השתמשו במערכת סליקת אשראי פשוטה ונוחה

היישר מהמערכת של Scalla.

נכון להיום, כ-84% מהישראלים עושים קניות באינטרנט ומשתמשים בכרטיס האשראי שלהם. לכן, כל בית עסק המוכר מוצרים או מספק שירותים, זקוק למערכת סליקת אשראי. מערכת זו תאפשר לכם לבצע תשלומים בצורה נוחה, מהירה ובעיקר בטוחה!

בין מערכות לסליקת אשראי תמצאו את- Paypal, טרנזילה, MAX עסקים, iCount, ישראכרט ועוד, כאשר כולן יספקו לכם אפשרות להתחבר בצורה מאובטחת לעמוד סליקת האשראי ויעזרו לכם לנהל את כל התשלומים והזיכויים של העסק.

המערכת של Scalla תאפשר לכם להתממשק לחברות סליקה שונות כך שתוכלו לבצע תשלומים באשראי היישר מהמערכת, כאשר כל היסטוריית התשלומים מתועדת בצורה מסודרת ונוחה!

מערכת הסליקה של טרנזילה

טרנזילה, מקבוצת אינטרספייס, היא בין החברות הגדולות בארץ המספקות שירותי סליקה לכרטיסי אשראי וניהול עסקאות, תחת קורת גג אחת, למגוון של עסקים-גדולים וקטנים, אתרי אינטרנט ומשרדים, תוך הקפדה על אבטחה מקיפה. 

מעבר לשרותי הסליקה שלה, טרנזילה מציעה גם קופה רושמת בענן, דפי נחיתה עם אפשרויות תשלום ומיני חנות וירטואלית.

 סליקת כרטיסי אשראי, ביצוע הוראות קבע, תשלום דרך PayPal. סליקה העומדת בתקני האבטחה PCI DSS. 

סליקה וירטואלית המחליפה את המסוף הקופסתי הישן.

השלבים בתהליך המכירה , על מנת להשתמש בטכניקות טובות יותר להפיכת המתעניינים ללקוחות העסק.

הנפקה אוטומטית של חשבוניות מס חתומות.

מאפשרת סליקה גם בלפטופים וטאבלטים, שתהפוך את חווית המכירה לקלה ויעילה יותר.

תאפשר לכם למכור את מוצרי ושירותי העסק אונליין, מבלי לבנות אתר. 

צרו דוחות ולוחות בקרה חכמים שיספקו לכם מידע בזמן אמת, שיאפשר לכם לבצע תחזיות מכירה. קבלו עדכונים על מדדי ביצוע והכנסות צפויות על מנת לקבל החלטות אסטרטגיות מושכלות. עקבו אחר הצלחתם של הקמפיינים שברשותכם והשלבים בצינור המכירה.

למה כדאי לכם לשלב בין המערכת של Scalla למערכת סליקת האשראי של טרנזילה?

עבודה מול מערכת סליקת אשראי שאינה מסונכרנת עם מערכת ה-CRM שלכם, תדרוש מכם כניסה חוזרת ונשנית למערכת והזנה ידנית של הנתונים. בעוד שביצוע עסקאות דרך מערכת ה-CRM תאפשר הזנה נוחה יותר של הנתונים ותיעוד בכרטיס הלקוח, היות והכל מתבצע מכרטיס הלקוח. 

בנוסף, יתרות העסק יוצגו לכם באופן מרוכז וברור, באמצעות דוחות ויזואליים המתעדכנים בזמן אמת.



כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

מערכת הסליקה של MAX עסקים.

 עסקים מבית לאומי קארד, היא חברת פיננסים המציעה מגוון של שירותים- שירותי אשראי, פתרונות תשלום מתקדמים (סליקת אשראי), אשראי ומימון חוץ בנקאי, ניכיון תשלומים, חנות אונליין ועוד.

כאשר מתייחסים לשירותי סליקת האשראי של החברה, MAX עסקים מאפשרת קבלת תשלום במגוון דרכים, מתשלום אונליין באתר, אפליקציה ייעודית לסליקת האשראי ועד ממשק למחשב.

למה כדאי לכם לשלב בין המערכת של Scalla למערכת סליקת האשראי של MAX עסקים?

עבודה מול מערכת סליקת אשראי שאינה מסונכרנת עם מערכת ה-CRM שלכם, תדרוש מכם כניסה חוזרת ונשנית למערכת והזנה ידנית של הנתונים. בעוד שביצוע עסקאות דרך מערכת ה-CRM תאפשר הזנה נוחה יותר של הנתונים ותיעוד בכרטיס הלקוח, היות והכל מתבצע מכרטיס הלקוח. 

בנוסף, יתרות העסק יוצגו לכם באופן מרוכז וברור, באמצעות דוחות ויזואליים המתעדכנים בזמן אמת.

אנחנו עובדים עם כולם!

לא סתם אנחנו הבית הגדול ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. מחברות נדל”ן, מכללות ובתי ספר, חברות ביטוח ופיננסיים דרך משרדי פרסום ועד פרילנסרים ובעלי מקצוע מכל התחומים.

אין מה להסתבך, תמיכה בעברית.

הסירו את החשש מהטמעת המערכת, צוות התמיכה שלנו איתכם בכל שלב.

ההצלחה שלכם חשובה לנו! נציג אישי מלווה אתכם משלב ההתאמה ועד לתפעול השוטף.

מערכת הסליקה של iCount

 iCount היא תוכנת הנהלת חשבונות, שפותחה על ידי אייקאונט מערכות בע”מ, הכוללת בתוכה 2 חברות: האחת מתחום אבטחת המידע והשנייה מתחום החשבונאות.

החיבור בין 2 החברות מבטיח ללקוחות iCount נוחות מירבית וניהול פשוט יותר של מערכת הנהלת החשבונות. 

באשר לשירותי סליקת האשראי של החברה, iCount חיברה בין סליקת האשראי לתהליך יצירת קבלות וחשבוניות מס. בנוסף, iCount מאפשרת ללקוחותיה לבצע חיובי אשראי באפליקציות ומערכות שונות היישר מה-API

למה כדאי לכם לשלב בין המערכת של Scalla למערכת סליקת האשראי של iCount?

עבודה מול מערכת סליקת אשראי שאינה מסונכרנת עם מערכת ה-CRM שלכם, תדרוש מכם כניסה חוזרת ונשנית למערכת והזנה ידנית של הנתונים. בעוד שביצוע עסקאות דרך מערכת ה-CRM תאפשר הזנה נוחה יותר של הנתונים ותיעוד בכרטיס הלקוח, היות והכל מתבצע מכרטיס הלקוח. 

בנוסף, יתרות העסק יוצגו לכם באופן מרוכז וברור, באמצעות דוחות ויזואליים המתעדכנים בזמן אמת.

מערכת הסליקה של ישראכרט.

קבוצת ישראכרט היא בין החברות המובילות בתחום כרטיסי האשראי, המספקת מוצרים ושירותים הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים.

הבולטות של ישראכרט בעולם התשלום הדיגיטלי, מבטיחה ללקוחותיה חווית משתמש נוחה ומהנה. 

מבין פעילותיה תמצאו: שירותי מימון, הנפקת כרטיסי חיוב וסליקת אשראי.

שירותי הסליקה של ישראכרט מאפשרת ללקוחותיה לבצע את כל שירותי הסליקה ללא עירוב של ספקים נוספים. 

למה כדאי לכם לשלב בין המערכת של Scalla למערכת סליקת האשראי של ישראכרט?

עבודה מול מערכת סליקת אשראי שאינה מסונכרנת עם מערכת ה-CRM שלכם, תדרוש מכם כניסה חוזרת ונשנית למערכת והזנה ידנית של הנתונים. בעוד שביצוע עסקאות דרך מערכת ה-CRM תאפשר הזנה נוחה יותר של הנתונים ותיעוד בכרטיס הלקוח, היות והכל מתבצע מכרטיס הלקוח. 

בנוסף, יתרות העסק יוצגו לכם באופן מרוכז וברור, באמצעות דוחות ויזואליים המתעדכנים בזמן אמת.



מערכת הסליקה של Upay.

Upay היא מערכת תשלומים, המאפשרת לקבל עסקאות תשלום ישירות לחשבונכם ולבצע תשלומים מאובטחים בכרטיסי אשראי.

סליקת האשראי האינטרנטית שUpay מציעה, מתאימה לכל סוגי העסקים קטנים או גדולים ומאפשרת להם לבצע עסקאות תשלום מכל אמצעי דיגיטלי בצורה פשוטה. בנוסף, מעבר לעסקאות רגילות, Upay מאפשרת גם תשלומים מסוג “שוטף פלוס”.

למה כדאי לכם לשלב בין המערכת של Scalla למערכת סליקת האשראי של Upay?

 עבודה מול מערכת סליקת אשראי שאינה מסונכרנת עם מערכת ה-CRM שלכם, תדרוש מכם כניסה חוזרת ונשנית למערכת והזנה ידנית של הנתונים. בעוד שביצוע עסקאות דרך מערכת ה-CRM תאפשר הזנה נוחה יותר של הנתונים ותיעוד בכרטיס הלקוח, היות והכל מתבצע מכרטיס הלקוח. 

בנוסף, יתרות העסק יוצגו לכם באופן מרוכז וברור, באמצעות דוחות ויזואליים המתעדכנים בזמן אמת.

מערכת הסליקה של קארדקום

קארדקום החלה את דרכה כחברה המספקת שירותי סליקה מתקדמים לעסקים וארגונים שונים.

עם הזמן הרחיבה את שירותיה ופיתחה מוצרים חדשים, כגון: מסוף וירטואלי.

“אישורית זהב” המספקת את שירותי סליקת האשראי, פותחה בשיתוף פעולה עם חברת ש.ב.א, על מנת לאפשר ללקוחות קארדקום לבצע עסקאות מול כל חברות האשראי.

למה כדאי לכם לשלב בין המערכת של Scalla למערכת סליקת האשראי של קארדקום?

עבודה מול מערכת סליקת אשראי שאינה מסונכרנת עם מערכת ה-CRM שלכם, תדרוש מכם כניסה חוזרת ונשנית למערכת והזנה ידנית של הנתונים. בעוד שביצוע עסקאות דרך מערכת ה-CRM תאפשר הזנה נוחה יותר של הנתונים ותיעוד בכרטיס הלקוח, היות והכל מתבצע מכרטיס הלקוח. 

בנוסף, יתרות העסק יוצגו לכם באופן מרוכז וברור, באמצעות דוחות ויזואליים המתעדכנים בזמן אמת.

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

מערכת הCRM של סקאלה מאפשרת לכם להתממשק אל מערכות סליקת אשראי חיצוניות ויאפשרו לכם להוביל את המשתמש לטופס תשלום מאובטח דרכו יוכל לבצע תשלום עבור מוצרים ושירותים שלכם אונליין (או שאתם תחייבו אותו דרך עמוד פנימי ייעודי נניח בפגישת פנים מול פנים או דרך שיחת טלפון) ולנהל את כל התשלומים, הזיכויים והחשבוניות במקום אחד.

נחבר את מערכת SCALLA למערכות סליקת אשראי ומערכות הנהלת חשבונות ייעודיות ובהתאם לכך ניתן יהיה להגדיר הנפקת חשבונית אוטומטית לאחר סליקת אשראי במערכת. כמובן שניתן יהיה גם להנפיק חשבוניות ומסמכים נוספים ידנית.

כל כרטיסי האשראי המוכרים כיום: מאסטר קארד, ויזה, אמריקן אקספרס ועוד.