ניהול משימות אפקטיבי יותר באמצעות מערכת סקאלה

מערכת ניהול העסק

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

במציאות שאנו אנו חיים כיום עסק שלא עושה שימוש בכלים טכנולוגיים הוא כמו רועה ללא צאן. במילים פשוטות – הכלים הטכנולוגיים עוזרים לשיפור תהליכים שונים בעסק, לטיפול נכון ומקצועי יותר בלקוחות, בביצוע משימות בצורה אפקטיבית יותר, בניהול טוב ויעיל יותר של העובדים, במעקב אחר ביצועי קמפיינים, תקציבים, מלאי ועוד. מערכת ניהול העסק הינה מערכת 360 שתספק לכם את כל הכלים שאתם צריכים לניהול העסק שלכם בשילוב היכולת להתממשק עם מערכות אחרות וכלים הנדרשים לכם כמו גוגל אנליטיקס, יומן  GMAIL או OUTLOOK, חיבורים לרשתות החברתיות, וורדפרס, מערכות דיוור, גוגל דרייב ועוד.

שיפור קשרי הלקוחות שלכם:

אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק הוא ניהול קשרי הלקוחות שלכם. מערכת ניהול העסק צריכה להכיל לפחות מספר כלים החיוניים לטובת מטרה זו. בין הכלים השונים יכולים להיות כלי ניהול משימות, כלים לניהול לידים המגיעים מקמפיינים שונים של החברה ברחבי הרשת, כלים לניתוח נתונים, כרטיסיות לקוחות, ניתוב שיחות וניהול תורים ועוד. הצלחת העסק עשויה להיות בפרטים הקטנים, בייחוד כאשר מדובר בתחומים תחרותיים יותר. אותם כלים יכולים לסייע לכם לשפר את השירות ללקוחות, לתת מענה מהיר יותר, לדעת בדיוק מה הלקוח רוצה עוד לפני שהרמתם את הטלפון, להעלות מולכם את המידע אודות הלקוח במהירות רבה מבלי שהלקוח יצטרך להמתין ועוד.

שיפור תהליכי המכירה בעסק עם הכלים המתאימים:

על ידי שיפור תהליכי המכירה בעסק שלכם תוכלו להגדיל את ההכנסות, לנהל את שיחות המכירה בצורה אפקטיבית יותר ולהגדיל את ביצועי הקמפיין שלכם על ידי הגדלת הROI בחברה. תארו לעצמכם מצב שבו אתם מכניסים למשל 10 לידים ביום מקמפיין הפרסום שלכם ומצליחים למכור ל3 אנשים מתוך ה10 במקום ל1 מהם. תארו לכם שאתם ולים למכור יותר מוצרים בכמה לחיצות כפתור לאותם לקוחו שכבר קנו מכם ושהכול מתבצע בצורה אוטומטית? אין ספק כי מדובר בפנטזיה נהדרת אך עבור בעלי עסקים רבים היא לא פנטזיה אלא מציאות בועטת. זה בדיוק מה שמערכת סקאלה עוזרת לכם להשיג.

ניהול משימות אפקטיבי יותר באמצעות מערכת סקאלה:

אחד היתרונות הגדולים של מערכת ניהול העסק כמו סקאלה היא היכולת לנהל בצורה הטובה ביותר את המשימות בתוך החברה. כידוע כל יום עבודה של כל עובד ומנהל בחברה מאופיינים על ידי משימה שונות שאמורות להוביל לעמידה במטרות ויעדי החברה. באמצעות מערכת ניהול משימות אפקטיבית תוכלו להקצות לעובדים שלכם משימות, לעקוב אחר המשימות, לבצע בהן שינויים, להגדיר מטרות ויעדים יומיים, שבועיים וחודשיים לעובדים שלכם ועוד. תוכלו לנתב משימות בין העובדים, להקצות הרשאות עריכה ושינויים לעובדים ולמנהלים שלכם ועוד.

הטמעת מערכת ניהול העסק עשויה להצריך עבודה של איש מקצוע ולאחר אפיון מלא של צרכי העסק. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונציגנו המקצועיים ישמחו לעמוד לשירותכם.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות