איך בוחרים נכון תוכנה לניהול בענן?

מערכת דיוור

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

גישה נוחה לכל המידע שלכם מכל מקום בכל רגע נתון תהפוך אתכם ליעילים וגמישים יותר. כיום, רוב בעלי העסקים עוברים לניהול מידע בענן בגלל הנוחות, הזמינות והמחירים. תוכנה לניהול בענן מאפשרת בראש ובראשונה עבודה מכל מקום. אם תגיעו למצב בו עליכם לנהל את העסק מהבית או לאפשר לאחד העובדים לבצע משימות מהבית – תהיה לכם האפשרות לעשות זאת. תוכנות לניהול בענן מאחסנות את המידע ומערכות ההפעלה שלכם אונליין כך שאנכם חייבים להגיע למשרד בשביל לתפעל את המערכת לעסקים קטנים ולפתוח את יום העבודה.

ידידותי, מאובטח וחסכוני

בעבר יכולנו למצוא כמעט בכל בית עסק חדר מחשוב עם שרתים פנים ארגוניים בהם שמור כל המידע הממוחשב. גישה אל השרתים והמערכות הייתה אפשרית רק בהגעה פיזית למשרד. כיום כאשר טכנולוגיית הענן כובשת בסערה את השוק העולמי אין עוד צורך בשרתים יקרים ומסורבלים. תוכנות לניהול שמתבססות על ענן מבטיחות נגישות מלאה לנתונים של הארגון תוך הקפדה על רמה אבטחה גבוהה. הגישה אל המערכת crm תהיה מוצפנת ומוגבלת רק למשתמשים מורשים. התוכנה ידועה כידידותית למשתמשים ונוחה לתפעול. ניתן להתחבר אל המערכת ולקבל גישה למידע בכל מקום בו מתאפשר חיבור לרשת האינטרנט.

עם תוכנה לניהול בענן אפשר לצפות בנתונים גם כאשר אתם בבית, לבצע עדכונים, לפתור תקלות, להפיק דוחות ולנתח את המידע.

איך בוחרים נכון תוכנה לניהול בענן?

לפני שנקפוץ למים ונמהר לקבל את ההצעה הראשונה שתוצג בפנינו, הנה כמה דברים שכדאי לדעת על תוכנה לניהול ענן:

  1. המטרה לשמה אנו רוכשים את התוכנה היא התייעלות עסקית כך שעל התוכנה להתאים למאפיינים של הארגון.
  2. תוכנה לניהול בענן יכולה להגדיל את ההכנסות תוך צמצום ההוצאות.
  3. השימוש בתוכנה מתאים לעסקים קטנים, גדולים ובינוניים בכל התחומים.
  4. אל תתפשרו על פחות מתוכנה שתומכת בפעילות העסקית, מתאימה לעסקים צומחים ומעודדת חיסכון במשאבים.
  5. תמיד כדאי לתת עדיפות לתוכנות פשוטות לתפעול ותחזוקה.

סנכרון עם מערכות נוספות

תוכנות ניהול ענן חדישות מצליחות היום לתת מענה מקיף לעסקים. המערכות מותאמות למתן שירות מהיר ויעיל בכל שעה. כיום כאשר הלקוחות מצפים לקבל מענה מהיר לפניות גם מחוץ לשעות העבודה – אתם זקוקים לגישה למידע גם מחוץ למשרד. תוכנת הניהול בענן תכלול לפי בקשה שלכם אפשרות של סנכרון עם מערכות חשבונאיות, מערכות גבייה, דואר אלקטרוני, שעוני נוכחות, ניהול לידים סליקה באשראי ועוד.

לסיכום

על מנת לבחור נכון תוכנה טובה לעסק שלכם כדאי לבחור באופציה שמעניקה לכם מקסימום שליטה תוך מינימום מאמץ. חפשו תוכנה ידידותית לשימוש ותצליחו להפיק ממנה הרבה יותר.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות