איך להגדיר הרחבת מרכזייה במערכת CRM
במדריך זה אסביר כיצד להוסיף מספר יעד למשתמש במערכת הCRM שדרכו יבוצעו שיחות אל לידים ואנשי קשר,מספר יעד מקושר למספר וירטואלי כדי לבצע הקלטות של שיחות דרך המערכת
1.במסך הבית נלך למודול הגדרות בתפריט הצד
2.נלחץ על נהל משתמש בתפריט הצד
3.נבחר מתוך רשימת המשתמשים במשתמש שאנו רוצים להוסיף לו מספר יעד
4.נגלול למטה לבלוק עוד מידע ונלחץ על אייקון העיפרון ליד שדה הרחבת מרכזייה
5.נזין את המספר שממנו אנו רוצים לבצע שיחות ונלחץ על אייקון הוי בצבע ירוק על מנת לשמור והמספר יצבע בצבע ירוק
*שימו לב במידה וישנו אותו מספר על שני משתמשים ויותר השיחות ירשמו על משתמש אחד וגם במידה וישנו מספר נייד דומה למספר בהרחבת מרכזייה של משתמש אחד השיחות ירשמו רק על משתמש אחד*