לבנות מערכת חלומית בהתאמה אישית מלאה לניהול כל התהליכים בארגון
רישיון פרימיום כולל:
כל מה שיש בכל החבילות
ממשק להנהלת חשבונות
בניית מודלים חדשים
סנכרון יומנים חיצוני
מדדי מפתח מותאמים
טיימר עבודה
ניהול מלאי וספקים
שדות חישוב ונוסחה
שליחת נתונים ב Webhook
איסוף מסמכים אוטומטי
הגדרות אבטחה ארגוניות
יכולות AI מתקדמות – בקרוב
השווה בין התוכניות שלנו
חבילה בסיסית
חבילה מתקדמת
חבילה פרמיום
לקוחות ורשומות
ניהול לקוחות ורשומות
תצוגת כרטיסיות (Pipelines)
תצוגות רשימה ומסננים מותאמים
ייבוא וייצוא נתונים
זיהוי ומניעת כפילויות
היסטוריית אינטראקציות
כמות רשומות אנשי קשר
100,000
500,000
1,000,000
תהליכי מכירה ולידים
ניהול מתעניינים (לידים)
איסוף לידים אוטומטי לפי מקור עד רמת המודעה
תבניות דוא״ל דינמיות
יצירת לידים אוטומטית משיחה נכנסת / הודעת WhatsApp
יצירת דפי נחיתה, טפסים ושאלונים
ניהול הזדמנויות מכירה (עסקאות)
הצעות מחיר מעוצבות
חתימה אלקטרונית על הצעות מחיר
ניהול יעדי מכירות
אוטומציות
אוטומציות
100
350
אוטומציות תלויות זמן
3
19
שליחת הודעות SMS
תזמון ושליחה של הודעות Whatsapp
שליחת הודעות Whatsapp API
עדכון שדה
יצירת רשומות חדשות
אוטומציות חישוב מתקדמות
שליחת התראה (Push) לאפליקציית מובייל
פתיחת משימות או אירועים
מעקב לוגים לפעולות אוטומציה
שליחת מידע החוצה באמצעות webhook
פתרונות WhatsApp במערכת
Whatsapp web מובנה
דיוור Whatsapp
שליחת הודעות אישיות ובכמות
פתיחת מתעניין באופן אוטומטי
בוט WhatsApp API
שמירת מדיה למסמכי לקוח
API רשמי
₪150
₪150
תוסף לעבודה ישירות מ Whatsapp WEB
₪150
₪150
₪150
תקשורת / טלפוניה וירטואלית
מספר וירטואלי עם דקות ללא הגבלה
שיחות יוצאות/נכנסות משויכות ללקוח
הקלטות שיחה מתועדות
חלון קופץ לשיחות נכנסות
אינטגרציות טלפוניה (מרכזיות)
ניהול יומן ולו”ז
ניהול משימות
התראות למשתמשי המערכת (אירועים/משימות)
תכנון מסלול פגישות שטח
סנכרון עם Google/Outlook
Check-in / Check-out
ניהול תהליכי שירות ותמיכה
ניהול קריאות שירות
מעקב זמני מענה לקריאות SLA
הקצאת קריאות לנציגים
תעדוף קריאות
תצוגת לקוח 360°
בניית טפסי סקרי שביעות רצון
ניהול פרויקטים ומשימות
ניהול פרויקטים בממשק ייעודי
אבני דרך
משימות פרויקט
מעקב לו”ז (Gantt / Timeline)
ניהול תהליכי תפעול ומלאי
ניהול מלאי
ניהול ספקים
ניהול הזמנות ותעודות משלוח
ניהול גבייה
הזמנות רכש
אחסון נתונים וניהול מסמכים
אחסון
3GB
15GB
30GB
גיבוי נתונים יומי
ניהול מסמכים בענן
חיבור דו-כיווני ל-OneDrive
אפליקציה לנייד / שטח
אפליקציה ייעודית iOS ו-Android
שיחות יוצאות ונכנסות
סריקת ברקודים
תכנון מסלול פגישות שטח
Check-in / Check-out לאירועים
עבודה Offline מלאה
חתימה דיגיטלית על מסמכים
שימוש מובנה ב-WhatsApp – בקרוב
בקרוב
בקרוב
התראות דחיפה מובנות
התראות דחיפה (פוש) לפני פגישות למשתמשי מערכת
התראות דחיפה (פוש) על תיעוד ברשומה בטיפול משתמש
התראות דחיפה (פוש) בהקצאת משימות בין משתמשי המערכת
שיווק וקמפיינים
כמות אימיילים לשליחה מהמערכת
100
1,000
5,000
מודל קמפיינים ייעודי
מערכת דיוור
קמפיינים ודיוור ב-SMS
קמפיינים ודיוור ב-Whatsapp API
₪150
₪150
דוחות ייעודים לקמפיינים
ניהול תגיות UTM אוטומטי
פילוח מתקדם של קהלים לדיוור
לוח בקרה ודוחות
לוחות בקרה מותאמים
ממשק דוחות ליצירת תרשמים או טבלאות חכמות
תזמון דוחות למשתמשים ואנשי קשר חיצוניים
מדדי מפתח חכמים KPI Widgets
אינטגרציות, ממשק API
לוגים לקריאות מידע חיצוני למערכת
3,000
10,000
25,000
חיבור וקליטת מידע דרך מערכות Make / Zapier
קליטת לידים מפייסבוק וחיבור אל Facebook Lead Generation forms
חיבור וקליטת מידע מאתרי WordPress + Elementor
טפסי אינטרנט לקבלת מידע
טפסים לאיסוף מסמכים ושאלונים
טפסים אוטומטיים וסקרים
יומן Google & Office 365 / יומן Outlook
חיבור אל צ׳אט Facebook Messenger
₪150
₪150
₪150
ממשק REST API למשיכת נתונים וביצוע פעולות
שליחת מידע באמצעות Webhooks
התאמות מערכת
פריסת שדות ובלוקים
התניות ברשימת בחירה
שדות מותאמים אישית
עריכת שמות מודולים ושדות ברירת מחדל
עמודי רשומה מותאמים
דשבורדים מותאמים
יצירת מסמכי PDF
שדות חישוביים ונוסחאות
בניית הקשרים בין מודולים
בניית מודולים מותאמים
AI
תמלול שיחות
בקרוב
בקרוב
דירוג נציגים ושיחות
בקרוב
בקרוב
סיכום כרטיסי לקוחות
בקרוב
בקרוב
הוראות קוליות
בקרוב
בקרוב
חיפוש חכם בצ׳אט ארגוני
בקרוב
עוזר אישי ב-WhatsApp
בקרוב
ניסוח הודעות אוטומטי
בקרוב
אבטחה והרשאות
הרשאות תפקידי משתמש ללא הגבלה
הרשאות צפייה / עריכה / מחיקה מותאמות אישית
התחברות באמצעות Gmail (SSO)
היסטוריית כניסות משתמשים למערכת
2FA ואימות דו-שלבי
הגבלות התחברות לפי כתובות IP
הגבלות התחברות לפי אזור גאוגרפי
שירות וליווי לקוחות
ספריית הדרכה מקיפה
Scalla Academy
מטמיע צמוד / CSM ייעודי
צ׳אט תמיכה בתהליך הטמעה ב-WhatsApp מול מטמיע
וובינרים ועדכוני גרסה
צ׳אט תמיכה טכנית ב-WhatsApp מול נציג אנושי
שעות הדרכה לליווי צמוד
₪250
₪250
₪250
שעות עבודה מאחורי הקלעים / פיתוח
₪350
₪350
₪350
הרחבת תמיכה – SUCCESS
₪200
₪200
₪200
אנחנו עובדים עם כולם!
לא סתם אנחנו הבית הגדול ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. מחברות נדל”ן, מכללות ובתי ספר, חברות ביטוח ופיננסיים דרך משרדי פרסום ועד פרילנסרים ובעלי מקצוע מכל התחומים.
אין מה להסתבך, תמיכה בעברית.
הסירו את החשש מהטמעת המערכת, צוות התמיכה שלנו איתכם בכל שלב.
ההצלחה שלכם חשובה לנו! נציג אישי מלווה אתכם משלב ההתאמה ועד לתפעול השוטף.
לכל עסק, בכל סדר גודל, שרוצה, לייעל את העבודה, לשפר את שירות הלקוחות ואת הרווחיות בעסק. שימוש במערכת CRM גם לעסקים מאד קטנים, הוכח כגורם חשוב ביותר בעלייה באחוזי ההמרה והמכירות.
כולנו מתנהלים בעיקר בווטסאפ, ככה גם הלקוחות שלנו. אנשים לא עונים יותר לטלפונים ולא מסתכלים בסמסים, לכן השימוש בשיווק בווטסאפ מאפשר לנו להעלות את אחוזי המענה ולנהל את כל המידע והתקשורת עם הלקוחות שלנו, הישר מהמערכת CRM.
עלינו לבחור את המנוי בהתאם לצרכים של העסק שלנו. ככלל אצבע מערכת הבסיס מתאימה בעיקר לניהול לידים ולקוחות, מערכת המתקדמת מתמקדת בשיווק ועבודה עם ווטסאפ ומערכת הפרימיום מכילה המון אפשרויות וביניהם סליקת אשראי של הלקוח.
עלויות נוספות מעבר למנוי החודשי יכולות להיות במידה ותרצו לבצע אפיון והדרכה על המערכת, כדי לעזור לכם להטמיע אותה בארגון. עלויות נוספות הם על תוספות של סמסים, אימיילים או אחסון במידת ותרצו להגדיל את השימוש.
המערכת שלנו בהחלט דינאמית לחלוטין ומתאימה לכל סוגי העסקים. ניתן לשנות את המערכת כך שהיא תתאים לעסק שלך כמו כפפה. במידה ואתה חושש מהתהליך – תדע שאנחנו איתך לאורך כל הדרך!
אנשים מדברים וזה מתפשט מהר
מערכת ניהול לקוחות זה דבר מאד רגיש אצלנו ולכן המעבר לווה בשעות רבות של החברה של סקאלה. זאת הסיבה המרכזית שעברתי מהחברה הקודמת.
לא משנה כמה טכנולוגית החברה עדיין אין תחליף לשירות אנושי. בעולם שלנו קשה למצא עובדים איכותים ובסקאלה הם התברכו בהרבה כאלו.
אחרי שהוצאנו עשרות אלפי שקלים בהטמעות של מערכות שונות הבנו שיש דברים שפשוט חברות כמו סאפ פשוט לא יכולות לתת לנו את המענה.
מאז שאנחנו משתמשים במערכת של Scalla crm הצלחנו לעבור את השיא מכירות שלנו עד היום. בהחלט ממליץ לעבור לעבוד איתם. הסכומים מצחיקים
לעומת מה ששילמנו עד היום. התוצאה מדברת בעד עצמה.
אני עובד המון עם תוכנות לניהול פרויקטים שעוזרות לי מאד בניהול הפרויקט אבל היו לי קצת חסרות ברמת ניהול הלקוח. לאחרונה עברתי בכלל לעבוד עם CRM.
בתור עסק קטן עשיתי המון מחקר ואפילו קצת שיגעתי את החברה מסקאלה. זה השתלם כי אני מרגיש שמצאתי את התמורה הכי טובה לכסף.
חיפשתי מערכת שמשלבת סליקה ישירה וחתימה על חוזה בשילוב ווטסאפ. - אם זה הצורך שלך אז מוזמן להפסיק לחפש כי לא מצאתי עוד משהו כזה בשוק.
כמה זמן חיכיתי לכתוב לכם המלצה! אני עוקב אחרי החברה הזאת כבר הרבה זמן. קודם כל הם היחידים כרגע שמשלבים באופן מלא את הממשק של ווטסאפ.
תחברו לזה את המספרים הוירטואלים, סמסים, סליקת אשראי ואוטומציות ותקבלו מערכת שכל עסק קטן מתחיל בארץ יכול רק לחלום עליה.
אני אישית הבאתי כבר כמה חברים פרילנסרים שהם היום לקוחות מרוצים. אני לא מרוצה. סתם. לדעתי הם יהיו מאד גדולים ושווה להצטרף.
אני מכיר המון מערכות CRM מעולות בחו"ל אבל בארץ לא מצאתי משהו שמשתווה. קשה לעבוד עם מערכות שלא מתממשקות לחברות בארץ ולכן זה הפך לי את החוויה למסורבלת.
מצאתי את סקאלה במקרה בחיפוש בגוגל וזו אחת ההחלטות היותר רווחיות שגוגל עזר לי לעשות. התממשקות חלקה והחוויה מאד מוצלחת.
אני רוצה להודות באופן אישי לצוות התמיכה שליווה אותנו בתהליך הזה. אני מרוצה מהתוצאות ומצטער שלא התחלנו לפני שנים.
אני חייב להודות שלא האמנתי לפני כן שצוות המכירות הוותיק שלי יצליח לעבור מנליוניות ודפים למערכת טכנולוגית.
מהרגע שהתחלנו לעבוד עם המערכת אני רואה עליה עקבית בביצועים של העסק, בכל היבט ולא רק במכירות. אני מאוד מבסוט מהצעד הזה!
כמי שמנהל סוכנות דיגיטל של מעל 45 עובדים ומאות לקוחות עסקיים, אני חייב לציין שמאד הופתעתי מהיכולות של המערכת.
עולמות השיווק הולכים יותר ויותר לכיוון האוטומציות והיכולת לייצר כך תהליכים שלמים. אצלי בחברה זה חסך לי הרבה מאד כסף ושיפר דרסטית את אחוזי ההמרה.
הרבה מהלקוחות שלי כבר עברו לעבוד עם המערכת ואני בטוח שעוד הרבה יצטרפו.
בארגון תעשייתי שקיים מעל 100 שנה בשוק קשה להטמיע מערכות מידע מתקדמות. העובדים הותיקים מתקשים לקבל זאת ולכן התהליך חייב להיות מדויק.
אחרי שיחה מעמיקה עם היועץ בסקאלה, חשבנו על דרך יצירתית להתחיל בהטמעה. התחלנו פיילוט עם עובדים חדשים בלבד, ומהר מאד ראינו את התוצאות.
הצלחנו להגדיל את האפקטיביות של תהליכי מכירה מסוימים. באמצעות האוטומציות בווטסאפ העלנו את אחוזי המענה וההמרה בצורה משמעותית.
מנהל שיווק, UIBE האוניברסיטה הסינית בישראל.
אני חייב להודות שבהתחלה חששנו מהמעבר מחברת CRM שאנחנו עובדים איתה כבר תקופה ארוכה למערכת חדשה. לשמחתי מצאתי
צוות תמיכה של מקצוענים בסקאלה. מההתחלה הם הבינו את הצרכים שלנו כאוניברסיטה והתאימו את המערכת לארגון הייחודי שלנו.
הצלחנו לצמצם מעל 3 מערכות נפרדות שעבדנו איתם ועכשיו עובדים דרך סקאלה. אבל באמת מה שמשנה את כללי המשחק לדעתי זה העבודה עם הווטסאפ.
עם Scalla.crm הצלחנו לעלות את אחוז ההמרה של הסוכנים שלנו ב 65%. בזכות זה שהצלחנו לעלות את אחוז המענה של הלידים החדשים ב 70%.
אנשים לא אוהבים לענות לטלפונים יותר, נתקלנו בבעיה של אחוז מענה מאוד נמוך וזו הסיבה שהעברנו את תהליך המכירה כולו לווטסאפ.
אין ספק שזאת אחת ההמלצות היותר קלות שיצא לי לכתוב 🙂