שליחת ווטסאפ מאקסל – למה בכלל צריך את זה?

שליחת ווטסאפ מאקסל

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

העולם העסקי הבין כבר מזמן את היכולת לרתום את הטכנולוגיה לטובתו, ואת האפשרות להעניק באמצעותה ללקוחות שירות לקוחות בצורה יעילה הרבה יותר מאשר פעם. אחד הדברים השנואים ביותר על אנשים, הוא הצורך לפנות אל חברה גדולה באמצעות הטלפון – תהליך ארוך ומתיש שיכול לקחת זמן רב ולהצריך מהם בדרך כלל לא מעט סבלנות. אולם, מאז הפכה להיות אפליקציית ווטסאפ לדרך העיקרית שבהם אנחנו מתקשרים אחד עם השני, הבינו חברות שהשימוש עם ווטסאפ לצורך שירות לקוחות יכול להעניק ללקוחות שלהם חווית שירות לקוחות נוחה ויעילה הרבה יותר – לא רק ללקוחות אלא גם לנציגי השירות בעצם אשר לא צריכים לענות בצורה מיידית כמו בשיחת טלפון שם הנציג נמצא תחת לחץ. ואכן, ניתן לראות כיום יותר ויותר עסקים אשר בוחרים לשלב את האפשרות לשירות לקוחות באמצעות הווטסאפ כחלק בלתי נפרד ממערך שירות הלקוחות שלהן.

 

מערכות CRM – למה הן כל כך חשובות?

כאשר מדובר על חברה עם היקף לקוחות גדול, ישנה חשיבות רבה לסדר ולארגון של הנתונים אודות הלקוחות, בכדי שיהיה אפשר להעניק להם שירות לקוחות מותאם אישית ויעיל. מערכות ה – CRM השונות נועדו בדיוק בשביל לתת מענה עבור הדבר זה. הן מאפשרות יצירת כרטיס אישי לכל לקוח, ניהול של הקשר עם הלקוחות בצורה חכמה ויעילה, מתן פתרונות שונים לעסק כמו סליקת אשראי וניהול יומני פגישות וכדומה, ועוד מגוון רחב של יכולות אשר משפרות בצורה משמעותית את היעילות של העסק וממילא גם את הרווחיות שלו. כאשר מדובר על מערכת CRM מתקדמת כמו זו של חברת סקאלה, תוכלו להנות גם מיכולות מגוונות הקשורות באפליקציית ווטסאפ. בין האפשרויות: שליחת הודעה פרטית באמצעות ווטסאפ ללקוח – היישר מתוך כרטיס הלקוח שלו, יצירת הודעת תפוצה עבור כלל הלקוחות באמצעות הווטסאפ, ניתוח ומיון שיחות הווטסאפ עם הלקוחות ועוד.

 

שליחת ווטסאפ מאקסל – למה בכלל צריך את זה?

חלק גדול מהנתונים האישיים של הלקוחות נשמרים על גבי תבנית אקסל, מה שמאפשר להגיע אל הנתונים בצורה יעילה ונוחה. כאשר אנחנו רוצים לשלוח ללקוחות הודעה מותאמת אישית, יש צורך לגשת אל הנתונים האישיים שלו כפי שמופיעים במערכת ה – CRM ולהוציא משם את הנתונים לקובץ אקסל מסודר. מערכת ה – CRM של סקאלה מאפשרת למשתמש בה לקחת את הנתונים מתוך קובץ האקסל, ולהשתמש בהם בצורה פשוטה בכדי לשלוח הודעת ווטסאפ מותאמת אישית עבור הלקוח. כך הלקוח מרגיש שהוא לא מקבל הודעה מאיזה מערכת אוטומטית או כחלק מרשימת תפוצה, אלא דווקא הודעה אישית שנכתבה במיוחד עבורו. אין ספק כי שליחת ווטסאפ מאקסל היא יכולת חשובה הקיימת במערכת ה –  CRM של חברת סקאלה, והיא אחת מן האפשרויות המתקדמות הרבות שהמערכת המתקדמת שפותחה על ידי סקאלה מאפשרת ללקוחות שלה.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות