היא מערכת לניהול לקוחות אשר משמשת למעלה מ – 150,000 עסקים וחברות ביותר מ – 180 מדינות לייעל את צורת העבודה שלהם, ולנהל את הקשר עם הלקוחות שלהם בצורה יעילה יותר מאשר בעבר. במערכת משתמשות חברות גדולות ומוכרות ברחבי העולם ובהם ניתן למנות את אמאזון, יצרנית הרכב סוזוקי ועוד. המערכת מאפשרת לנהל את מדדי הביצועים של העסק מכל מקום באמצעות אפליקציה ייעודית לנייד אשר מאפשרת להישאר עם היד על הדופק בכל עת ובכל מקום.
מהם החסרונות של zoho crm?
- Zoho crm מציעה הרבה מאוד תכונות ואפשרויות לעסק, אך עומק הפונקציונליות והשימושיות שלהן מתגלה כמוגבל מאוד ככל שהדרישות שלך עולות.
- המערכת אינה פשוטה לשימוש ונדרשת לא מעט למידה בשביל לשלוט במכמני המערכת ולתפעל אותה בצורה יעילה ונוחה.
- המחירים של המערכת יחסית זולים ביחס למתחרים אך שירות הלקוחות ברמה נמוכה יותר מאשר אצל שאר המערכות.
טווח מחירי התוכניות של zoho crm?
כאמור מחירי החבילות של החברה נחשבים לזולים יחסית לעומת המערכות האחרות כאשר מחיר החבילה הם כדלהלן:
- על החבילה הזולה והבסיסית ביותר תשלמו 12 דולר לחודש.
- על החבילה המקצועית תשלמו 20 דולר לחודש.
- על החבילה המתקדמת יותר תשלמו 35 דולר לחודש.
- על החבילה הגדולה ביותר אשר מכילה את מקסימום האפשרויות תשלמו 45 דולר לחודש.
כיצד ניתן לשלם עבור החבילות השונות?
ניתן לשלם עבור המסלולים השונים באמצעות כרטיס אשראי, שירות פייפאל, העברה בנקאית או המחאות עבור מנויים שנתיים.
האם ניתן לבטל את המנוי בכל עת?
אכן, החברה מתחייבת שכל עת שתרצו לבטל את המנוי תוכלו לבטל אותו ללא התחייבות כלל. בנוסף, ניתן כל העת לבצע מעבר בין החבילות השונות של החברה באמצעות כפתור השדרוג שנמצא באזור האישי של הלקוח באתר החברה.
האם המידע הנשמר במערכות החברה בטוח?
החברה עושה כל מאמץ במשך כל ימות השנה בשביל להבטיח את המידע של הלקוחות שלה. החברה מחזיקה במערכות גישה ביומטרית, ומערכות מתקדמות לניטור של אירועים כמו שריפות, הצפות וגניבות שיכולות להזיק לנתונים של לקוחות החברה.