידים

במכללות ובתי ספר התלמידים הם הלקוחות. שביעות הרצון של התלמידים היא המפתח למוסד לימודים מצליח ורווחי. הקפידו לתעד את כל פניות התלמידים, לקבוע יעדים למענה לפניות, לעקוב אחר מספר התלמידים שרשומים אל כל מסלול ולחשב את ההכנסה החודשית שלכם. מערכת לניהול לידים CRM כוללות כלים מתקדמים לניתוח נתונים. השתמשו בהם נכון בשביל לזהות הזדמנויות עסקיות, לקבל החלטות ולנהל את התקציב בצורה חכמה.

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

כל מוסד חינוכי כזה או אחר, בוודאי בתי ספר ומכללות, הינם ארגונים גדולים הכוללים מספר קבוצות ומחלקות שונות, כיתות ותלמידים במגוון תחומים ואפשרויות, מורים, תלמידים, הנהלה ועוד. כדי לנהל את הארגון בצורה הטובה ביותר ולאפשר עדכון של מידע, חדשות ועדכונים בצורה הטובה והנוחה ביותר בין כל קבוצות האנשים הללו חשוב להשתמש במערכת CRM מקצועית.

המערכת יכולה לשמש את המוסד החינוכי בהתאם לצרכיו. כלומר שאם ההנהלה תרצה להשתמש במערכת רק לצוות ההנהלה והמורים/מרצים אז ניתן יהיה להתאים את המערכת בהתאם. לרוב המערכת כוללת גם אפשרות לתלמידים/לסטודנטים להתחבר לפי קבוצות/שיעורים/מרצים או קטגוריה בהתאם להגדרות של המרכז החינוכי. כך יוכלו התלמידים לקבל מהמורים חומרי ללימוד ותרגול דרך המערכת ועוד. 

כמובן. למערכת CRM יש כלים רבים. חלקם יהיו שימושיים לארגונים בתחומים מסוימים ואחרים יהיו טובים לכל ארגון. ניתן יהיה להתאים את השימוש במערכת בדיוק לפי צרכי הארגון.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי