מערכת CRM ליועצים ואנשי שירות

להפיק תועלת מקסימלית ולמקד נכון את העבודה

תוכנת CRM לניהול לקוחות כוללת בתוכה אפשרויות רבות כאשר חלקן עתידות לייעל בעבורכם את תהליכי העבודה בעוד אחרות יתגלו כלא רלוונטיות. על מנת להפיק תועלת מקסימלית ולמקד נכון את העבודה עליכם לבחור בתוכנה שמתאימה בצורה מדויקת לצרכים ולמאפיינים של העסק. התוכנות המובילות בענף ניתנות להתאמה אישית ואתם לא תתפשרו על פחות. נצלו נכון את פגישות הייעוץ לקראת הטמעת המערכת בכדי להבטיח לעצמכם מענה מדויק ככל האפשר. אל תתפשרו על פחות מתוכנת CRM שתצעיד אתכם קדימה, תייעל את העבודה ותגדיל את מחזור המכירות.

תנתחו את המספרים
ותגדילו רווחיות

מתוצאות הקמפיינים עד ניתוח המכירות תישארו
מחוברים ביום יום לנתונים הכי חשובים בעסק.

תקלו על הלקוחות שלכם
תגדילו מכירות.

קבלת פנייה חדשה, הצעת מחיר מותאמת, חתימה אלקטרונית ותשלום באשראי. הכל מרוכז ואתם בשליטה מלאה.

תתקדמו לאוטומציות
ותחסכו זמן

מתהליכים פניים ארגונים ועד בניית משפכי שיווק שלמים, מעולם לא היה פשוט יותר לייעל את העסק.

תשתמשו בווטסאפ
ותגיעו ליותר לקוחות

הלקוחות שלכם הפסיקו לענות לטלפונים,
תתאימו את עצמכם ותתקדמו אליהם.

תפשטו תהליכים ותקבלו
החלטות טובות יותר.

מניהול סדר עדיפויות בניהול משימות ועד תהליך מכירה
אתם רוצים לעשות לעצמכם ולעובדים סדר בקבלת החלטות.

יותר מכירות

יותר זמן

יותר רווח

יותר לקוחות

יותר פשוט

חיבור אל המערכות הקיימות

מערכות CRM חכמות מסוגלות להתחבר אל מערכות שכבר קיימות אצלכם בעסק ולבנות כך תהליכים אוטומטיים. כך למשל, ניתן יהיה לקבל דרך מערכת ה-CRM נתוני הנהלת חשבונות וגם לידים. אל תוותרו על סנכרון של המערכת עם תיבות הדואר האלקטרוני, שעון הנוכחות ומערכות נוספות שאתם משתמשים בהן. המטרה הסופית היא עבודה מול מערכת ממוחשבת אחת בלבד אליה מתנקזים כל הנתונים. לקראת הפגישה עם היועצים של מערכת ה-CRM כדאי להכין רשימת של כל המערכות הקיימות ולבדוק את אפשרות הסנכרון.

מערכת CRM ייעודית לענף

אין ועוד? כדאי לברר מול היועצים האם קיימת מערכת ייעודית לתחום העיסוק שלכם ולתת לה עדיפות. כך למשל, מערכת CRM שמיועדת למסעדות תכלול גם אפשרות של תכנון הושבה, מעקב אחר מלאי והעברת הזמנות אל המטבח.

כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

עבודה עברית

גם אם העובדים שלכם דוברי אנגלית ברמה גבוהה, מחקרים גילו שרוב הישראלים עדיין מעדיפים להתנהל בעברית. תוכנות CRM ישראליות מתבססות על השפה העברית ומותאמות לצרכים ולאופי של העסקים המקומיים. במידת האפשר כדאי לתת עדיפות לתוכנות ישראליות כחול לבן. אם בחרתם בכל זאת לרכוש תוכנה מחו”ל כדאי לברר מראש האם קיימת אפשרות לעבודה בשפה העברית. כמו כן, חשוב לוודא שהחברה מאפשרת תמיכה טכנית בשעות נוחות.

התאמה מלאה לצרכים שלכם

אם בתחומים אחרים נוכל לבחור בראש שקט מוצרים שספקים אמינים ממליצים עליהם – כאשר מדובר בתוכנת CRM לא נוותר על אפיון, הגדרת מטרות ובחירה מקצועית שמתבססת על התאמה אישית. ניסיונות לקצר את ההליכים או לוותר על הפגישות עם היועצים עלולים להסתיים בבחירה לא נכונה בתוכנה שלא מתאימה לצרכים של העסק. השתמשו בניסיון של היועצים, תשאלו שאלות ותאספו מידע רב ככל האפשר. היכרות מעמיקה עם התוכנה היא המפתח לבחירה נכונה שתבוא לידי ביטוי בהתייעלות, קידום עסקי וגידול ברווחים. אפיון מדויק של הצרכים שלכם ושל כלל העובדים הוא המפתח להצלחה.

שתף הודעות וקבצים עם לקוחות הפרויקט בקלות

אפשרו ללקוחות הפרויקט לגשת למידע הקשור לסטטוס הפרויקט, מסמכים, חוזים לחתימה ועוד, ישירות מפורטל הלקוחות, כך שלא רק תאפשרו להם להרגיש מעורבים, אלה גם תזכו באמון שלהם בעסק שלכם.

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

יועצים לרוב יהיו אנשים עצמאיים המנהלים משימות רבות, פגישות, צריכים לתעד את הפגישות עם הלקוחות ועוד. באמצעות מערכת CRM יוכלו לתעד ולנהל לא רק את הפגישות שלהם מול הלקוחות בצורה יעילה יותר אלא גם את העבודה מולם.

עורכי דין יכולים להשתמש במערכת CRM לניהול הלידים הנכנסים אליהם וחזרה מהירה אליהם למשל, תיעוד העבדה בתיקים שונים ועם לקוחות שונים, רישום רעיונות ועוד. הכול כמובן מגובה בענן ועם אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר.

מערכת לניהול הלקוחות והעבודה ליועצי משכנתאות היא מערכת שבה יועץ המשכנתאות יוכל לקבל את הלידים בצורה מסודרת דרך הקמפיינים השונים שמבצע במקביל, לחזור אליהם במהירות, לתעד את העבודה, להשתמש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת לייעל את העבודה. היועץ יוכל גם להשתמש במערכת התפוצה כדי להשאיר את הלקוחות מעודכנים בנוגע לשינויים בתחום המשכנתאות למשל ועוד.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי