מה זה CRM ולמה אתם חייבים את זה לעסק שלכם?

מערכת CRM

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

ניהול קשרי לקוחות או בקיצור-CRM, היא מערכת המציעה פתרונות תוכנה המאפשרות הן לעסקים גדולים  והן לעסקים קטנים לנהל את לקוחותיהם, בין אם מדובר בלקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים, בצורה שתפשט ותייעל את שיטות העבודה של העסק שלכם.

הבנת רצון הלקוחות שלכם לעומק יאפשר לכם לתת לצוות העובדים שלכם את הכלים המתאימים, שאיתם הם יהפכו כל ליד פוטנציאלי ללקוח!

האם מערכת CRM מתאימה לכם אתם שואלים?

מערכת CRM מתאימה לכולם!

גם אם העסק שלכם מתעסק במכירות, שירות לקוחות, שיווק או כל תחום עסקי אחר, מערכת CRM תאפשר לכם להתנהל בצורה טובה יותר עם הלקוחות שלכם-

  • ניהול כלל הלקוחות.
  • זיהוי של הזדמנויות מכירה.
  • ניהול קמפיינים שיווקים מ-Google, Facebook או כל פלטפורמה אחרת.
  • תיעוד התקשרויות מול לקוחות.
  • ניהול משימות ויומן פגישות 

כשכל זה נמצא במקום אחד!

כדי להמשיך למכור ולעמוד ביעדים השיווקים שהצבתם לעצמכם, אתם חייבים לגבש אסטרטגייה ולהסיק תובנות סביב לקוחותיכם. ללא מערכת CRM לביטוח ויועצים פיננסים יהיה לכם מאוד קשה לקבל מידע אמין, כזה שתוכלו לסמוך עליו על מנת למדוד את ההתקדמות של העסק שלכם.

מערכת ה-CRM לארגונים גדולים תתן לכם סקירה ברורה ומדוייקת על הלקוחות שלכם.

תוכלו ליצור לוחות בקרה הניתנים להתאמה אישית שיציגו לכם את ההיסטוריה הקודמת שהייתה לכם עם אותו לקוח- הזמנות שביצע או שעתיד לבצע, כל בעיה שלו שעלתה בשירות הלקוחות ועוד.

תוכלו אפילו לכלול מידע מהפעילויות שלהם ברשת החברתית- מה הם אוהבים או לא אוהבים, מה הם חושבים עליכם או על המתחרים שלכם. 

עם המידע הזה תוכלו לשפר את מחזור חיי הלקוח, לבצע אופטימיזציה לקמפיינים, להבין טוב יותר את צינור המכירות והלקוחות הפוטנציאלים שלכם. תהיה לכם נראות הרבה יותר ברור של כל הזדמנות עסקית, כך שיהיה לכם קל יותר להפוך כל פנייה של ליד ללקוח.

מערכת ה-CRM תחסוך לכם כסף

כל עסק עם צוות מכירות פעיל שמתקשר עם לקוחות באופן פרונטלי, טלפוני או אינטרנטי יוצר מבול של אינפורמציה שלרוב נשמרת בכתב יד, מחשבים ניידים או אפילו בראשם של אנשי המכירות.

תחשבו כמה דברים עלולים להתפספס, פגישות ללא מעקב המשך, הזדמנויות מכירה לא ממומשות, תעדוף לא נכון של לקוחות. מעבר לכך, האינטראקציה עם הלקוחות שלכם מתבצעת בכל מיני סוגים של פלטפורמות כמו- טלפון, דוא”ל או מדיה חברתית, מבקשים מידע לגבי הזמנה שביצעו או פונים אליכם עם בעיה. ללא מערכת שמאגדת לכם את כל מבול האינפורמציה, אתם עלולים ללכת לאיבוד- מה שיוביל למתן מענה איטי ואי סיפוק צרכיהם של לקוחותיכם.

נניח ואתם טוענים שכן הצלחתם לאסוף את כל הנתונים הללו, האתגר הגדול הוא להסיק תובנות מתוך אותם נתונים ולא רק לאסוף אותם. במערכת ה-CRM תוכלו ליצור לוחות בקרה חכמים (BI) שלא רק יעזרו לכם לעקוב אחר כל פעילות העסק אלה גם לחזות הזדמנויות עסקיות.

אז מה יש עוד ל-CRM להציע לכם?

מערכת ה-CRM לעסקים בנוניים יכולה לחבר אתכם לאפליקציות עסקיות המשפרות את קשרי הלקוחות שלכם. למשל- חתימה דיגיטלית, חשבוניות וחיובים, שיתוף והעברת מסמכים לחתימה.

אם אתם מגדירים את עצמכם כעסק כנראה שיצא לכם לעשות שימוש בכלים אלו ואתם בטח מבינים כמה קל יכול להיות לכם אם תנהלו את כולן תחת מערכת אחת- הבונוס הוא שתקבלו תצוגה ברורה של 360 מעלות על הלקוחות שלכם.

זה לא נגמר כאן, הדבר הבא שהמערכת תציע לכם הוא מודיעין מובנה ו- AI, מבצע משימות ניהוליות באופן אוטומטי, כמו הפיכת מיילים לרשומות מתעניינים, דרך תזכורות חכמות אחרי פגישה, הודעות ואימיילים אוטומטיים ועד לשליחת עדכונים שוטפים על כל עסקה חשובה שעומדת להתפספס, כך תפנו את זמנכם לפעילויות חשובות יותר.

תובנות שנוצרו באופן אוטומטי יעזרו לכם להבין טוב יותר את הלקוחות שלכם, עד כדי הבנה מוקדמת של צרכיהם ומציאת הזדמנויות שעשויות להסתתר מבעד לנתונים העיסקיים שלכם.

תחסכו במקום ובעלויות באמצעות CRM בענן

כבר אין צורך להתקין תוכנות על עשרות או מאות מחשבים שולחניים או ניידים, עסקים רבים כבר הבינו את היתרון העצום של העברת נתונים, תוכנות ושירותים לסביבה בצורה מקוונת ומאובטחת דרך הענן- יתרון המאפשר לכם לעבוד מכל מקום!

המשמעות היא שלכל משתמש יש גישה לאותו מידע, כל הזמן. כל לקוח שלכם מתועד מא’ ועד ת’ , כך שצוות המכירות יכול להתעדכן במהירות בנתונים רלוונטים בכל רגע נתון מבלי לתשאל שוב את אותו לקוח, לעדכן פרטים לאחר פגישה או לעבוד מכל מקום. המידע יהיה זמין לכל מי שיזדקק לו, מצוות המכירות ועד נציגי שירות הלקוחות.

מערכת ה-CRM לעסקים קטנים פשוטה, מהירה וזולה להתקנה. לא מדובר בהתקנה של חומרה במחשב, מה שיחסוך לכם בכאב ראש מיותר של עדכוני גרסאות והשימוש בה מבוסס על שכירות חודשית נמוכה-נתון זה משתנה בהתאם למספר המשתמשים והשירותים שלהם העסק שלכם זקוק.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות