איך לבחור את המערכת המתאימה ביותר לארגון שלכם?

הטמעת מערכת

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

אחת הדרכים הטובות ביותר לשדרג את העסק שלנו היא באמצעות שימוש במערכת CRM מקצועית לעסק. סקאלה הינה מערכת CRM מתקדמת המציעה אינספור פיצ’רים וכלים מיוחדים לעסקים. ביניהם: דיוור ללקוחות, ניהול לידים ולקוחות, ניהול משימות ופרויקטים לעובדים, אינטגרציה לוואטסאפ עסקי וכלים שונים לסנכרון נתונים, הפקת הצעות מחיר מעוצבות, חתימה דיגיטלית ועוד. הטמעת מערכת CRM הינה חלק חשוב מאוד שלא כדאי להקל בו ראש שכן לכל ארגון יש צרכים אחרים, שלבים ארגוניים שונים והמערכת עשויה להשפיע בצורה שונה על אופן העבודה והעובדים בארגון. אם אתם רוצים להטמיע מערכת שכזו בעסק שלכם סביר להניח שאתם כבר מכירים היטב ביתרונות שלה, אולם כיצד לעשות זאת נכון? זו כאלה שאלה אחרת וחשוב לבדוק מספר דברים לפני הטמעת מערכת שכזו.

איך לבחור את המערכת המתאימה ביותר לארגון שלכם?

בחירת מערכת CRM המתאימה ביותר לארגון שלכם צריכה להכיל את הכלים הנדרשים לכם, להתאים לכם מבחינה כלכלית ולכלול שירות יוצא דופן. הדבר הראשון שאתם רוצים לבדוק הוא אילו כלים ופיצ’רים שונים יש למערכת והאם זה מתאים לצרכי הארגון שלכם. יש ארגונים הזקוקים למערכות מסוג זה בעיקר לצורך ניהול משימות אפקטיבי בעסק ואילו אחרים צריכים מעטפת מלאה הכוללת גם כלים לניהול לקוחות. יש כאלה שישימו דגש על אינטגרציה לרשתות חברתיות ואילו אחרים יעדיפו בכלל כלי לניהול מלאי או חיבור אפשרי לאחד כזה. הכינו רשימה של אילו כלים חיוניים לכם, היכנסו לאתר של מערכת הCRM שאתם בונים ובדקו אילו כלים היא מספקת לכם.

הגדרת מטרות השימוש בתוכנת הCRM שלכם:

כעת יהיה עליכם להגדיר את מטרות השימוש במערכת או בתוכנת הCRM שלכם. האם אתם רוצים לשפר את שירות הלקוחות שלכם? אולי לשדרג את תהליכי המכירה שלכם? לספק מענה מהיר ומקצועי יותר ללקוחות? לאפשר לעובדים שלכם סביבת עבודה מקצועית ונעימה יותר? וכו’.

הכינו את העובדים מראש ודאגו להדרכה מפורטת ומדויקת:

לאחר מכן כדאי יהיה להדריך את העובדים שלכם, להכין אותם מראש ולדאוג שנציג מטעם חברת הCRM שאתם מצטרפים אליה ידריך את העובדים שלכם על שימוש במערכת. ככל שהארגון גדול יותר כך השימוש במערכת עשוי להוביל לשינוי גדול יותר בחברה ובפעילות היומיומית שלה ואתם רוצים לוודא שהעובדים שלכם שולטים באופן השימוש במערכת ומנצלים אותה בצורה המקסימלית לשיפור ביצועים בעבודה.

התייעצו עם יועץ מקצועי מטעם המערכת שאתם בוחרים להטמעה נכונה בארגון:

בדרך כלל מטעם מערכת הCRM תוכלו להיעזר ביועץ מקצועי לפני הטמעת מערכת שכזו. היועץ יאפיין ביחד אתכם את העסק שלכם, המחלקות השונות בו, תהליכי השיווק והמכירה שלכם ואת הצרכים שלכם. כך ניתן יהיה לבצע הטמעה מלאה ומקצועית של המערכת אל תוך הארגון שלכם ולנצל אותה היטב לשיפור ביצועים בעסק.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות