מהו בוט לווטסאפ ולמה הוא משמש?

תוכנת CRM

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

מערכות CRM מנצלות את העובדה שהעולם הפך להיות טכנולוגי לטובת שירות הלקוחות וניהול העסקים. בכל עסק אשר מתפעל אופרציה של לקוחות, יש צורך במערכת ממוחשבת שתדע לארגן עבור העסק את כלל הנתונים, ולתת לבעל העסק את האפשרות להגדיל מכירות באמצעות הבנת מצבו של העסק והדרך הטובה ביותר להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים. כולנו יודעים שכבר יותר מעשור הדרך העיקרית שבה בני אדם מתקשרים זה עם זה מרחוק, היא אפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ. כמות שיחות הטלפון שאנחנו עורכים ירדה בצורה משמעותית, בזכות העובדה שאפשר פשוט לכתוב הודעה או להקליט הודעה קולית באמצעות ווטסאפ. גם בעולם העסקים מבינים זאת, ויודעים שפנייה ללקוחות דרך ווטסאפ תהיה ישירה ונוחה יותר עבורם מאשר שיחת טלפון – שבחלק גדול מן הפעמים תופסת את הלקוח בזמן שלא נוח לו.

 

ווטסאפ עסקי – למה זה נחוץ לעסק שלי?

חברות ועסקים שעברו להשתמש עם ווטסאפ עסקי יודעות עד כמה מדובר על דרך מעולה להגיע אל הלקוחות, ולתת להם שירות יעיל ואיכותי. כאשר הלקוח יודע שהוא אינו צריך להמתין על הקו בשיחת טלפון ממושכת, אלא יכול פשוט לכתוב לעסק ולחכות לתגובה באמצעות הווטסאפ, אין ספק שמדובר על משהו נוח ויעיל הרבה יותר. אמנם, אפליקציית ווטסאפ הרגילה לא מאפשרת יותר מדי עבור בעלי עסקים, ולכן הוציאה החברה את אפליקציית ווטסאפ ביזנס, אשר מאפשרת לבעלי עסקים אפשרויות שונות בכדי לקדם את העסק שלהם, ולהעניק ללקוחות שירות באמצעות הווטסאפ. בין היתר, תוכלו באמצעות אפליקציית ווטסאפ ביזנס להכין קטלוג מותאם אישית שאותו הלקוחות יוכלו לראות ללא צורך בפנייה אליכם, תוכלו להכין הודעות כתובות שאותן ניתן לשלוח בלחיצת כפתור ללקוחות, תוכלו לשלוח מענה אוטומטי ללקוחות אודות זמני העבודה שלכם וכן הלאה.

 

מהו בוט לווטסאפ ולמה הוא משמש?

בוט לווטסאפ הוא בעצם רובוט אשר מגיב לשאלות הלקוחות בצורה אוטומטית על פי נתונים שבעל העסק הזין מראש. כאשר הלקוח פונה באמצעות הווטסאפ אל העסק, הוא מקבל תפריט בדומה לניתוב שיחות, אשר מאפשר לו לקבל תשובות אוטומטיות הקשורות לעסק כמו למשל: זמני פתיחה, תוקף אחריות על מוצר שרכש, מצב משלוח וכן הלאה. תוכלו גם להגדיר שבמקרים מסוימים השיחה תעבור אל נציג אנושי שימשיך מאותה הנקודה להתכתב עם הלקוח באמצעות הווטסאפ, בכדי לתת מענה במקרים מורכבים יותר שבהם הרובוט יתקשה לתת מענה.

 

שילוב הנתונים מווטסאפ במערכת ה – CRM

מאחר וחלק גדול משירות הלקוחות הפך להיות דרך אפליקציית ווטסאפ, ישנה חשיבות רבה לאינטגרציה מלאה בין מערכת ה – CRM של העסק לבין ווטסאפ עסקי. מערכת CRM מתקדמת כמו זו של סקאלה המציעה ללקוחותיה סנכרון מלא של שיחות הווטסאפ עם הלקוחות אל תוך המערכת, בכדי להפיק את המידע הנדרש מהשיחות, לסדר ולמיין אותם, ולהכניס את הנתונים מתוכן אל תוך המערכת בצורה פשוטה ויעילה.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות