מרכזיה בענן

שימוש בענן שיאפשר לכם לחסוך בעלויות ולהתנהל ביעילות רבה יותר.

נהלו תקשורת בצורה טובה יותר בעזרת מערכת crm! מרכזייה בענן מותאמת ככפפה ליד עבור כל בית עסק המנהל תקשורת טלפונית עם לקוחותיו ומאפשרת לכם שליפה מהירה של נתונים וסנכרון בין שני הצדדים- העסק והלקוחות.

מערכת erp

שיחה בקליק אחד.

תוכלו לחסוך בזמן של העובדים שלכם- קליק אחד על העכבר ותוכלו ליצור קשר בצורה נוחה ומהירה עם לקוחותיכם.

 תחילה זה יכול להישמע לכם לא נחוץ .. אבל לחייג באופן ידני לוקח מעט זמן, וזמן זה כסף.

זהו את הלקוחות שלכם.

כמה פעמים קרה לכם שלקוח התקשר ולקח לכם כמה דקות לחפש את הכרטיס שלו, שלא נדבר על לקרוא בזריזות תוך כדי השיחה כשגם ככה בזבזתם זמן יקר על חיפוש הכרטיס.

תחסכו בשאלות מיותרות- כשהלקוח מתקשר לבית העסק שלכם, לא תצטרכו לחפש אותו מבין רשימת הלקוחות, הוא פשוט יקפוץ לכם אוטומטית על המסך! כל המידע הרלוונטי יהיה לכם מול העיניים בלי מאמץ.

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

הימנעו מקונפליקטים מיותרים עם לקוחותיכם.

כשיש לכם מאגר עצום של לקוחות זה כמעט בלתי אפשרי או לפחות לוקח המון זמן לאתר שיחה ספציפית עם לקוח על מנת להתמודד עם טענותיו.

הקלטת השיחות ושמירתם בענן תאפשר לכם לשלוף את ההקלטה, במידת הצורך, ישירות מכרטיס הלקוח מבלי לבזבז זמן מיותר!

כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

מרכזיה בענן זה אומר שכל המערכת התקשורתית של העסק מנוהלת באמצעות האינטרנט ומגובה בטכנולוגיית ענן. מעבר לכך זה אומר שתוכלו להתחבר למערכת מכל מקום ובכל זמן, עם הטלפון, נייד, מחשב נייח וכו’.

כמובן. ניתן לחבר את המערכת הטלפונית לתוכנת הCRM, להקליט שיחות, לנהל ועידות, לנתב שיחות, לנהל תורים ועוד.

מספר וירטואלי הוא מספר המקשר בין הלקוח לבית העסק, עם חיבור מספר קיים (מבלי שהלקוח יצטרך לדעת או לראות אותו) למכשיר שיכול לקבל את השיחות (סמארטפון, טלפון קווי, שיחת אינטרנט וכו’). היתרון של מספרים וירטואליים הוא שלא מצריך כרטיס SIM או חבילה סלולרית מסוימת.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי