יכולת לבצע חתימה דיגיטלית

שיווק עוסק בכל האסטרטגיה המדברת על כיצד להגיע לקהל הרחב

שיווק זהו נושא מרכזי ומהותי של כל עסק לא משנה אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול ולא משנה מה תחום העיסוק. שיווק עוסק בכל האסטרטגיה המדברת על כיצד להגיע לקהל הרחב, לגייס לקוחות חדשים ולהגדיל את הפעילות העסקית באופן שוטף.

פעולות חשובות לפרסום

נושא השיווק בעסק כולל בתוכו מכלול של פעולות כמו למשל פרסום ממומן או קידום אורגני, נוכחות ברשתות חברתיות, פניה יזומה ללקוחות קיימים, שיתופי פעולה ועוד, אשר כל מטרתן בסופו של דבר היא להגיע לתודעה של אנשים, לחשוף את השירותים והמוצרים ולהפוך אותם ללקוחות של העסק. התהליך אמור להיות יעיל, פשוט, מסודר ומובנה לאורך זמן.

אנחנו עובדים עם כולם!

לא סתם אנחנו הבית הגדול ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. מחברות נדל”ן, מכללות ובתי ספר, חברות ביטוח ופיננסיים דרך משרדי פרסום ועד פרילנסרים ובעלי מקצוע מכל התחומים.

אין מה להסתבך, תמיכה בעברית.

הסירו את החשש מהטמעת המערכת, צוות התמיכה שלנו איתכם בכל שלב.

ההצלחה שלכם חשובה לנו! נציג אישי מלווה אתכם משלב ההתאמה ועד לתפעול השוטף.

למה נכון להיעזר בתוכנה מסודרת בנושא של שיווק העסק?

אסטרטגיה שיווקית היא שונה מעסק לעסק וכוללת בתוכה מכלול כלים, דרכים ופתרונות. עסקים רבים נוקטים בשיטות שונות בו זמנית וכדי שהדברים יתנהלו בצורה תקינה ונכונה חשוב שכל המידע וכל הנתונים ירוכזו במקום אחד מסודר, גם מה נעשה וגם התוצאות עבור כל אחד מהדברים שבוצעו. כאשר המידע נאסף במקום אחד בצורה מסודרת מקבלים תמונת מצב אמיתית, תמונת מצב העוזרת לראות היכן הדברים מתנהלים בצורה נכונה ומוצלחת והיכן הדברים עובדים פחות טוב ויש צורך לבצע שינויים, איזה ערוצים שיווקיים יעילים ושווה להמשיך להשקיע בהם ואילו ערוצים אינם עומדים בציפיות וצריך לשנות את דרך ההתנהלות בהם או להפסיק להשתמש בהם ולבחור דרכים אחרות.

כיצד תוכנת CRM מסייעת להתנהלות נכונה מבחינה של שיווק ואוטומציה

עבודה עם מערכת CRM מאפשרת לדרג הניהולי לקבל מידע נכון ומדויק כיצד כל פעולה שיווקית פועלת ומשפיעה. כל המידע משלל המקורות נאסף במקום אחד, ניתן להפיק דוחות שונים ולנתח אותם ולקבל החלטות תוך כדי תנועה, כאשר המטרה היא לשפר היכן שצריך ולחזק ולהתמיד היכן שדברים עובדים טוב. מערכת CRM לעסקים קטנים מאפשרת בין היתר גם ביצוע תהליכים באופן אוטומטי, למשל משלוח אימיילים או SMS ללקוחות קיימים בין אם בנוגע להצעות מיוחדות או הודעה על סיום מנוי והצעה לחידוש, פניה ללקוחות פוטנציאלים המופיעים במאגר כאלו שביקשו לקבל מידע שוטף ועוד. כמובן שבמערכת פיצ’רים נוספים כך שלמשל נסגרת עסקה המערכת יכולה באופן אוטומטי לשלוח הסכם ללקוח או קבלה עבור התשלום וכדומה. כמובן שבכל התנהלות מול לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאלים, הכל מתועד בכרטיס האישי שלהם במערכת מה שמאפשר לעקוב בצורה מסודרת אחר ההתנהלות ולפעול נכון מול כל לקוח באשר הוא. עבודה מסודרת ומאורגנת חוסכת בסופו של דבר הרבה זמן יקר וכסף ומגדילה את ההכנסות והרווחיות של העסק.

כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

אוטומציה היא בעצם מערכת של פעולות שמתבצעות בצורה אוטומטית (או כמעט אוטומטית) ויכולה לחסוך לנו זמן עבודה, התעסקות מיותרת, לייעל את הזמן שלנו ושל העובדים שלנו ועוד. אוטומציה בCRM היא בעצם האופן שבו אנו רותמים את הכלים הטכנולוגיים של מערכת CRM בה אנו משתמשים לטובת אותן פעולות אוטומטיות שיעזרו לחסוך זמן, לייעל פעולות ומשימות, לשפר את השירות ללקוחות ואפילו להגדיל מכירות בעסק.

במציאות בה יש לנו כל כך הרבה משימות לנהל במקביל, כל כך הרבה אנשים לדבר אתם, פגישות להגיע אליהן ודברים רבים לעשות השימוש באוטומציות הופך להיות קריטי לכל אדם בין אם הוא עצמאי, בעל עסק או עובד שכיר. אוטומציות יחסכו לכם זמן בעסק, ישפרו את הפעילות של העובדים, יחסכו בכוח אדם ובעלויות רבות ועוד.

תזמון סדרת SMSים או מיילים לרשימת התפוצה מראש ולאפשר למערכת לשלוח אותם באופן אוטומטי ואף להגדיר שליחה חוזרת למי שלא פתח את המייל/SMS או פרמטרים אחרים היא דוגמה לאוטומציה בעסק. גם לקוח שמשאיר פרטים באתר, בפייסבוק או בדף הנחיתה שלכם ומגיע ישירות למערכת שלכם ומשם מנותב אוטומטית לאיש המכירות המתאים בהתאם למוצר בו התעניין הלקוח היא דוגמה נוספת.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי