מערכות CRM ממקדות את תשומת הלב שלכם בלקוחות שלכם. כל בעל עסק מצליח יודע היום שהנכס היקר ביותר שיש לו בידיים הוא קהל הלקוחות. אין לעסק אפשרות קיום ללא לקוחות. ההשפעה החיובית של מערכת CRM מקצועית על העסק תבוא לידי ביטוי בהתייעלות של צוותי המכירות, תהליכי המכירה וקבלת ההחלטות. אתם כמנהלים תקבלו גישה ישירה אל כל המידע בזמן אמת ותקבלו בהתאם החלטות נכונות יותר.
חשוב להדגיש שתוכנת CRM אינה מחוללת ניסים אלא מייעלת את סביבת העבודה, מדגישה הזדמנויות ומשקפת את העבודה הקשה שלכם. שיפור מכירות עם CRM אפשרי בעיקר בזכות המיקוד שלכם. מערכות CRM שמות דגש על ניהול קשרי לקוחות ולידים. אתם תצליחו לייצור קשר עם יותר לקוחות, לטפל בלידים מהר יותר ובהתאם להגדיל את מחזור הרווחים.
טיפול נכון בלידים
הזמן שחולף מרגע קבלת הליד ועד ליצירת הקשר עם הלקוח הפוטנציאלי עלול לשבש לכם את העסקה. מערכות CRM נועדו לפתור את הבעיה באמצעות קליטה ישירה של הליד אל המערכת. השיפור בזמן התגובה מעלה את רמת השירות. על פי בחירה שלכם ניתן יהיה לתאם גם שליחת מענה אוטומטי ללקוח. הלידים שנכנסים אל המערכת משויכים באופן ישיר אל אחד מאנשי המכירות כאשר אתם כמנהלים עוקבים אחר נתוני ההצלחה.
יעילות וכדאיות של מדיות פרסום
כבעל עסק חכם גם אתה החלטת לחלק את תקציב הפרסום בין מספר מדיות. שיפור מכירות עם CRM בא לידי ביטוי ביכולת שלכם לבחון את הכדאיות של כל מדיה פרסומית ואת ההישגים של כל דף נחיתה. תצליחו להפיק מקסימום תועלת מתקציב השיווק כאשר תדעו לזהות בזמן אמת את המדיות הרווחיות ביותר. המערכת תדע לומר לכם איזו מדיה פרסומית הביאה אליכם את הלקוח וכמה לקוחות נמצאים בכל שלב בדרך לסגירת העסקה. התאימו אתם את חומרי העזר השיווקיים לשלב בו נמצא הלקוח ולמאפיינים שלו למתן מענה מדויק ויעיל יותר.
חיבור של מערכת CRM למערכת הדואר האלקטרוני
סנכרון בין שני הכלים השימושיים ביותר להתנהלות מול לקוחות מייעל את עבודתכם ומשפר בצורה משמעותית את רמת השירות. ריכוז של כל המידע אודות הלקוח במקום אחד חיוני למענה אישי ומדויק. אם הלקוח שלכם ירגיש שאתם מכירים אותו ושאכפת לכם ממנו – הוא יסמוך עליכם וירכוש מכם מוצרים/שירותים באופן קבוע. לקוח כזה יפזר המלצות לכל מכריו כך שאתם תיהנו מקמפיין שיווק מניב ללא עלות. לטובת התייעלות נוספת של תהליכי המכירה כדאי לפעול לחבר את מערכת ה-CRM גם אל המערכת הטלפונית.