תוכנה להצעות מחיר – חסכו זמן ומאמץ לכם וללקוח שלכם

הצעת מחיר

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

הצעת מחיר היא חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה. כאשר יש סיכום עקרוני בעל פה בין הצדדים זה יהיה הזמן להעביר הכול על דף לחתימה והקניית תוקף משפטי למסמך. בעבר “דף” היה בהקשר הפיזי של המילה. היו צריכים לכתוב ידנית או להדפיס את המסמך לחתימה פיזית של הצדדים המאשרים את אמיתות המסמך והכתוב בו ובכך נותנים לו תוקף משפטי. כיום מערכת המשפט בישראל מכירה בחתימה דיגיטלית לצורך אמיתות מסמכים, הסכמים וחוזים ועל כן בעלי עסקים משתמשים כיום בדרך כלל במסמכים דיגיטליים להפקת הצעות מחיר, טיוטות, מסמכים, חוזים, הסכמים ועוד.

הצעת מחיר מעוצבת ומקצועית:

הפקת הצעת מחיר מעוצבת ומקצועית תאפשר לכם לשדרג משמעותית את השירות שלכם ללקוח, את האטרקטיביות של הצעת המחיר המוגשת לו ועוד. השימוש בתבניות מוכנות שתוכלו לבחור מראש לפי רצונכם, תאפשר לכם לבצע התאמות אישיות לעסק שלכם ולתת את הטאצ’ האישי שלכם באמצעותו תוכלו להנגיש את השירות ללקוחות שלכם. הצעות המחיר יכולות להישלח ללקוחות שלכם באמצעות SMS, במייל, בוואטסאפ באופן ידני או באמצעות המערכת של סקאלה. קל ונוח לעקוב אחר הצעות המחיר, אחר החתימות הדיגיטליות של הלקוחות שלכם, האם הלקוח פתח את הצעת המחיר וכו’.

חסכו זמן ומאמץ לכם וללקוח שלכם:

חשוב לציין כי כל כלי שיכול לסייע בחיסכון זמן לכם או לעובדים שלכם עשוי להיות משמעותי לאפקטיביות בעסק שלכם, לביצועים של העובדים ולהוצאות וההכנסות שלכם כמובן. חיסכון של זמן ללקוח יכול לשפר את שביעות רצון הלקוח שיבין כי אתם מפתחים את השירותים מתוך מחשבה עליו ומסייעים לו להתפתח גם כן.

שדרגו את רמת הניהול והפעילות בעסק עם מערכת CRM הכוללת תוכנה להצעות מחיר:

זה הזמן לשדרג את רמת הניהול והעבודה בעסק שלכם עם תוכנה להצעות מחיר שתפיק עבור לקוחותיכם הצעת מחיר אטרקטיבית, מעוצבת, עם המיתוג האישי שלכם ובהתאם לצרכים שלכם. לא רק שתשפרו משמעותית את השירות ללקוחות שלכם אלא תאפשרו לעצמכם ולעובדים שלכם לעבוד בצורה מקצועית ונכונה יותר בצורה משמעותית.

כיצד בנויה הצעת מחיר אטרקטיבית ומקצועית?

תוכנה להצעות מחיר תאפשר לכם לבנות הצעת מחיר אטרקטיבית ומעוצבת ללקוח שלכם אך איך זה עובד וכיצד צריכה להיראות הצעת מחיר שכזו? ובכן הצעת מחיר אטרקטיבית תהיה מעוצבת, מסוגננת ומעוצבת. כדי להפוך אותה למקצועית צריך שהיא תהיה גם בצבעי המותג שלכם, כולל ניסוחים אלגנטיים, ברורים ונכונים, ללא אותיות קטנות, ללא מילים בין השורות וכו’. מבנה המסמך צריך לכלול את שם העסק, שם הלקוח, פרטים אודות שני הצדדים, מידע אודות פירוט ההסכם/העבודה בין הצדדים (או במילים פשוטות – מה הלקוח מקבל וכמה הוא צריך לשלם בתמורה), הסדרי התשלום בין הצדדים וכמובן מקום לחתימה. החתימה יכולה להיות פיזית או דיגיטלית בהתאם לרצון שלכם.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות