איך בוחרים מערכת CRM לעסק?

שליחת ווטסאפ מאקסל

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

כבעלי עסקים נרצה תמיד להיות מעודכנים בכל פתרונות התוכנה החדשים ביותר שתומכים בניהול יומיומי שגרתי ומעניקים מקסימום שליטה תוך מינימום מאמץ. היכולת לחזות מראש קשיים או תנודות של השוק חוסכת לכם זמן, משאבים וכוח אדם. בעוד המתחרים שלכם שקועים בבוץ, אתם צפיתם מראש את המכשול ועקפתם אותו בקלות. תוכנות CRM מעניקות לכם בראש ובראשונה את השליטה במידע. המערכות החדישות מייעלות את ההתנהלות של העסק, מזהות בעיות ומסייעות לארגון בהשגת מטרות. גם אתם יכולים לעבור לניהול אפקטיבי שמוביל לחיסכון בכסף, אנרגיה ושעות עבודה.

איך בוחרים מערכת CRM לעסק?

על מנת לזהות את מערכת ה-CRM הטובה ביותר בעבור העסק שלכם, נבצע תחילה תהליך של אפיון, הגדרת צרכים וציפיות והצבת מטרות. התאמה מדויקת של פתרונות טכנולוגיים דורשת מקצועיות, דיוק, חדשנות, אמינות, מסירות, הקשבה, זמינות ושיתוף פעולה. על החברה בה אתם בוחרים לרכוש את מערכת ה-CRM החדשה שלכם להיות מחויבת להצלחה שלכם. יכולת לחשוב מחוץ לקופסה ולספק פתרונות טכנולוגיים יצירתיים תעניק לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים. על החברה להבין היטב את הצרכים העסקיים שלכם.

אלו עסקים מפיקים תועלת מהמערכת?

עסקים קטנים, בינוניים וגדולים בכל התחומים מצליחים להתייעל ולהתפתח בעזרת מערכת ניהול מסודרת. תוכנת CRM מתגלה כנכס דווקא באותן תקופות לחוצות בהן אתם מגייסים בכל יום מספר לקוחות חדשים וסוגרים עסקאות מכירה רבות. קל יותר לשמור על סדר וארגון תחת לחץ עבודה כאשר כל הנתונים מוצגים בפניכם. יתרון גדול של תוכנת CRM הוא האפשרות להטמעה מלאה של המערכת בארגון תוך התאמה אישית לצרכים ספציפיים. ההשקעה במערכת CRM מקצועית היא השקעה לטווח הארוך.

אלו בעיות תוכנות CRM מצליחות לפתור?

  1. איבוד של לקוחות פוטנציאליים וקיימים לטובת המתחרים
  2. התנהלות לא נכונה (בזבוז זמן) בתיעוד פניות ובקשות של לקוחות
  3. קושי במעקב אחר מלאי (בא לידי ביטוי באיחורים בקבלת סחורה ואספקת סחורה)
  4. ירידה של מחזור המכירות
  5. שעות עבודה מבוזבזות

הטמעת מערכת ה-CRM החדשה בעסק שלכם

את תהליך ההטמעה מתחילים באפיון, ניתוח צרכים והגדרת מטרות. זהו השלב בו אתם מספרים מה הייתם רוצים להשיג, אלו שינויים תרצו לראות בעסק שלכם ומה אתם מבקשים לשמר. בהתאם למידע שאתם תספקו, המערכת תותאם לצרכים שלכם תוך הטמעת תהליכי העבודה שלכם במערכת. התהליך מסתיים בסנכרון מלא בין המערכת לבין הדרישות שלכם. צוות מקצועי מטעם החברה מלווה את העובדים במהלך תקופת ההסתגלות למערכת החדשה, מדריך ותומך.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות