החשיבות של מערכת דיוור לעסק

מערכת דיוור

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

מערכת דיוור היא מערכת שבאמצעותה ניתן לשלוח מיילים לרשימה גדולה של אנשים בלחיצת כפתור. כמובן שזה הרבה יותר מורכב מזה כיוון שגם במערכות מסוג זה יש שדות דינמיים, פונקציות שונות ואלמנטים שצריך להתחשב בהם. המערכת אוספת נתונים סטטיסטיים כמו אחוזי הפתיחה של המיילים, מי פתח וכו’. באמצעות המיילים שאנו שולחים ללקוחות אנו יכולים להישאר בתודעה שלהם, לחלק טיפים וידע בעלי ערך שיגרמו להם לרצות לפתוח את המיילים שלנו ולחזק את החיבור בין הלקוחות למותג ולהיפך. כאשר אנו עושים זאת לאורך זמן ניתן יהיה לנצל את מערכת הדיוור גם לקידום מכירות והבאת לקוחות נוספים.

החשיבות של מערכת דיוור לעסק:

מערכת דיוור חיונית מאוד לכל עסק כיום. שימוש במייל כדרך ליצירת קשר עם הלקוחות נעשית כבר שנים רבות ובאמצעות מערכת דיוור מקצועית ניתן יהיה לעצב ולסגנן מיילים, לנהל רשימות תפוצה שונות בעלי תחומי עניין שונים ולשלוח את המייל בלחיצת כפתור לקבוצה גדולה של אנשים. בין היתרונות של מערכת דיוור לעסק יהיו:

  • תקשורת טובה ויציבה יותר עם הלקוחות שלכם.
  • להישאר בתודעה של הלקוחות שכאשר יזדקקו לשירות/למוצר שלכם ידעו למי לפנות.
  • העלאת הערך וחיזוק הקשר בין הלקוחות למותג כך שהם יחזיקו מכם עסק מוכר ואמין בתחום שלכם.
  • דרך מהירה להגיע לקהל רחב ללא סיבוכים יותר – כותבים מיילים אחד ושולחים אותו לכל רשימת התפוצה. ניתן גם לפלח את רשימת התפוצה לרשימות קטנות לפי שירותים/תחומי עניין ולשלוח מייל רק לרשימות ספציפיות שעשויות להיות רלוונטיות.

 

כיצד ניתן לחבר מערכת דיוור לעסק?

באמצעות מערכת סקאלה תוכלו לחבר דיוור לעסק שלכם. דרך המערכת תוכלו ליצור, לתזמן ולסגנן מיילים שונים, לעצב אותם ולשלוח אותם למי שתרצו. המערכת של סקאלה מאוד מפותחת ומאפשרת לכם ליהנות מצפייה בנתוני הדיוור שלכם: אחוזי הפתיחה של כל מייל, מי פתח ומי לא פתח את המייל, מי לחץ על קישור בתוך המייל ועוד. תוכלו גם לתזמן מיילים קדימה בהתאם לצרכים שלכם. לדוגמה כאשר אתם רוצים לעשות קידום למוצר חדש, השקה של מבצע מסוים ועד. את כל זה תוכלו לעשות בממשק שלכם במערכת הדיוור.

שליחת מיילים שהלקוחות רוצים לקרוא:

אחד הדברים החשובים ביותר בדיוור לרשימת תפוצה היא לשלוח מיילים שהלקוחות שלכם באמת ירצו לקרוא. בשל העומס הרב על כל אחד ואחת מאתנו עם אינספור מסרים פרסומיים ואחרים שאנו נחשפים אליהם במייל ובכל מקום, פיתחנו כבר חסינות למיילים מסוג זה וקל מאוד להתעלם מהם. יש אנשים שפשוט כבר נמאס להם מאותם מיילים ואינם קוראים שום דבר מלבד מיילים פרטיים. על כן חשוב מאוד לנתח את הנתונים של המיילים שאתם שולחים, לוודא בדיוק מה הקהל שלכם מחפש ולכתוב מיילים בנימה אישית, מקצועית ועניינית. ללא מריחות מיותרות ועם מידע בעל ערך. לא למלא את הלקוחות שלכם רק במסרים פרסומיים אלא להציע בחינם מידע בעל ערך. כזה שיהיה להם שווה בשבילו לפתוח את המייל הבא שלכם.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות