CRM פשוט. לומדים מהר

מערכת ניהול צריכה להיות פשוטה. בנינו לך מרכז הדרכה דיגיטלי כדי שתוכל להבין בפשטות ובקלות איך לעבוד עם המערכת.

ניהול משתמשים

במעמד רכישת המערכת, מגדירים כמות משתמשים. בקורס זה נדגים כיצד ניתן לסווג משתמשים לפי פרופילים וקבוצות ולנהל עבורם הרשאות במודולים השונים ואפשרות להקצאות רשומות.

הגדרת מודול מתקדמת

במערכת Scalla CRM ניתן ליצור שדות חישוב מסוגים שונים, להוסיף אוטומציות של חישוב.
כחלק של הגדרת מערכת מתקדמת נדבר גם על יצירת יחסים בין המודולים.

יבוא ויצוא מידע מתוך המערכת

כשמבצעים מעבר של ארגון למערכת CRM חדשה בוודאי תרצו להעביר את כל המידע הקיים למערכת החדשה. 
נציג לך איך לבצע את העברת המידע באופן פשוט ביותר לתוך המערכת כך שתוכל להמשיך מאיפה שהפסקת. 
 

ניהול לידים - בסיסי

ניהול לידים עם מערכת crm מאפשר לרכז את המידע על הלקוחות שלכם. בסדרת הסרטונים נדגים איך ניתן לבצע פעולות בסיסיות בכרטיס המתעניין / ליד. כגון: פתיחה משתמש, שליחת סמסים, פתיחת אירועים ועוד.

ספרי מחיר

במידה ולמוצר יש יותר ממחיר אחד ניתן ליצור ספר מחיר.
בקורס זה נציג שתי דרכים ליצירת ספר מחירים.
 

ניהול יומן פגישות

לאחר פתיחת המערכת וההגדרות הבסיסיות, נרצה לסנכרן, להגדיר ולהפעיל את היומנים ולוחות השנה שלנו בתאום מלא עם יומני הגוגל של העסק והעובדים שלכם. 

ניהול רשימות

לאחר שהמערכת מחוברת ומוגדרת כראוי, יש לנו כבר רשומות ומתחילים לעבוד.
בקורס הבא ניתן לראות את אפשרויות התצוגה השונות שמאפשרות לכם עבודה נוחה ויעילה יותר.

הגדרת תבניות וחתימה דיגיטלית

במערכת ניתן ליצור תבנית דואר אלקטרוני/וואטסאפ/PDF.

בקורס זה נציג יצירה של כל סוגי התבניות האפשריות ובנוסף לכך נציג אפשרות של הוספת חתימה דיגיטלית במודולים השונים וכיצד להשתמש בהן.

הצעות מחיר

השלב הבא בעבודה עם מערכת CRM הוא לעדכן את מלאי השירותים והמוצרים שלנו, להכין הצעות מחיר ולשלוח אותן ללקוחות שלכם.

דו"חות + תרשימים

דו”חות הינם חלק בלתי נפרד מכל עסק, הם עוזרים להבין את המצב ועוזרים לקבל החלטות עסקיות חשובות. בעזרת התרשימים ניתן להציג את הנתונים באופן פשוט וברור יותר. בסדרת סרטונים אלה נלמד ליצור ולתזמן דו”חות ותרשימים.

תחזית מכירות

בקורס זה נתמקד במודול תחזית מכירות. ישנם שלושה סוגים של תחזית מכירות שניתן ליצור:

1)הזדמנויות (תחזית המתבססת על מידע מהזדמנויות ממודול מתעניינים)

2) הזדמנות מכירה (תחזית המתבססת על מידע מהזמנות לביצוע ממודול תפעול)

3) חשבוניות (תחזית המתבססת על מידע מחשבנויות במודול מכירות)

 

ניהול קמפיינים

ניהול קמפיינים במערכת  CRM מאפשר לרכז את המידע על הקמפיינים שרצים בעסק. בסדרת הסרטונים נדגים איך יוצרים קמפיין, מחברים לידים לקמפיין, עושים רשומות של לידים שהגיעו מהקמפיין מסוים ואיך מנתחים את הנתונים בדו”ח שיווקי.

 

תהליכי עבודה אוטומטיים

תהליכי עבודה אוטומטיים במערכת CRM מאפשרים להפוך את הפעילויות ידניות שחוזרות לעצמן לאוטומציה. מערכת  СRMתשלח ללקוח באופן אוטומטי תזכורת על פגישה, תזמין את לידים לאירוע ואפילו תשלח ברכה או הטבה ליום הולדת. בסדרת הסרטונים נלמד ליצור אוטומציות בסיסיות: שליחת הודעת WhatsApp  לליד חדש, יצירת משימה באפשרות אוטומציה, לעדכן שדות אוטומטי, לשלוח דואר אלקטרוני דרך אוטומציה וליצור רשומה.