לוחות בקרה חכמים

מערכת BI שתעזור לכם לקבל תמונה כוללת על העסק

מנפו את העסק שלכם ע”י קבלת החלטות מבוססות נתונים, שיעזרו לכם לעקוב אחר ביצועים, יעדים שיווקיים שהצבתם לעסק ואף לחזות הזדמנויות עסקיות- שאת כל הנתונים של העסק תוכלו לראות בזמן אמת ולהיערך בהתאם.

ניהול שרשרת המכירה

בנו בעזרת מערכת crm דוחות שיעזרו לכם להבין היכן אתם נמצאים בכל רגע נתון מבחינת כמות קריאות שירות ושיחות שטרם נענו או לקוחות חדשים שעוד לא פנו אליהם.

כך תוכלו בזמן אמת לתת לכל אחד מהם את הטיפול המתאים ולתפעל את העסק שלכם באופן שוטף, מבלי לפספס שלבים קריטיים בשרשרת המכירה שיגרמו לכם להפסיד לקוחות פוטנציאלים לעסק. 

כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

יעדים לעומת ביצוע

על מנת שתוכלו למנף את העסק שלכם לאן שהוא אמור להגיע, זהו מהיכן מגיעים הלקוחות האיכותיים והרווחיים ביותר שלכם, כשכל הקמפיינים מ-Google, Facebook או כל פלטורמה אחרת, מאוגדים תחת מקום אחד, קל יותר לשלוט בתפקוד העסק ולהסיק תובנות עתידיות לייעולו. 

חלקו את הנתונים עפ”י בחירתכם, ע”י בניית לוחות המתאימים למטרות העסקיות שלכם, שאיתם תוכלו למדוד את היעדים השיווקים של העסק.

לאחר מכן השקיעו את כספכם בקמפיינים ממוקדים יותר- כך תבטיחו צמיחה במכירות העסק!

אנחנו עובדים עם כולם!

לא סתם אנחנו הבית הגדול ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. מחברות נדל”ן, מכללות ובתי ספר, חברות ביטוח ופיננסיים דרך משרדי פרסום ועד פרילנסרים ובעלי מקצוע מכל התחומים.

אין מה להסתבך, תמיכה בעברית.

הסירו את החשש מהטמעת המערכת, צוות התמיכה שלנו איתכם בכל שלב.

ההצלחה שלכם חשובה לנו! נציג אישי מלווה אתכם משלב ההתאמה ועד לתפעול השוטף.

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

הפקת תובנות עסקיות

לוחות בקרה חכמים יאספו מידע שיציג לכם את מצב העסק בעבר, בהווה וכמובן גם הסתכלות עתידית של הפעילות העסקית שלכם.

תוכלו לראות מגמות שינויים המחייבות לקיחת החלטות אסטרטגיות שיקפיצו את העסק שלכם קדימה.



אפקטיביות העובדים

בכל רגע נתון תוכלו להתעדכן בהתקדמות צוות המכירות שלכם והיעדים שהצבתם להם- בין אם חודשיים או שבועיים.

צפו בכמות הלידים החדשים שנכנסים, כמה מהם נמצאים במשא ומתן ומי מהם כבר הפך ללקוח!

כך תשלטו על התפוקה של צוות העובדים- מי מהם עוד רגע ביעד ולמי צריך לתת עוד פוש אחרון!

 

החזר השקעה

קבעו את התהליך העסקי שלכם, צעד אחר צעד במתן מוצר או שירות, קבעו תחזיות מכירה ומטרות לזמן קצר וארוך. לאחר מכן, השתמשו בלוחות הבקרה החכמים (BI) של Scalla, על מנת להבין ולמדוד את ביצועיכם, רווחיות לקוחות קיימים ופוטנציאלים ודפוסי ההתנהגות שלהם ומגמות שונות, כך שהחזר ההשקעה מעולם לא היה קל יותר! 

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

לוח בקרה הוא פאנל עבודה בו בעל העסק יכול לנהל את המשימות, הלידים הנכנסים וכל הפעילות של העסק ממקום אחד. הלוח הוא בעצם שולחן העבודה שלו באינטרנט או בטלפון ודרכו הוא מנהל את המשימות, רושם תזכורות ומשימות ועוד. לדוגמה: יכול בעל העסק לראות לידים אחרונים שנכנסו דרך לוח הבקרה וללחוץ על כפתור להגיע לרשימה המלאה בתוך המערכת. 

תוכנת CRM בנויה בצורה כזו שתאפשר לבית העסק לנהל את הלקוחות שלו בצורה יעילה ונוחה. להציג לבעל העסק מהיכן מגיעים הלקוחות, באיזה שעה, מאיזה טופס הרשמה הם הגיעו, באיזה מוצר הם מתעניינים ועוד.

לוח הבקרה הוא סוג של שולחן עבודה המציג “מבט על” על הנעשה בעסק ועל המשימות, הלקוחות והפעולות שיש לבצע, פגישות קרובות ועוד. שימוש בלוחות בקרה מייעל את זמני העבודה משמעותית וזמן כאמור שווה כסף. 

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי