מערכת CRM לארגונים גדולים

ארגונים גדולים מונים מאות עובדים, לכל אחד התפקיד שלו בארגון, לעיתים הוא עובד לבד ולעיתים כחלק מצוות. בארגונים גדולים לרוב יש מחלקות המונות עשרות עובדים כמו למשל מחלקת מכירות אשר עוסקת בגיוס לקוחות חדשים ומכירת שירותים שונים בין אם מדובר על מענה לכאלו אשר פונים באופן יזום לארגון ובין אם פניות יזומות ללקוחות פוטנציאלים מה שנקרא טלמרקטינג.

תנתחו את המספרים
ותגדילו רווחיות

מתוצאות הקמפיינים עד ניתוח המכירות תישארו
מחוברים ביום יום לנתונים הכי חשובים בעסק.

תקלו על הלקוחות שלכם
תגדילו מכירות.

קבלת פנייה חדשה, הצעת מחיר מותאמת, חתימה אלקטרונית ותשלום באשראי. הכל מרוכז ואתם בשליטה מלאה.

תתקדמו לאוטומציות
ותחסכו זמן

מתהליכים פניים ארגונים ועד בניית משפכי שיווק שלמים, מעולם לא היה פשוט יותר לייעל את העסק.

תשתמשו בווטסאפ
ותגיעו ליותר לקוחות

הלקוחות שלכם הפסיקו לענות לטלפונים,
תתאימו את עצמכם ותתקדמו אליהם.

תפשטו תהליכים ותקבלו
החלטות טובות יותר.

מניהול סדר עדיפויות בניהול משימות ועד תהליך מכירה
אתם רוצים לעשות לעצמכם ולעובדים סדר בקבלת החלטות.

יותר מכירות

יותר זמן

יותר רווח

יותר לקוחות

יותר פשוט

מה זה לידים ולמה חשוב לבצע מעקב אחריהם

לידים אלו הם למעשה הפניות של לקוחות פוטנציאלים לארגון, זה יכול להיות אנשים פרטיים או חברות, הכל תלוי בבית העסק ואיזה שירותים או מוצרים הוא מציע ומי קהל הלקוחות שלו. לידים יכולים להגיע ממקורות שונים למשל פרסומים הרצים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, דפי נחיתה שונים, קמפיינים ממומנים במנועי חיפוש ועוד אך יכולים להגיע גם מלקוחות קיימים, קולגות אשר מפנים לקוחות שלהם וכדומה.

אנחנו עובדים עם כולם!

לא סתם אנחנו הבית הגדול ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. מחברות נדל”ן, מכללות ובתי ספר, חברות ביטוח ופיננסיים דרך משרדי פרסום ועד פרילנסרים ובעלי מקצוע מכל התחומים.

אין מה להסתבך, תמיכה בעברית.

הסירו את החשש מהטמעת המערכת, צוות התמיכה שלנו איתכם בכל שלב.

ההצלחה שלכם חשובה לנו! נציג אישי מלווה אתכם משלב ההתאמה ועד לתפעול השוטף.

חשוב גם לזכור למי נעשתה פניה

את כל המידע שמגיע חשוב לרכז בצורה נכונה ומסודרת כדי שאפשר יהיה ליצור קשר עם אותם לקוחות פוטנציאלים ולבצע מולם תהליך מכירה. כאשר פונים ללקוח פוטנציאלי, חשוב לדעת את מירב המידע עליו בכדי שניתן יהיה לפנות אליו בצורה נכונה למשל אם יוצרים קשר עם מי שפנה והשאיר פרטים הגישה היא שונה מאשר אדם אשר עושים לו שיחת טלמרקטינג, יש הבדל בין פניה לאדם אשר השאיר פרטים בדף נחיתה לבין אדם אשר ביקש מנותן שירות שלו המלצה ונוצרה הפניה. חשוב גם לזכור למי נעשתה פניה ולמי לא כדי לא ליצור קשר מיותר ולהעיק על אותו אדם, הרישום של מה הוצע לאותו אדם ואיך נסגרו דברים מאפשרת לקבל החלטות איך לפעול מולו בהמשך, פעולה נכונה מגדילה סיכוי לסגור עסקה.

למה חשוב להטמיע בארגון מערכת CRM לצורך מעקב אחר לידים וסגירת עסקאות

ניהול נכון של לידים מגדיל משמעותית את אחוז הסיכוי לסגור עסקאות ולנהל נכון יותר את הקשר עם הלקוחות הפוטנציאלים. תוכנת CRM מאפשרת לארגון לאסוף במקום אחד את כל ההפניות מכל המקורות ולעקוב מה נעשה איתם בדיוק, איזה נציג יצר קשר ומה עלה בשיחה, האם יש צורך במעקב או יצירת קשר נוסף, הפקה של דוחות אשר מראים איזה נציגים עובדים בצורה יעילה וסוגרים יותר עסקאות, פילוח של המקור ממנו הגיעו אותם לקוחות מתעניינים כדי לדעת היכן נכון לשים דגש בשיווק עתידי ועוד. המידע השמור במערכת נשאר וגם בעתיד במידה והעובדים משתנים המידע שיש על כל לקוח פוטנציאלי נשאר וכל איש מכירות ידע בדיוק מה שצריך כדי לפנות נכון ללקוח.

כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

בארגון גדול יש הרבה עובדים, הרבה לקוחות, הרבה מחלקות, מוצרים ושירותים שונים ואינספור משימות שיש לבצע, מידע שצריך לשתף בין העובדים השונים ועוד. ללא מערכת CRM החברה לא תוכל להתנהל בצורה מסודרת ומקצועית, לא במשימות הפנים ארגוניות ולא עם הלקוחות.

מערכת עצמאית עשויה לעלות לכם עשרות אלפי שקלים לפיתוח וגם אז עלויות התחזוקה, האבטחה והפיתוחים יעלו לכם המון כסף. השקעה במערכת CRM חיצונית כמו SCALLA למשל תחסוך לכם את עלויות הפיתוח, אנשי IT שיתחזקו את המערכת והתקלות השונות העשויות להיווצר לאורך הזמן ועוד.

כמובן. במערכת CRM של סקאלה תוכלו להוסיף משתמשים למערכת, לערוך את ההרשאות שלהם בהתאם לצרכי העסק ועוד.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי