הרחבת מרכזייה

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

איך להגדיר הרחבת מרכזייה במערכת CRM 

במדריך זה אסביר כיצד להוסיף מספר יעד למשתמש במערכת הCRM שדרכו יבוצעו שיחות אל לידים ואנשי קשר,מספר יעד מקושר למספר וירטואלי כדי לבצע הקלטות של שיחות דרך המערכת

1.במסך הבית נלך למודול הגדרות בתפריט הצד

2.נלחץ על נהל משתמש בתפריט הצד

 

3.נבחר מתוך רשימת המשתמשים במשתמש שאנו רוצים להוסיף לו מספר יעד

4.נגלול למטה לבלוק עוד מידע ונלחץ על אייקון העיפרון ליד שדה הרחבת מרכזייה

5.נזין את המספר שממנו אנו רוצים לבצע שיחות ונלחץ על אייקון הוי בצבע ירוק על מנת לשמור והמספר יצבע בצבע ירוק

 

*שימו לב במידה וישנו אותו מספר על שני משתמשים ויותר השיחות ירשמו על משתמש אחד וגם במידה וישנו מספר נייד דומה למספר בהרחבת מרכזייה של משתמש אחד השיחות ירשמו רק על משתמש אחד*

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

מדריכים נוספים

ייבוא נתונים מקובץ CSV

מדריך כתוב ייבוא נתונים מקובץ CSV  במדריך זה נלמד כיצד לייבא נתונים אל מערכת ה-CRM באמצעות קובץ CSV חיצוני. כמו כן, נסביר על מניעת כפילויות

מיזוג רשומות

מדריך מיזוג רשומות במערכת ה CRM במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד למזג רשומות במערכת ה-CRM באמצעות קובץ CSV 1.נכנס אל מודול “לידים” ונסתכל על רשימת