ניהול קמפיינים

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

מערכת CRM – יצור ועריכת קמפיין חדש 

ניהול קמפיינים במערכת  CRM מאפשר לרכז את המידע על הקמפיינים שרצים בעסק. בסדרת הסרטונים נדגים איך יוצרים קמפיין, מחברים לידים לקמפיין, עושים רשומות של לידים שהגיעו מהקמפיין מסוים ואיך מנתחים את הנתונים בדו”ח שיווקי.

1. לחצו על כפתור של תפריט הראשי

2. לחצו על מודול “מכירות”

3. לחצו על “קמפיינים”

4. לחצו על כפתור “הוסף קמפיין” בצד שמאול של העמוד

5. מלאו את פרטי הקמפיין ולחצו על שמור בתחתית העמוד

6. ליבוא קמפיינים נכין קובץ excel עם שדות תאומות למודול קמפיינים. נשמור אותו כקובץ

7. לחצו על אייקון עם חץ “יבוא” במודול קמפיינים

8. לחצו על “העלה קובץ מהמחשב”

9. בחרו את הקובץ ולחצו על “Open”

10. לחצו “הבא” בתחתית העמוד

11. במידה ורוצים לדלג בטיפול רשומות כפולות לחצו על כפתור “דלג על שלב הזה”

12. במידה ויש צורך בטיפול ברשומות כפולות בשדה “בחר כיצד יש לטפל ברשומות כפולות” צריך לבחור האם להחליף את הרשומה בחדשה יותר או שלמזג את הרשומות, וגם צריך לבחור שדות על פי איזה נתונים נחפש רשומות כפולות. לאחר מכן לחצו “הבא”

13. בצעו מיפוי שדות ולחצו “ייבא”

14. לעריכת השדות יש ללחוץ על אייקון עם 3 נקודות ליד הקמפיין – ערוך

15. לאחר עריכת נתונים לחצו על שמור לשמירת השינויים

16. כדי להגדיר את השדות של המודול לחצו על כפתור “הגדרות” בצד שמאול של העמוד

17. כאן ניתן להוסיף בלוקים ושדות חדשים, לשנות מיקום של השדות, לשנות הגדרות שלהם. לאחר שינוי מיקום של השדות יש ללחוץ “שמור פריסה”

18. לשיפול או מחיקת הקמפיין יש להיכנס לכרטיס הקמפיין

19. לאחר מכן ללחוץ על אייקון עם 3 נקודות בצד שמואל של העמוד

20. בחרו את האופציה הרלוונטית

 

מערכת CRM  – יצירת קשר בין ליד לקמפיין, רשימת לידים שהגיעו מהקמפיין

כשליד חדש נכנס מקמפיין חשוב לשמור דרך איזה קמפיין הוא הגיע. נלמד איך ליצור את הקשר הזה.

  1. דרך ראשונה ליצור קשר בין ליד לקמפיין (דרך עריכת הליד). לחצו על כפתור על תפריט הראש

2. לחצו על מודול “מתעניינים”

3. לחצו על “לידים”

4. א.  נפתח כרטיס של ליד שאנחנו רוצים לקשר לקמפיין

 

ב. ניתן גם להוסיף ליד חדש במידה והוא עוד לא קיים. לחצו על “להוסיף לידים” בחלק שמאול של העמוד

5. נלחץ על אייקון “ערוך” מתחת לכפתור של הוספת לידים

6. בתחתית של הכרטיס נמלא את השדה “קמפיין (UTM)”, לחצו על אייקון עם זכוכית מגדלת

7. בחרו את השם מרשימת הקמפיינים

8. שמרו את השינויים בלחיצת על כפתור “שמור” בתחתית כרטיס

9. דרך שנייה ליצור קשר בין ליד לקמפיין (קצרה יותר)  דרך קמפיין עצמו. ניכנס למודול מכירות – קמפיינים

10. פתחו את הקמפיין המעוניין

11. לחצו על “לידים”

12. לחצו על “הוסף ליד”

13. אחרי מילוי הנתונים של הליד לחצו על “שמור”

14. במידה וצריך להוסיף לידים שכבר קיימים לחצו על “בחר ליד”

15. בחרו לידים ששייכים לקמפיין ולחצו “הוסף”

16. כדי לבטל את הקישור לחצו על אייקון “בטל קישור” ליד ליד או איש קשר הדרוש

17. לחצו “כן” כדי לבטל את הקישור סופי

18. כדי לטעון רשימת לידים מוכנה ממודול לידים לחצו על שדה “בחר כדי לטעון רשימה”

19. בחרו את הרשימה ולחצו “כן”

20. כדי לשלוח דואר אלקטרוני ללידים או לקוחות סמנו את האנשים שאתם רוצים לשלוח להם דואר ולחצו על כפתור “שלח דואר אלקטרוני”

21. לניהול אנשי קשר של הקמפיין לוחצים על “אנשי קשר” ומבצעים את אותן פעולות

22. כדי ליצור רשימה של לידים שנכנסו מהקמפיין נפתח רשימת לידים במודול מתעניינים

23. לחצו על כפתור עם “+” בחלק רשימות

24. מלאו את הפרטים בהתאמה (שם רשימה, בחרו שדות שצריך להופיע ברשימה, הוסיפו תנאי) ולחצו על “שמור”

 

מערכת CRM  – דו”ח שיווקי

  1. לחצו על כפתור על תפריט הראשי

2. לחצו על “כלי שיווק”

3. בחרו “דו”ח שיווקי”

4. בחלק עליון נמצאים נתונים של כל המערכת: כמה לידים יש סה”כ, כמות משתמשים, סה”כ סכום הצעות שנשלחו וסכום הצעות ששולמו

5. מתחת לחלק הזה בצד ימין נמצאים קישורים לגישה מהירה כמו לידים, לקוחות וחולה

6. ליד קישורים של גישה מהירה נמצאים שדות לבחירה של קמפיין מסוים ופרק זמן שאנחנו רוצים לראות עליו את הסטטיסטיקה

7. בחלק אמצעי נמצאת סטטיסטיקה של הקמפיין הנבחר בהתאם לפרק זמן שבחרנו.

פה אנחנו רואים:

  • סה”כ לידים שהגיעו מהקמפיין – 3
  • סה”כ לקוחות שהגיעו מהקמפיין (כולל לידים שהפכו ללקוחות) – 44
  • סה”כ לידים שהומרו ללקוחות – 30
  • סה”כ שיחות – 0
  • סה”כ הצעות מחיר – 11
  • סה”כ ערך הצעות מחיר – 15457 ₪
  • סה”כ הצעות מחיר ששולמו – 1
  • סה”כ עלות של הקמפיין (נתון מכרטיס קמפיין) – 2900 ₪
  • סה”כ רווח של הקמפיין (סה”כ ערך הצעות מחיר עם סטטוס “מאושר” פחות סה”כ עלות של הקמפיין) – 7367 ₪

8. מתחת לנתונים האלה יש לנו סטטיסטיקה על מכירות של מוצרים וסה”כ מכירות של משתמש

9. בדו”ח שיווקי גם מופיעה סטטיסטיקה על סטטוסים של לידים ולקוחות שהגיו מהקמפיין

10. בתחתית של הדו”ח נמצא פילוח נתוני הקמפיין. ניתן לבחור על פי איזה שדה אנחנו רוצים לעשות פילוח נתונים, לדוגמה נבחר “מקור הגעה”

 

 

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

מדריכים נוספים

ייבוא נתונים מקובץ CSV

מדריך כתוב ייבוא נתונים מקובץ CSV  במדריך זה נלמד כיצד לייבא נתונים אל מערכת ה-CRM באמצעות קובץ CSV חיצוני. כמו כן, נסביר על מניעת כפילויות

מיזוג רשומות

מדריך מיזוג רשומות במערכת ה CRM במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד למזג רשומות במערכת ה-CRM באמצעות קובץ CSV 1.נכנס אל מודול “לידים” ונסתכל על רשימת