שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

ניהול קשרי לקוחות

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות עדיין או לא מספיק טובות ביחס למתחרים, המיתוג שלכם עשוי להיות מעט לקוי בשל הניסיון לחסוך בשירותיה של חברת פרסום מקצועית ועוד. אך מה שאתם כן יכולים לדאוג לו, ללא קשר לגודל החברה שלכם או תקציב ניהול העסק שלכם הוא ניהול קשרי לקוחות. באמצעות מוצר/שירות טוב תוכלו לייצר יתרון משמעותי על המתחרים שלכם וגם ללא קשר אליהם, תוכלו ליצור חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. מערכת סקאלה תוכל לסייע לכם בנושא.

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות:

סקאלה הינה מערכת CRM מתקדמת הכוללת עשרות רבות של פיצ’רים איכותיים המאפשרים לכל בית עסק ליהנות מכלים טכנולוגיים מתקדמים לשיפור תהליכי אוטומציה בארגון, ניהול קשרי לקוחות ברמה גבוהה יותר, שיפור המענה המקצועי ללקוחות, שיפור תהליכי עבודה ומשימות בין העובדים ועוד. השימוש בכלים טכנולוגיים שמציעה מערכת מסוג זה יאפשרו לכם לחסוך בזמן, לעבוד בצורה מקצועית יותר ולספק מענה טוב יותר ללקוחות שלכם. על כן תוכלו לנהל את הקשר עם הלקוחות בצורה אפקטיבית ונכונה יותר מה שיתרום לשביעות רצונם וכמובן למיתוג העסק שלכם.

כלים שונים במערכת סקאלה שיוכלו לסייע לכם לנהל טוב יותר את הלקוחות שלכם:

  • ניהול כרטיסיות לקוח – האפשרות להוסיף כל לקוח חדש למערכת, לנהל, לערוך, להסיר לקוחות בהתאם. תוכלו לתעד שיחות עם הלקוחות, לראות מתי הפעמים האחרונות שנוצר קש בין הלקוח לחברה, על מה דיברו ועוד. ניתן יהיה לשמור פרטי תשלום של הלקוח, לצרף אותו לקטגוריות בסיווג שונה, לשלוח לו הודעות ועדכונים ועוד.
  • חתימה דיגיטלית – פיצ’ר נהדר המאפשר לכם לשלוח הצעות מחיר, הסכמים, חוזים ומסמכים שונים לחתימה דיגיטלית. תוכלו לשלוח את המסמכים ללקוחות שלכם ולחסוך להם זמן ומאמץ להגיע אליכם ולחתום פיזית על המסמכים מה שישפר את שביעות הרצון שלהם.
  • דיוור במייל/בוואטסאפ – תוכלו לשלוח הודעות במייל, בוואטסאפ או בSMS ללקוחות שלכם. לעדכן אותם על מבצעים, חדשות, טיפים ודברים נוספים שעשויים להיות שימושיים וחשובים.
  • מרכזיה בענן – תוכלו לתעד, להקליט ולנתב את השיחות הנכנסות מהלקוחות ישירות למחלקה הנכונה. תוכלו לקצר זמני המתנה, לנתר תורי שיחות ואף לשוחח עם הלקוחות שלכם מכל מקום ובכל זמן.

 

מדוע חשוב לשמור על קשרי לקוחות ברמה הגבוהה ביותר?

בסופו של דבר הלקוחות הם הדבר החשוב ביותר בעסק שלנו והשירות שלנו הוא הפנים של העסק ומה שמייצג אותו. לקוחות מרוצים גם יישארו לאורך זמן רב יותר, גם ירכשו מכם יותר וגם ימליצו עליכם בסופו של דבר. לכן אין תחליף לשירות לקוחות טוב ואיכותי. באמצעות מערכת סקאלה ניהול קשרי לקוחות מעולם לא הייתה קלה ונוחה יותר. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות