Salesforce היא מערכת ניהול הלקוחות CRM הפופולרית בעולם. מדובר על מערכת מתקדמת אשר נועדה לבתי עסק וחברות אשר מעוניינות לייעל את תהליכי העבודה שלהם ולשמור על הקשר עם הלקוחות בצורה מאורגנת ויעילה. המערכת כוללת כלים רבים אשר מאפשרים מעקב הדוק על הקשר עם כל לקוח, והיא מאפשרת ניהול של כל מה שקשור בלקוחות – מנושא השיווק והמכירות ועד שירות הלקוחות. המערכת יודעת לנתח לעומק את הנתונים הקשורים בכל לקוח ולספק לעסק את כל הנתונים הנדרשים בשביל לייעל את הקשר איתו.
מהם החסרונות של Salesforce?
- מאחר ומדובר על מערכת הכוללת לא מעט אפשרויות, לוקח לא מעט זמן להתאים את המערכת לעסק, ולכן היא לא מתאימה עבור עסקים שנזקקים להתחיל לעבוד עם מערכת CRM מיידית, ושאין להם זמן ללמוד את המערכת.
- בניגוד למערכות CRM אחרות אשר היצרנית שלהם מספקת תמיכה 24/7 ללקוחות החברה, אצל Salesforce התמיכה היא רק למי שבוחר במסלול היקר ביותר שעלותו היא 300 דולר לחודש.
מהם המחירים של החבילות ב – Salesforce?
ל – Salesforce מגוון גדול של חבילות כאשר החבילה הזולה ביותר אשר מכילה רק חלק מהאפשרויות של המערכת עולה 25 דולר לחודש. חבילות הביניים של Salesforce עולות 75$-150$. והחבילה המלאה והגדולה ביותר הכוללת כאמור תמיכה מסביב לשעון של אנשי החברה עולה 300 דולר לחודש.
האם המערכת קלה לתפעול?
המערכת של החברה נחשבת לידידותית למשתמש, אם כי בשביל ללמוד את כל האפשרויות ולהתאים אותה לעסק שלכם יכול לקחת לא מעט זמן והיא לא תתאים עבור עסקים שלחוצים להתחיל לעבוד עם המערכת באופן מיידי.
האם ניתן לקבל את המערכת לגרסת ניסיון?
החברה מציעה גרסת ניסיון של המערכת המאפשרת לכל אחד לבדוק האם הוא מתחבר לשימוש במערכת. גרסת הניסיון יכולה להגיע גם עם נתונים טעונים מראש בשביל שתוכלו לבדוק את השימוש במערכת כאילו מדובר כבר על מערכת CRM הכוללת את נתוני החברה.
האם המערכת תומכת בשפה העברית בצורה מלאה?
ביוני 2010 הודיעה החברה על גרסה בעברית מלאה שתצא לאור, וכיום לחברה ישנם מספר סניפים ברחבי הארץ.