מערכת ניהול מכירות – מי צריך את זה ומה היתרונות?

מערכת ניהול מכירות

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

באמצעות מערכת ניהול מכירות תוכלו לשדרג משמעותית את הביצועים בעסק שלכם. כל חברה כיום צריכה לדאוג למה שנקרא “משפך שיווקי”. בתוכו היא כוללת למעשה אסטרטגיה או תוכנית עבודה/זרימה שבה מתכננים איך אנחנו רוצים שהלקוח יעבור מרגע החשיפה למותג ועד רכישת מוצר בו. חלק מהתוכניות אף כוללות הרחבות לאפסיילים וריסיילים (כלומר למכירות נוספות לאחר שלקוח כבר רכש בחברה). מערכת ניהול מכירות כחלק ממערכת ניהול עסק של סקאלה תאפשר לכם ליהנות ממגוון יתרונות משמעותיים לעסק שלכם ושיפור ביצועי העובדים שלכם.

עם מערכת ניהול המכירות של סקאלה תוכלו ליהנות מיתרונות רבים:

  • יותר מכירות.
  • הרוויחו יותר זמן בניהול נכון ויעיל יותר של העבודה והלקוחות.
  • יותר רווחים.
  • יותר לקוחות.
  • עבודה הרבה יותר פשוטה ונעימה.

 

ייעול תהליכי מכירה ואוטומציה:

תהליך המכירה עשוי להיות מורכב מאוד וסביר להניח שתצטרכו לפשט אותו עבור העובדים שלכם. זאת ניתן יהיה לעשות באמצעות מערכת ניהול מכירות מקצועית. מערכת שכזו תעזור לשפר ולייעל את תהליכי המכירה השונים, לשדרג את תהליכי האוטומציה בארגון ולחסוך לכם יותר זמן ומאמץ בביצוע העבודה. כך למשל לידים המגיעים מקמפיינים שונים שלכם, עשויים להתעניין במוצרים או שירותים שונים שלכם, לכן תרצו לדעת בדיוק במה הם מתעניינים כשהם משאירים פרטים באתר ונכנסים למערכת (או מתקשרים ישירות אל הארגון). כמו כן מערכת ניהול מכירות תסייע גם בניהול אפקטיבי יותר של הלקוחות.

ניהול לקוחות טוב ומהיר יותר:

ניהול לקוחות אפקטיבי חשוב מאוד להצלחת העסק ושביעות רצון הלקוחות. באמצעות מערכת טובה עם מגוון כלים מתקדמים ניתן יהיה לספק שירות לקוחות טוב ואמין יותר, מהיר יותר ומקצועי יותר ללקוחות. כך למשל, כאשר לקוח מתקשר אל החברה, הנתונים של הלקוח יעלו אוטומטית מול מסך המחשב שלכם ותוכלו לפני ובמהלך השיחה לעבוד על נתוני הלקוח במערכת: תיעוד של שיחות קודמות, לבדוק אילו מוצרים הוא רכש או התעניין לגביהם, מתי הצטרף לחברה ועוד.

דאגו לשמור על הברזל חם כל הזמן עם מערכת הדיוור:

בניית רשימת תפוצה לעסק הוא מעין מועדון לקוחות. באמצעות חיבור למערכת דיוור תוכלו לשלוח עדכונים לרשימת התפוצה שלכם, להשאיר אותם מעודכנים על תוכן חדש, על מבצעים וקידומי מכירות ועוד. כך תוכלו לשמור את הלקוחות שלכם מעודכנים וקרובים לעסק, להישאר בתודעה ולשמור על הברזל חם כל הזמן. ניתן גם לחבר את הלקוחות למערכת דיוור בSMS או לחבר את המערכת לשיווק באמצעות הוואטסאפ.

לסיכום; מערכת ניהול מכירות יכולה לסייע לכם לשדרג משמעותית את העבודה בעסק שלכם, לשפר את הביצועים ולהגדיל את המכירות והרווחים בחברה. באמצעות המערכת של סקאלה יהיה לכם יותר זמן, יותר מכירות, יותר לקוחות והרבה יותר פשוט לתפעל את הכול. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון עם נציגנו המקצועיים ונשמח לעמוד לשירותכם.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות