חלק מהותי מכל בית עסק זה תקשורת שוטפת עם הלקוחות שלו, לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים. חלק מהקשר מתקיים באמצעות כתיבת אימיילים, יש עסקים שאפילו מתקשרים עם לקוחות בווטסאפ אך עדיין ארגונים רבים שומרים על קשר באמצעות שיחות בעיקר עסקים אשר נותנים שירות לקוחות. אחד מהפתרונות שיש למערכות טלפוניה מתקדמות בשנים האחרונות זה מרכזייה בענן אשר מהווה פתרון חכם, יעיל וזול לארגונים רבים.
מה זה מרכזייה בענן?
מרכזייה בענן זהו למעשה פתרון תקשורת לארגונים המאפשר שימוש ברשת האינטרנט כמערכת טלפוניה של הארגון. מדובר על מערכת המאפשרת תקשורת יעילה, טובה ושוטפת בין עובדי הארגון בינם לבין עצמם וגם בין הארגון ללקוחות שלו. היא ניתנת להתאמה בהתאם לצרכים האישיים של כל עסק וכל ארגון ולמעשה יש בקרה מסודרת על כל השיחות הנכנסות והיוצאות בארגון, ניתוב שיחות חכם, הקלטה ובקרה של שיחות ויכולת לעשות בקרה עליהן, קיום שיחות ועידה, ניהול תורים ואפשרות לשיחות חוזרות ועוד. היא חוסכת מקום, זמן וכסף ומהווה פתרון מתקדם ביותר המחליף את המרכזיות הישנות, מרכזיות פיסיות הדורשות שרת, תחזוקה שוטפת ועוד.
כיצד משתלבת מרכזייה בענן במערכת CRM ולמה זה חשוב?
מכיוון שמערכות CRM רבות יושבות בענן קל ופשוט לחבר בין מערכות CRM למרכזייה בענן. החיבור בין מרכזייה בענן למערכת ה- CRM של הארגון היא פשוטה, קלה ומהירה ומאפשרת שכל ההתנהלות של הארגון תתבצע דרך המערכת, במקום אחד שירכז הכל. באמצעות מערכת CRM מתנהלת בקרה על כל מה שקורה מול לקוחות כולל שמירה של שיחות שונות המתקיימות עם הלקוח בתיקו, תיעוד מלא של כל מה שנעשה מול לקוח מסוים מה שמבטיח זמינות, מתן שירות מקצועי, טוב, יעיל ואיכותי ושכל התהליכים הארגוניים יתנהלו כפי שצריך.