שיווק ומכירות

כן בהחלט, ניתן להעביר את התצוגה למצב “קאנבן” המציג את שרשרת המכירה בתצורת מלבנים.

כל פעולה שתבצעו תופיע בכרטיס לקוח / ליד. ניתן לרשום הערות, להוסיף מסמכים, לראות את כל ההתכתבויות מהמייל, הודעות סמס, ווטאספים, הצעות מחיר, חשבוניות ועוד ..

בהחלט, ניתן להוסיף ולערוך את כל השדות במערכת כך שיתאימו לצרכים של העסק. הפעולה פשוטה ונעשית באופן עצמאי על ידכם.

סטטוס המכירה קיים בכל המודולים, כולל בהזדמנויות מכירה, ליד, לקוח, הצעת מחיר, משימות, פגישות ועוד.. מה שמאפשר לכם לדעת את המצב של שרשרת המכירה באופן מאד מדויק.

במערכת CRM סקאלה ניתן לייצר רשימות שונות המסננות את הלידים או כל מודול אחר במערכת לפי איזה קרטריונים שתבחרו. כמו סטטוס, גורם מטפל, תאריך ועוד..

בכל מודול במערכת ישנו שדה שנקרה “מוקצה ל”. ניתן לשנות את ההקצאה לכל גורם בארגון, לפי שם או אפילו לפי קבוצה “מכירות / שירות” וכך להעביר כל מודל ללקוח או לגורם מטפל אחר.

ניהול לקוחות ושירות

בסרגל הצידי לוחצים על לקוחות ובוחרים את המודול “אנשי קשר” או “חברות”. לאחר מכן ישנו כפתור פלוס בצד הימני של הרשימה. ניתן להוסיף חברה כלקוח ובתוך עמוד החברה להוסיף איש קשר.

בכרטיס לקוח ניתן ללחוץ על שליחה בצד השמאלי ולבחור את דרך השליחה. סמס, ווטסאפ או אימייל. ניתן לייצר ולבחור תבנית שתהיה במערכת ותוכלו לשלוח אותה ללקוח עם הפרטים הרלוונטים אליו. כך שלא תצטרכו לבצע עריכות מחוץ למערכת ולהוסיף את המסמך בכל פעם.

כן בוודאי. ניתן להכנס לכרטיס לקוח, ללחוץ על הלשונית היסטורית עריכות ולראות את כל השינוים שהתבצעו ועל ידי מי הם בוצעו.

ניהול פרויקטים

במערכת יש את האפשרות לבצע מעקב אחר משימות, תעדוף ותצוגת “קאנבן” למעקב אחר סטטוס הפרויקט. המעקב מאד פשוט ואף ניתן ליצר אוטומציות לשליחת דוח משימות יומי / שבועי / חודשי.

כמובן שניתן לשייך את הפרויקט או את המשימות לאיש צוות או להרשאה צוותית. צריך לשייך את הצוות לאותה קבוצת הרשאה ולאחר מכן היא תופיע בהקצאה מתוך הכרטיס פרויקט.

כן המערכת מקפיצה התראות ומציגה אותם ביומן, כך שניתן לייצר לוחות זמנים וסדר מופתי בפרויקט. 

אוטומציות

אוטומציות מאפשרות לבצע פעולות שתרצו במערכת לפי התניות שתקבעו. לדוגמא: ניתן לייצר תהליך אוטומציה שהמערכת תשלח הודעת ווטסאפ לכל ליד חדש שנכנס למערכת.
התהליכים שניתן לבנות מאד מגוונים ומאפשרים לבצע כל פעולה שתרצו באמצעות תכנון נכון ובניית תזרים נכון. כך שניתן לחסוך בעלויות גם בעולמות השיווק, השירות והתפעול.

בוודאי שניתן לשלוח הודעת ווטסאפ אוטומטית. ניתן לשלוח הודעות בתפוצה רחבה או אישיות. ישנה אופציה לכתוב הודעות עם שדות דינאמים כך שכל הודעה תופנה ללקוח לפי הפרטים שלו. לדג’ שם, תאריך, פעולות שביצע וכו..

ניגשים להגדרות -> אוטומציות -> בוחרים את המודל בו תרצו לייצר אוטומציה חדשה -> לוחצים על הוסף אוטומציה

סליקת אשראי


בכדי להפעיל את הסליקה צריך ליצור קשר עם התמיכה שלנו ולאחר שיחה עם נציג תקבלו לינק להרשמה.

ניתן לסלוק את כרטיס האשראי בתהליך מהיר של כמה שעות.

כן ניתן לשלוח ללקוח לינק של הצעת המחיר עם אפשרות לתשלום ישירות מהעמוד. הלקוח יכול להכניס את האשראי ולבצע את הסליקה בעצמו.

כן לאחר שהתשלום עובר, ישלח ללקוח קישור עם חשבונית ואפשרות להחליף את כרטיס האשראי במידה ויבחר בכך.

חתימה דיגיטלית

עליך להגדיר את הצעת המחיר הדיגיטלית ולבחור את סוג המסמך שתרצה להוסיף לו חתימה דיגיטלית שהלקוח שלך יכול למלא. ברגע שתשלח את הצעת המחיר או המסמך ניתן יהיה להוסיף חתימה.

לא, המערכת מיועדת להוספת חתימה בסוף מסמך ולא לשמש כתוכנה למילוי מסמכים.
החתימה הדיגיטלית היא פיצ’ר משלים של הוספת אפשרות סליקה ע”י הלקוח.

את החתימה הדיגיטלית מוסיפים בסוף המסמך בסמוך לאמצעי התשלום.

הצעות מחיר

בהחלט ניתן לשלוח את ההצעה באמצעות תבניות מוכנות מראש ולשלוח אותם באימייל, הודעת סמס וווטסאפ.

כמובן, ניתן להוסיף למערכת תבניות נוספות שעוצבו על ידכם. בעת השליחה ניתן לבחור איזה תבנית של מסמך תרצו לשלוח.

אכן בעת יצירת ההצעה ניתן לבחור מוצרים שהכנסתם מראש למערכת ולבחור ביניהם. גם תיאור המוצר וגם ישנה אופציה להוסיף תמונה שלו. לאחר שתבחרו בתבנית ההצעה, הלקוח יקבל את ההצעה מעוצבת עם המוצרים שנבחרו.

הגדרות מערכת


על מנת לפתוח חשבון חדש במערכת יש לגשת להגדרות -> ניהול משתמש -> לחיצה על כפתור ה + הירוק מצד ימין למעלה.

החיבור ליומן של גוגל או אאוטלוק מאד פשוט וניתן לעשות את החיבור מתוך המערכת.
ניגשים להגדרות מערכת -> אינטגרציות -> חיבור ליומן
כמו כן ניתן לראות את סרטון ההסבר במרכז התמיכה שלנו.

ניתן לחבר את הווטסאפ ישירות מתוך המערכת באמצעות סריקה של ברקוד.
לוחצים על הכפתור של הווטסאפ בתפריט העליון מצד שמאל, לחיצה נוספת להתחברות מתוך עמוד הצאט תוביל להגדרות הווטסאפ. בהגדרות לוחצים על כפתור הברקוד ולוחצים התחבר ליצירת ברקוד.
לאחר שהברקוד מופיע יש לסרוק אותו מתוך המכשיר. להסבר נוסף ניתן לצפות בוידיאו מתוך מרכז התמיכה שלנו.

מרכזיה וירטואלית

ניתן להתקשר מהמערכת, אך בשלב זה החיוג יתבצע דרך המספר הוירטואלי ולא דרך המרכזיה הפיזית בבית העסק.

ניתן לקנות מספרים וירטואלים לעסק. המספר הוירטואלי יעזור לך לשלוט הרבה יותר טוב בשיחות המכירה ובניתור האפיקים השיווקים.

אכן, ניתן לייצר נתב שיחות שיבצע הפניות למספרים שתרצו. במידה ויש לך הקלטה של נתב שיחות קיים ניתן להעביר לנו ואנחנו נחבר זאת למספר הוירטואלי של העסק.

אינטגרציות

כמובן, החיבור לקמפיינים של פייסבוק הוא חיבור בקליק. זאת אומרת שניתן להתחבר לעמוד הפייסבוק של העסק דרך המערכת ולאחר מכן לבחור את הטפסי לידים שנרצה לחבר.
מומלץ לצפות בוידיאו במרכז ההדרכה שלנו.

ניתן לחבר את המערכת לחשבונאות למערכת, אך זה תלוי במערכת שאתם משתמשים בה. ישנם מערכות עם אינטגרציה ישירה ומערכות אחרות תלויות במערכות צד שלישי לחיבור.

ניתן לחבר את כל סוגי אתרי האינטרנט. יש לנו תוסף לחיבור מאד פשוט ומהיר.
לקבלת הסבר מפורט על חיבור לאתרי אינטרנט יש לבקר במרכז ההדרכה או בעמוד כלים למפתחים.

אפליקציה

ניתן לצלם תמונות מהמצלמה בפלאפון ולעלות אותם ישירות לכרטיס הלקוח באפלקציה.
כל מסמך או תמונה מהמכשיר ניתן לעלות לאפליקציה.

מערכת ה CRM בנויה במקור לעבודה ממחשב. אך מכוון שאנו רוצים לשמור על רציפות של עבודה וזמינות גבוהה, בנינו אפלקציה שתאפשר לך לעבוד מכל מקום ולהשתמש באפשרויות שקיימות רק בפלאפון, כמו שימוש במצלמה, גי פי אס וכו..

כל הפעולות שניתן לעשות באתר ניתן לעשות באפלקציה. למעט פעולות של הגדרות.