שימוש עם תוכנה לווטסאפ במערכת CRM

תוכנה לווטסאפ

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

הרבה מאוד חברות ועסקים הבינו כבר מזמן את היכולות האדירות שיש לאפליקציית ווטסאפ בעולם העסקי. אז נכון – ווטסאפ במקור פותחה בכדי לאפשר לאנשים לתקשר זה עם זה, ולא עבור העולם העסקי, אך ברבות השנים ובהתחשב בעובדה שכיום זוהי הדרך העיקרית שבה אנשים מתקשרים זה עם זה מרחוק, אין ספק שכל עסק או חברה אשר מכבדים את עצמם חייבים נוכחות גם בווטסאפ. ואכן, עם השנים ווטסאפ בעצמם הבינו זאת ופיתחו אפליקציה מיוחדת עבור בעלי עסקים – המוכרת בשמה “ווטסאפ ביזנס”. מדובר על אפליקציה דומה מאוד לאפליקציית ווטסאפ הרגילה, אך כזאת שמאפשרת מגוון יכולות (די מוגבל..) עבור בעלי עסקים. בין היתר – ניתן לשלוח ללקוחות הודעות אוטומטיות ללקוחות שפונים באמצעות הווטסאפ, לשמור נוסח של הודעות כתובות בכדי לשלוח אותן בלחיצת כפתור, לשמור קטלוג מוצרים מותאם אישית אליו כל אחד יכול לגשת ללא צורך לפנות אל העסק, ועוד כמה אפשרויות המקלות על חייהן של בעלי עסקים – בעיקר עסקים קטנים או בינוניים.

חשיבותן של מערכות CRM עבור עסקים וחברות

ככל שהטכנולוגיה התקדמה חברות ועסקים החלו לרתום אותה לטובת ניהול העסק, ומתן שירות לקוחות בצורה יעילה ומותאמת אישית. הרבה מאוד מהשיפור שאנחנו מרגישים בשירות הלקוחות של חברות שונות, נובע מהשימוש עם מערכות CRM מתקדמות, המאפשרות לעסקים מגוון יכולות המקלות על החיים שלהן ושל הלקוחות שלהן. בין היתר מערכת CRM מתקדמת כמו זה של סקאלה מאפשרת לעסק: מעקב אחרי עסקאות ולידים, ניהול של משימות ושל יומן פגישות, עיצוב של הצעות מחיר, תוכנה לווטסאפ, פתרון עבור סליקת אשראי, אוטומציה שיווקית, וכמובן – ניהול המידע המלא אודות העסק בצורה נוחה ויעילה המאפשרת לנתח את מצבו של העסק ולגבש אסטרטגיה עסקית לעתיד.


שימוש עם תוכנה לווטסאפ במערכת
CRM

כאשר חברות ועסקים התחילו להשתמש בצורה נרחבת באפליקציית ווטסאפ בכדי ליצור קשר עם הלקוחות ולהעניק להם שירות לקוחות נוח ויעיל יותר, הבינו מפתחי מערכות ה – CRM שיש צורך בביצוע של התאמה וסנכרון בין המערכות לבין ווטסאפ. באמצעות שימוש עם מערכת סקאלה, תוכלו להנות מאינטגרציה מלאה בין שיחות הווטסאפ למערכת ה-CRM ומסנכרון מלא של השיחות עד לרמה של מיון השיחות לפי נושאים ולפי לקוח. ניתן למשל לשלוח לכל לקוח הודעה אישית היישר מהמערכת, באמצעות כניסה לכרטיס הלקוח האישי שלו. כמו כן – בסקאלה ניתן להשתמש עם תוכנה לווטסאפ המאפשרת לשלוח הודעות בתפוצה רחבה לכלל הלקוחות, בכדי לעדכן אותם למשל על שינוי בשעות העבודה או על מבצע חדש שכדאי להם לשמוע עליו. מדובר ללא ספק על יכולות מתקדמות אשר אינן קיימות במערכות אחרות, אשר מאפשרות לכל עסק לשפר בצורה משמעותית את השירות שהוא מעניק ללקוחות שלו, ומאפשרות לבצע פעולות מורכבות וממושכות בצורה קלה, נוחה ומהירה הרבה יותר.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות