היא מערכת לניהול לקוחות (CRM) פופולרית אשר מסייעת לעסקים להתנהל בצורה חכמה ויעילה בנושאים כמו שיווק, מכירות, ניהול תוכן ושירות לקוחות. בין היתר היא כוללת מערכת לניהול כרטיסיות ללקוחות אשר מאפשרת מגוון רחב של פעולות ואפשרויות המסייעות לשמור על הקשר עם הלקוח ולעקוב אחרי המשוב המגיע מהם. בנוסף באמצעות המערכת ניתן לנתח ולקבל תובנות מעמיקות לגבי לקוחות פוטנציאלים, ולסייע לבעל העסק לקדם את מכירות העסק בקלות וביעילות. במערכת משתמשות חברות גדולות ומוכרות כמו יצרנית הרכב סוזוקי, שירות השמע SoundCloud ועוד.
מהם החסרונות של Hubspot?
- Hubspot היא מערכת גדולה ובעלת אפשרויות רבות, מה שאמנם הופך אותה לרבת שימושים, אך היא בהחלט נחשבת למערכת קשה ללמידה מה שלא מאפשר לעסקים שצריכים להתחיל לעבוד איתה בדחיפות לעשות זאת תוך זמן קצר.
- מחירה של המערכת גבוה מאוד וכמעט ולא מאפשר לעסקים שאינם גדולים ממש להשתמש בה. מחיר חודשי של התוכנית המלאה מגיע למעל 10,000 ₪ בחודש – מחיר שרבים לא יכולים לעמוד בו.
מחירי התוכניות של Hubspot
מחירי החבילות של Hubspot נעים בטווח גדול מאוד של סכומים כאשר החבילה הבסיסית עולה 45 דולר לחודש ומאפשרת עד 1,000 לקוחות. החבילה הבאה עולה כבר 800 דולר לחודש והיא מאפשרת ניהול של עד 2,000 לקוחות. החבילה המלאה והמקצועית ביותר יקרה במיוחד ועולה 3,200 דולר לחודש ומאפשרת ניהול של עד 10,000 לקוחות.
האם כדאי להשתמש ב – Hubspot?
כפי שנוכחנו לדעת, מדובר על מערכת המכילה לא מעט אפשרויות שיכולות לסייע לכל עסק לצמוח ולהגדיל את המכירות, אך לא מדובר כלל על פתרון שמתאים למרבית העסקים. אם אתם לא חברת ענק אלא עסק בינוני או קטן, לא תוכלו להשקיע את סכומי הכסף העצומים עבור המערכת.
האם ניתן לקבל תמיכה מאנשי החברה במקרה של תקלה או בעיה?
כל החבילות כוללת תמיכה מאנשי החברה, אך החבילה הבסיסית אינה כוללת תמיכה טלפונית אלא רק באמצעות המייל.
האם ישנה גרסה חינמית של – Hubspot?
אכן, ישנה גרסה חינמית אשר זמינה לכולם המאפשרת לנסות את המערכת וכוללת חלק מן הכלים אשר מופיעים בגרסה המלאה.