איך לבחור מרכזייה לעסק שלכם?

מרכזייה לעסק

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

כיום לכל בעל עסק יש דרכים שונות לתקשר עם הלקוחות שלו. חלקן באמצעות הטלפון, הוואטסאפ, המייל וכו’. בכל דרך שתבחרו כדאי יהיה לחבר את העסק שלכם למרכזייה מסודרת. מרכזייה לעסק תאפשר לכם ליצור קשר עם הלקוחות שלכם דרך המערכת, לתעד שיחות, לנתב שיחות בין העובדים שלכם, לנהל תורים ואף להתחבר למערכות CRM לניהול הלקוחות, תיעוד השיחות, פתיחת כרטיס הלקוח עם כניסת השיחה ממנו ועוד. איך לבחור מרכזייה לעסק שלכם? מדריך קצר זה יעזור לכם בנושא.

אילו סוגי מרכזיות לעסק קיימות?

בעבר מרכזיות היו מבוססות על תשתיות פיזיות שהיה צריך להקים במשרד. זה הצריך מקום רב במשרד, איש IT צמוד שיטפל בתשתיות ויתחזק אותן וגם החומרה עלתה לא מעט. משום כך רק חברות גדולות מאוד יכלו לאפשר לעצמן להחזיק תשתיות שכאלה וחברות קטנות ובינוניות בגודלן נאלצו להישאר מאחור. כיום באמצעות האינטרנט והטכנולוגיה המתקדמת יש מרכזיית IP המאפשרת סנכרון וחיבור בטכנולוגיית ענן. כלומר – כדי לתחזק מרכזיה לעסק לא צריך איש IT תשתיות יקרות או מקום במשרד – רק מחשב/טלפון וחיבור לאינטרנט.

היתרונות של מרכזייה לעסק שלכם:

  • התקנה מהירה, נוחה ופשוטה – אין צורך בתשתיות מסורבלות רק הרשמה למערכת והתחברות דרך המכשיר ממנו אתם רוצים לעבוד. ניתן לחבר כמות גדולה של מכשירים בהתאם לצרכי העסק שלכם וגודל החבילה בשירות כמובן.
  • תמיכה מלאה 24 שעות על ידי הצוות המקצועי של סקאלה שיסייע לכם בכל צורך, תקלות טכניות ועוד.
  • הטיפול בתקלות מתבצע בקלות ובמהירות כיוון שמדובר במערכת בענן.
  • עלויות השימוש של מרכזייה לעסק המבוססת על טכנולוגיית ענן נוחות ומתאימות לכל כיס ולכל בעל עסק בהתאם לצרכיו. הרבה יותר פשוט וזול מבנייה ותחזוקה של תשתית פיזית.
  • ניתן לבצע שיחות לחו”ל ללא עלות או בתוספת מזערית לחבילה כיוון שהשיחות מבוססות על חיבור לאינטרנט.
  • שימוש במרכזיה בענן מאפשר גיבוי אוטומטי מלא לכל תכני העסק והעבודה עם המרכזייה, ההקלטות של השיחות, מספרי הלקוחות של העובדים והלקוחות ועוד. תוכלו לחזור אל המידע בכל זמן שתרצו בקלות וביעילות.
  • מרכזייה לעסק דרך סקאלה תאפשר לכם להתחבר למערכת CRM מתקדמת הכוללת עשרות כלים החיוניים להצלחה והניהול השוטף של העסק, כך שתוכלו לסנכרן את כל המידע במקום אחד בצורה מסודרת.

איך לבחור את המרכזייה המתאימה ביותר לצרכים שלכם?

בבואכם לבחור מרכזייה המתאימה לצרכים שלכם אתם רוצים לבדוק הרבה מעבר למחיר החבילה החודשי. אתם רוצים לבדוק את שירות הלקוחות של החברה, איכות המרכזייה, ההמלצות עליה והאם יש פונקציות נוספות שיכולות להיות חיוניות עבורכם. כך למשל חיבור לשלוחות נוספות, ניהול שיחות קבוצתיות, ניתוח שיחות ועוד מגוון אלמנטים שיכולים להיות חשובים לשירות שלכם. לפרטים נוספים אודות המרכזייה לעסק והחיבור למערכת של סקאלה צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות