עסקים רבים מנסים למצוא דרכים לחסוך כסף מצד אחד ולהגדיל הכנסות מצד שני. אחד מהדברים שחוסכים זמן וכסף אלו דברים אשר מתבצעים באופן אוטומטי, דברים שמבוצעים מבלי שיש צורך שבני אדם יעשו אותם. לשם התייעלות כזו פותחו מערכות וכלים שונים אשר מבצעים תהליכי עבודה אוטומטים, למשל במפעלים רבים אשר פעם העסיקו פועלים היום יש מכונות ומכשירים אשר עושים את אותם דברים באופן אוטומטי, אם פעם היה צורך במרכזנית אשר תעשה ניתוב שיחות נכנסות היום הכל נעשה על ידי מערכת ניתוח שיחות אוטומטית, כל אלו חוסכים לארגונים וחברות כסף רב שכן יש צורך בפחות כוח אדם לביצוע העבודה, כוח אדם אשר עולה כסף.
ייעול תהליכי עבודה
דברים רבים מבוצעים היום באופן אוטומטי על ידי מערכות ומחשוב למשל שליחת מיילים עם סקר ללקוח אשר רכש משהו או הודעת SMS המזכירה מועד בו תואם ביקור טכנאי, מענה אוטומטי למיילים שמתקבלים, שליחת תזכורת לאירוע שנקבע, משלוח של ניוזלטר ללקוחות, הפקה אוטומטית של מסמכי הנהלת חשבונות ועוד. למעשה יש דברים רבים אשר אפשר לבצע באופן אוטומטי וכל מה שצריך זה פשוט להגדיר אותם באותן מערכות עמן עובדים. תהליכי עבודה אוטומטים אלו הם תהליכים אשר מהווים חלק ממערכות ותוכנות רבות חלקן מוכרות ונפוצות יותר וחלקן פחות בין היתר גם תוכנת לניהול קשרי לקוחות המוכרת גם כתוכנת CRM.
תהליכי עבודה בארגון במערכת CRM, מה זה אומר בעצם
מערכת crm ניהול קשרי לקוחות היא מערכת בה בעלי עסקים מרכזים את כל המידע החשוב עבור הצלחת העסק שלהם. היא בעלת פיצ’רים והרחבות למגוון תחומים להם זקוקים בעלי עסקים כמו למשל מערכת הנהלת חשבונות, כרטיסי לקוח, הפקת דוחות שונים, ניהול משימות, יומן פגישות ועוד. המערכת בין היתר מאפשרת לבצע דברים שונים באופן אוטומטי כמו למשל איסוף לידים מקמפיינים שונים וממקומות שונים בהם העסק מבצע פרסום כך שכל המידע שנכנס בכל אחד מהמקומות ירוכז במקום אחד, זה מאפשר למעשה לכל עסק להיות עסוק ביצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים ולהתמקד בשיחות מכירה במקום להזין תכנים ולבזבז זמן יקר על דברים טכניים. בנוסף ניתן להגדיר שברגע שבו מופקת חשבונית מס במערכת לקוח יקבל באופן אוטומטי סקר שביעות רצון על שירות, דבר נוסף הוא שהמערכת תשלח אימייל או הודעת SMS ללקוח ביום ההולדת שלו ועוד שלל דברים אשר עוזרים לכל עסק להתנהל נכון, חכם יותר ולשמור על קשר טוב יותר עם הלקוחות.