איך לבחור תוכנה לעסק שבאמת תתאים לכם?

תוכנה לעסק

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

תוכנה לעסק היא בעצם תוכנה או מערכת המשמש לצרכי הניהול השונים של העסק. יש מגוון רחב של כלים אפשריים בתוך התוכנה שבאמצעותם ניתן יהיה לבצע פעולות בעסק בצורה אפקטיבית יותר, לנהל את הלקוחות והעובדים בצורה יעילה ומקצועית יותר ולבצע את המשימות על הצד הטוב ביותר. בין הכלים השונים: ניהול פרויקטים, ניהול מכירות ושיווק, מערכת לניהול לידים, ניתוב שיחות, הקלטת שיחות, דיוור במייל, חיבור לכלים ומערכות שונות ועוד.

איך לבחור תוכנה לעסק שבאמת תתאים לכם?

ראשית יהיה עליכם לאפיין את צרכי העסק שלכם. אלה עשויים להשתנות בין בית עסק אחד לאחר. בית עסק אחד יכול להצטרך בעיקר אפשרויות שונות ליצירת קשר עם לקוחותיו  (דיוור במייל, שיווק באמצעות הוואטסאפ וכו’) בעוד בית עסק אחר יזדקק גם למערכת לניהול מלאי או שירותי חתימה דיגיטלית כדי להחתים לקוחות וספקים במהירות. לכל צורך שיעלה חשוב יהיה לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ולכן תרצו את הכלים הנכונים לעשות זאת. עם מערכת CRM של סקאלה תוכלו להשתמש במגוון רחב של כלים שימושיים לשיפור תהליכי המכירה וניהול הלקוחות בעסק שלכם.

כמה מהכלים החיוניים לכל מערכת ניהול עסק:

מערכת ניהול לידים – מערכת המאפשרת לכם לקבל את הלידים מהקמפיינים השונים ישירות למערכת תוך ניתוב הליד למחלקה הרלוונטית לטיפול בו. ניתן לסמן שחזרו אל הלקוח, לתעד את השיחה אתו ולסמן היכן הוא נמצא בתהליך המכירה. כמו כן ניתן להקים בקלות כרטיסיית לקוח ולא לבזבז זמן יקר מול הלקוח בטלפון.

ניהול פרויקטים – מערכת המסייעת לניהול הפרויקטים ביתר קלות ומהירות, ליצור, לערוך ולנתב משימות בין העובדים והמנהלים, לסמן משימות שהושלמו ולהעביר משימות לתגבור. בדרך זו תוכלו לנהל את העבודה והמשימות בעסק כך שאף משימה לא תיעלם מן העין ותהיו בבקרה עליה שהיא אכן מבוצעת ובזמן.

ניהול יומן – עורכים פגישות עם הלקוחות שלכם? רוצים שהעובדים שלכם יוכלו לתזמן שיחות מסודרת עם לקוחות? יומן יהיה חיוני מאוד לכל עובד וכל מנהל בארגון.

שעון נוכחות – לתיעוד שעות העבודה של העובדים, בקרת שעות ודוחות שעות לכל עובד.

חתימה דיגיטלית – פיצ’ר נהדר שמאפשר לכם לייצר מסמכים אונליין אותם תוכלו לשלוח לחתימה דיגיטלית עם הלקוחות והספקים שלכם. תוכלו לחסוך להם ולכם זמן יקר, את הצורך בפגישות ולקבל חתימה הקבילה בבית משפט כמו כל חתימה אחרת של הנמען.

שיווק בוואטסאפ – אפליקציית וואטסאפ פופולרית מאוד כיום. ניתן לחבר את הפעילות בוואטסאפ העסקי למערכת ולייצר מערכת אוטומציה שיווקית הכוללת את הכלים השונים שוואטסאפ מספקת לנו, תוך סנכרון מלא עם המערכת.

בחירת תוכנה לעסק עשויה להיות משימה מורכבת אך גם פשוטה וזה תלוי לגמרי בכם. אילו שירותים וכלים אתם באמת צריכים? הכינו לכם רשימה ובדקו את השירותים המוצעים לכם במערכת שתבחרו. הצוות המקצועי שלנו בסקאלה ישמח לעמוד לשירותכם כמובן בכל עת.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות