מהו מענה אוטומטי בוואטסאפ?

מענה אוטומטי בוואטסאפ

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

ככל שהשנים חולפות כמות שיחות הטלפון שאנחנו מבצעים פוחתת, בעיקר בגלל השימוש ההולך וגובר עם אפליקציות מסרים מיידים שונות ובראשן כמובן וואטסאפ. השימוש עם וואטסאפ ללא ספק מקל על החיים של כולנו. אם בעבר עבור כל שאלה קטנה מיד היינו צריכים להרים טלפון ולהטריד את מנוחתו של השני, כיום אפשר פשוט לשלוח הודעה ולקבל מענה בזמן שנוח לו לענות – ולא בזמן שנוח לי להתקשר. גם בעולם העסקים הבינו כבר מזמן שהיכולת להגיע אל הלקוח מבלי להעיק עליו – היא יכולת חשובה ביותר. הרבה מאוד אנשים אשר מקבלים שיחת טלפון שיווקית פשוט עושים הכול בכדי לסיים אותה כמה שיותר מהר – לעומת זאת בוואטסאפ, לאנשים יש את היכולת לבחור האם להגיב ומתי והם פחות מרגישים צורך לסיים את השיחה כמה שיותר מהר.

 

שירות לקוחות יעיל ומתקדם באמצעות אפליקציית ווטסאפ

לא רק לצורך מטרות שיווקיות אפשר להשתמש בוואטסאפ, אלא גם עבור מתן שירות לקוחות יעיל ונוח יותר. תחשבו על הזמן הרב שאתם עומדים בטלפון במטרה להשיג נציג שירות של חברה גדולה, ותבינו עד כמה האפשרות לשלוח הודעת ווטסאפ לחברה יכולה לחסוך לכם זמן יקר. מטבע הדברים, כאשר לקוח פונה לקבלת שירות באמצעות הוואטסאפ הוא לא צריך להמתין עם הטלפון, אלא פשוט לשגר את ההודעה ולהתכתב עם הנציג מיד כאשר הוא יתפנה.

 

מהו מענה אוטומטי בוואטסאפ?

למעשה, חלק גדול מן הפניות לשירות הלקוחות הן עבור שאלות שהתשובה שלהן חוזרת על עצמה. לדוגמא – שאלות אודות שעות הפעילות של העסק או אודות מחירון של שירותים שהעסק מספק. במקרים שכאלה, ניתן לחסוך את הצורך של החזקת נציגי שירות, ואפשר להשתמש עם מענה אוטומטי בוואטסאפ אשר יענה בצורה אוטומטית על השאלות של הלקוחות. מדובר על כעין מערכת לניתוב שיחות, אשר בה הלקוח מנתב את עצמו באמצעות שליחת הודעות אל התשובה לשאלה שהוא מחפש. כך, הלקוח יכול לקבל שירות בנושאים רבים ללא צורך בהמתנה לתשובה מנציג, והעסק יכול לחסוך מעצמו את הצורך להחזיק כמות גדולה של נציגי שירות.

 

כיצד מצטרפים לשירות של מענה אוטומטי בוואטסאפ?

עסק או חברה אשר רוצים גם הם להצטרף לשימוש עם מענה אוטומטי בווטסאפ, יכולים לעשות זאת באמצעות הצטרפות אל מערכת ה – CRM של חברת סקאלה. המערכת המשוכללת של החברה נועדה להקל על חייהם של בעלי עסקים, ולאפשר להם מגוון רחב של יכולות מתקדמות המותאמות לטכנולוגיות החדישות ביותר הקיימות כיום בשוק. סקאלה מאפשרת במערכת ה – CRM שלה מגוון רחב של יכולות הקשורות בווטסאפ, כמו שליחת הודעה ללקוח היישר מתוך כרטיס הלקוח שלו, שליחת הודעות תפוצה באמצעות ווטסאפ וכן הלאה. בין היתר, החברה מאפשרת מענה אוטומטי בווטסאפ בהתאמה אישית, אשר מאפשר לייעל ולשפר בצורה משמעותית את שירות הלקוחות.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות