איך מערכת CRM יכולה לעזור לעסקים בינוניים

עסקים בינוניים

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

כל עסק לא משנה מה גודלו אבל בטח עסק בגודל בינוני זקוק לשיטת עבודה מסודרת ומאורגנת שכן בשל כך שמדובר על עסק המעסיק כמה עשרות או מאות עובדים הסיכוי שדברים יפלו בן הכיסאות ולא יטופלו גדול מה שעלול לגרום נזקים שונים החל מאובדן לקוחות קושי לגייס לקוחות חדשים ועוד. אחת מהדרכים לניהול נכון של עסקים בינוניים זה שימוש במערכות ניהול כמו מערכת CRM.

ניהול לידים על ידי מערכת CRM, למה זה דבר נכון

דבר חשוב לכל עסק זה גיוס של לקוחות חדשים. המשאבים המושקעים בגיוס לקוחות חדשים הם פי כמה וכמה משימור של לקוח קיים ולכן חשוב לנהל את כל נושא הלקוחות המתעניינים בצורה טובה ויעילה. כאשר לקוח פוטנציאלי פונה לבית העסק לצורך קבלת מידע נוסף על השירות חשוב שכל ההתנהלות מולו תהיה מתועדת. זהו מידע מאוד חשוב שיכול לעזור לגייס אותו בתור לקוח לעיתים בעקבות הפנייה הראשונה ולעיתים אפילו בהמשך. מערכת CRM מאפשרת לרכז את כל המידע במקום אחד, פרטי הלקוח, תאריך יום ההולדת, במה הוא מתעניין ואיזה מידע נמסר לו, מי איש המכירות אשר טיפל בו ועוד. המערכת גם מאפשרת לרכז בתוכה מידע אשר מגיע מדפי נחיתה, פרסומים בפייסבוק, אתר האינטרנט של בית העסוק ועוד, אלו מקומות אשר פעמים רבות אנשים נחשפים אליהם, ממלאים פרטים בכדי שיחזרו אליהם עם מידע נוסף.

איך מערכת CRM יכולה לעזור לעסקים בינוניים בכל מה שקשור למעקב לידים ועסקאות

לקוח יצר קשר כדי לקבל פרטים בנוגע למוצר מסוים ולא חוזרים אליו תוך פרק זמן סביר, סיכוי טוב שלקוח הוא לא יהיה. אם יש קמפיין המציע שירות מסוים ואנשים אשר מתעניינים ממלאים את הפרטים אך המידע לא מגיע למי שצריך לחזור אליהם, הם לקוחות אבודים ואז כל ההשקעה יורדת לטמיון. מערכת CRM מאפשרת לפעול בצורה מסודרת ומאורגנת בכל מה שקשור לאיסוף לידים, מעקב אחר מה נעשה איתם וכמובן אילו עסקאות נסגרו בעקבות כך. המערכת מאפשרת לקבל בכל רגע ורגע נתון מידע על כמה אנשים אשר פנו לקבל מידע נענו וכמה עוד לא, כמה עסקאות נסגרו בפועל מתוך כל המתעניינים, מאיזה מקומות התקבלו הכי הרבה פניות וכדומה. לקוח מתעניין אשר חוזרים אליו בזמן, שולחים לו את כל המידע ושומרים איתו על קשר, קיים סיכוי גדול שהוא יסגור את העסקה מאשר לקוח שלא חוזרים אליו, לא יודעים במה הוא מתעניין, שוכחים לשלוח לו מידע ולשמור איתו על קשר לאורך זמן.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות