מהי מרכזייה וירטואלית לעסק?

מרכזייה וירטואלית

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

עוד לפני עידן הטכנולוגיה המסחר, כמו גם העולם כולו, היו בנויים בצורה שונה. אנשים היו סוחרים בשווקים וברחובות וגם אנשי מקצוע או חנויות שהיו פועלות היו מתקשרות עם לקוחות פיזיים בלבד המגיעים לחנות/בית המלאכה שלהם. הפרסום היה בדרך כלל מפה לאוזן, מעט שילוט פה ושם וגם המוניטין של בית העסק היה נבנה בהתאם. עברו מאות שנים מאז אותה תקופה מדוברת וכיום בעידן הטכנולוגי המתקדם שאנו חיים בו לכל עסק יש מרכזייה וירטואלית.

מהי מרכזייה וירטואלית לעסק?

מרכזייה וירטואלית היא בעצם תשתית תקשורת באמצעותה בית העסק ונציגיו יכולים לתקשר אחד עם השני וכמובן עם לקוחות החברה. המרכזייה כוללת כלי תקשורת כמו מחשב, טאבלט, טלפון נייח ו/או נייד וכו’. כמו כן התקשורת תכלול חיבור לתשתיות תקשורת מקומיות. בדרך כלל יהיו אלה תשתיות טלפון וכיום גם באמצעות תשתיות האינטרנט ניתן יהיה להתחבר למרכזייה וירטואלית. בעבר היה צריך להקים תשתית רצינית במשרדי החברה, לשכור איש IT לתחזק באופן שוטף את התשתית וההוצאות היו גבוהות במיוחד כך שרק עסקים גדולים מאוד יכלו להרשות לעצמם את זה. כיום, בתקציב נוח לכל כיס, יכול בית העסק ליהנות ממרכזייה וירטואלית בענן, אליה יוכל להתחבר מכל מקום ובכל זמן כל עוד יש לו מכשיר התומך בגלישה באינטרנט. ישנם יתרונות רבים למרכזייה וירטואלית לעסק.

היתרונות של מרכזייה וירטואלית לעסק:

  • תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלכם – התקשורת עם הלקוחות חיונית מאוד להצלחת העסק ושביעות רצונם של הלקוחות. אלה צריכים מקור אנושי ממנו יוכלו לקבל תמיכה לכל צורך, בין אם מדובר בשאלות על מוצר/שירות מסוים, התייעצות או קבלת עזרה טכנית.
  • גיבוי בענן – התכנים, השיחות המוקלטות ויתר הנתונים יגובו במערכת ויישמרו בענן, כך שתוכלו לחזור אליהם מתי שתצטרכו.
  • אין צורך בתשתיות מקומיות ויש חיסכון משמעותי בעלויות – אין צורך בהתקנת חומרה מיוחדת או תשתיות מסוימות במשרד שלכם, כל שצריך הוא להתחבר למערכת ומקסימום להתקין אפליקציה ייעודית על המכשיר לצורך קישור המערכת למכשיר.
  • מגוון כלים שישדרגו את השירות ללקוחות שלכם – למערכת של סקאלה יש מגוון רחב של כלים מתקדמים לעסקים, כאשר מרכזייה וירטואלית היא רק אחד מאותם כלים. החיבור לכלים נוספים במקום אחד מרוכז יסייע לכם לשדרג את השירות ללקוחות שלכם, לשפר את שביעות רצונם, לשפר את התקשורת ויעילות העבודה בקרב העובדים בארגון ועוד.

לסיכום; שימוש במרכזייה וירטואלית ללא ספק יכול להועיל לעסק שלכם. תוכלו לחסוך בעלויות של הקמת התשתיות בעצמכם או שכירת איש IT שיתחזק את המרכזייה. באמצעות מערכת סקאלה תוכלו גם לחבר את העסק שלכם למרכזיה וירטואלית בענן, ליהנות מכל היתרונות של המערכת והמחיר האטרקטיבי ועל הדרך ליהנות ממערכת ניהול עסק מתקדמת עם עשרות כלים שונים לניהול ותפעול העסק, המשימות, העובדים והלקוחות.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות