התקנתם מערכת CRM לעסק שלכם אך לא קיבלתם את ההחזר שציפיתם לקבל על ההשקעה שלכם? יכול להיות שחשבתם שמערכת CRM קלה ליישום וניהול ולא תדרוש מכם תחזוקה שוטפת לאחר ההתקנה, אך זה לא המקרה?
עסקים רבים אינם משתמשים בפוטנציאל מערכת ה-CRM שלהם, שלבסוף מוביל לירידה בפרודוקטיביות, ביעילות ובשביעות רצון הלקוחות. על מנת להפיק את מלוא היתרונות של מערכת ה-CRM למכללות ובתי ספר שלכם אתם זקוקים ליועצי CRM– מומחי TI או ספקי שירות חיצוני.
במאמר זה נפרט לכם 4 סיבות מדוע העסק שלכם זקוק ליועצי CRM שיוכלו לעזור לכם לעמוד ביעדים העסקיים שלכם.
1. שביעות רצון נמוכה של לקוחותיכם
עסק המוגדר כמצליח רוצה להשקיע את המיטב בלקוחותיו, אך לפעמים בעל העסק מתקשה להבין כיצד לעשות זאת. אם לקוחותיכם מדווחים על חוסר שביעות רצון בשירות או במוצר שלכם, זהו סימן מובהק לכך שאתם זקוקים למערכת CRM. הצורך לאגור נתונים על לקוחותיכם ולהפוך את נתונים אלו לאפקטיביים הפך לחשוב מתמיד.
בעזרת יכולות הניתוח של מערכת ה-CRM תוכלו למקד את הלקוחות שלכם, תדעו איזה לקוחות מניבים לכם רווחים גדולים יותר, להשוות בין אסטרטגיות שונות לפיתוח מוצרים מבחינת הצלחתם וכו’. מערכת ה-CRM תוביל לשיפור קשרי הלקוחות ושמירה שלהם. אך האתגר האמיתי הוא לשלב את מערכת ה-CRM לחברות הייטק עם המערכת הקיימת שלכם. לכן, אתם זקוקים ליועץ CRM מקצועי אשר ידריך אתכם צעד אחד צעד איך לשלב בצורה נכונה את מערכת זו לשלכם.
2. משאבי IT דלים
ייתכן שבחברה שלכם לא יהיו את האנשים שיש להם את הידע והמיומנויות הנדרשות לטיפול במערכת ה-CRM. כדי להטמיע את מערכת ה-CRM בהצלחה אתם זקוקים ליועצי CRM שיודעים איך לארגן נתונים אנילטיים ולהשתמש בהם בצורה שתשפר את חווית הלקוח. מחלקת ה-IT עלולה לבחור ב-CRM שאינו נותן מענה נכון לצורכי העסק שלכם. ייתכן שיחסרו לו כמה תוכנות ותזרים העבודה שלו לא יהיה נכון. בנוסף, יכול לקחת להם זמן רב יותר להטמיע את המערכת מאשר ליועץ CRM חיצוני.
3. בעיות תפעוליות
ההנהלה הבכירה בדרך כלל עסוקה בעיניי היום יום של העסק ולא יכולה לפנות את תשומת ליבה לבעיות אסטרטגיות שהחברה מתמודדת איתה. העסק עשוי לחסר באסטרטגיית ביצוע בכל הנוגע לתמיכה במערכת ה-CRM ומעקב אחר פעולותיו בכל החברה או חריגות בתקציב בעקבות עלויות הטמעה בלתי צפויות, עמלות רישוי ותפעול בלתי צפויות.
4.ידע בתוכנות צד שלישי
ליועצי CRM יש ידע רב יותר אודות תוספים ותוכנות צד שלישי זמינים. ישנן מערכות CRM רבות מגיעות עם מערכת אקולוגית של אפליקציות, הכוללת מאות אפליקציות שונות בהן עסקים שונים יכולה לעשות שימוש כדי לייעל את העסק שלהם.
שימוש במיומניות של יועצי CRM הוא דרך מצויינת למצוא אפליקציות ייעודיות, באמצעותן עסקים יכולים לשפר את מערכות ה-CRM שלהם.
בשורה התחתונה..
יועץ CRM יכול לעזור לעסק שלכם לספק שירות טוב יותר ללקוחות שלכם ולסגור יותר עסקאות ע”י הבאת אובייקטיביות, תכנון אסטרטגי, שליטה תכנית ושימוש מקסימלי במערכת ניהול לקוחות.