כל בעל עסק לא משנה אם הוא קטן בינוניים או גדול עסוק בכל יום ובכל רגע בביצוע משימות שונות, בין אם משימות קטנות נקודתיות ובין אם פרויקטים שונים וגדולי שלרוב מורכבים גם הם ממשימות שונות. בכדי לא ללכת לאיבוד, לא לשכוח דברים חשובים שצריך לעשות, כדי לא לפספס דברים מהותיים חשוב לבצע ניהול נכון ומעקב אחר ביצוע משימות ולוודא כי המשימות אכן מבוצעות כפי שצריך, בזמן ועל הצד הטוב ביותר.
כיצד ניתן לבצע ניהול משימות בצורה נכונה
בכל עסק וארגון יש המון דברים שונים שצריך לעשות לעיתים באופן קבוע ולעיתים כמשהו חד פעמי, זה יכול להיות לחזור ללקוח שיש לו שאלה כלשהי, לחתום על חוזה ולשלוח אותו, לתאם פגישה, לדאוג להזמין ציוד משרדי למשל או לתאם מסיבה לרגל אירוע משמח לעובדי הארגון ועוד שלל משימות שמרכיבות את היום יום של כל עסק וארגון. כדי לא לשכוח את המשימות שצריך לעשות, פותחו דרכים שונות העוזרות לאנשים וארגונים לבצע מעקב אחר המשימות השונות שיש להם, זה יכול להיות על ידי מחברת בה כותבים את כל המשימות וכל פעם שמבצעים משימה מוחקים אותה, זה יכול להיות בעזרת אפליקציה כלשהי אותה מתקינים בטלפון ושם רושמים את כל המשימות ואחת הדרכים שנכנסה לארגונים רבים זה ניהול משימות באמצעות מערכת למכללות ובתי ספר.
כיצד מערכת CRM יכולה להשתלב ולעזור בכל מה שקשור לניהול משימות?
מערכת CRM היא מערכת חכמה לניהול קשרי לקוחות ויש לה פיצ’רים שונים ומגוונים, בין יתר הפיצ’רים יש אחד המסייע לניהול משימות. יתרון מאוד גדול יש לשימוש במערכת CRM שכן יש בה ריכוז של כל המידע הרלוונטי לארגון כך שדברים לא הולכים לאיבוד, לא נשכחים, לא נופלים בין הכיסאות. מערכת CRM בעלת תוסף לניהול משימות מאפשרת קודם כל לרכז את כל המשימות הפתוחות במקום אחד מסודר, ניתן לשתף אותן עם גורמים נוספים בין אם כאלו אשר צריכים להיות מיודעים ובין אם כאלו אשר הם חלק מביצוע המשימה בפועל יש תזכורות שונות אשר מסייעות לבצע את המשימות בזמן אפשר לדעת איפה כל משימה עומדת בכל רגע ורגע נתון כדי לעמוד ביעדים ובזמנים שהוגדרו ועוד שלל אפשרויות. מנהלים יכולים לקבל מידע מקיף על כל משימה ולהישאר עם אצבע על הדופק לכל אורך התהליך ולוודא שאכן שום משימה לא נשכחת וכל לקוח מקבל בדיוק את מה שהוא ביקש וצריך.