היא מערכת לניהול לידים וקשרי לקוחות אשר מאפשרת לייעל את צורת העבודה בחברות ועסקים אשר מעוניינים להגדיל בצורה משמעותית את המכירות של העסק, ולאפשר בקרה על כלל הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים של העסק. המערכת מאפשרת בין היתר קליטת לידים מ – Facebook, קליטה של לידים מדפי נחיתה ומאתרי אינטרנט, הפקת של דוחות מתקדמים אשר יכולים לסייע להבנת מצב העסק, דיוור במיילים וב – SMS ועוד מגוון אפשרויות שנועדו להקל על פעילות העסק ולקדם אות כמה צעדים קדימה.
מהם החסרונות של lead manager?
- המערכת כוללת לא מעט אפשרויות שבשביל ללמוד אותם כמו שצריך יש צורך בלא מעט זמן כך שהיא לא מתאימה עבור שימוש מיידי.
- מחיר החבילה הבסיסית גבוה ממרבית המתחים בענף, אם כי ניתן לקבל גרסת ניסיון של 30 יום ללא עלות.
- אין תמיכה זמינה 24/7 אלא החברה מתחייבת לחזור אליכם בתוך יום עסקים אחד.
מחירי החבילות השונות של lead manager
lead manager שונה בצורת התמחור שלה לעומת המערכות המתחרות והיא מתמחרת כל שירות בצורה נפרדת. לדוגמא, שירות שליחת SMS ללקוחות מתחיל מ – 100 ₪ ל – 1,000 מסרונים ומגיע עד 40,000 ₪ ל – 2 מיליון מסרונים. התשלום על הלידים – עד 500 לידים המחיר הוא 100 ₪. עד 1,000 לידים העלות היא 150 ₪. עד 1,500 לידים העלות תהיה 200 ₪.
למי מתאימה המערכת של lead manager?
המערכת של lead manager מציעה פתרון למגוון רחב של עסקים וארגונים ובהם חברות שונות, יצרני לידים, משרדי פרסום, מנהלי קמפיינים SEO ו – PPC , מרכזי טלמרקטינג, אתרי אינטרנט ועוד.
האם ניתן להשתמש במערכת לניסיון?
כאמור לעיל, ישנה אפשרות להתנסות במערכת ללא תשלום למשך 30 יום ללא שום התחייבות, כאשר בסוף התקופה תוכלו להחליט האם אתם בוחרים להשתמש בשירותים של המערכת או לא.
האם המערכת בשימוש על ידי חברות מוכרות?
אכן ישנם לא מעט מוסדות וחברות מוכרות שכבר עושות שימוש במערכת של lead manager ובהם המרכז האקדמי לב, רשת ביתילי, המרכז הרפואי הרצליה מדיקל סנטר, קבוצת זאפ ועוד.