5 צעדים מתבקשים לקראת בחירת תוכנת ניהול לעסק

יועץ עסקי

שיתוף ברשתות

תוכן עניינים

חיפוש ראשונה אחר תוכנה לניהול העסק יגלה לכם אפשרויות בחירה רבות. איך בוחרים נכון כאשר כל חברה טוענת שהתוכנה שלה היא הטובה ביותר? איך נוכל לדעת איזו תוכנת ניהול כוללת בדיוק את הכלים שאנחנו צריכים? אנחנו כאן בכדי לסייע לכם בבחירה נכונה תוך הצגת מספר משתנים חשובים שכדאי לייחס להם חשיבות רבה.

5 צעדים מתבקשים לקראת בחירת תוכנת ניהול לעסק

  • הגדרה ממוקדת ככל האפשר של היעדים והמטרות (עליכם לדעת אלו בעיות תרצו לפתור בעזרת ה-CRM).
  • מחויבות של החברה להטמעת המערכת (כולל הדרכות ותמיכה תכנית צמודה).
  • בחירה במערכת פשוטה וידידותית לשימוש (רוב העובדים יעדיפו מערכת בשפה העברית).
  • התאמה של המערכת לארגונים גדולים לתהליכים העסקיים שלכם עם אפשרות לסנכרון עם מערכות נוספות.
  • אופציה של ניידות, שירותי ענן ועבודה מרחוק.

אלו בעיות תוכנה לניהול העסק יכולה לפתור?

הרכיבו רשימת יעדים ודרישות ודרגו אותה על פי סדר העדיפויות שלכם. אם תדעו לשים את הדגש על היעדים שאתם מגדירים כחשובים ביותר – תצליחו לבחור בתוכנה הטובה ביותר. דוגמאות ליעדים בניהול עסקים : קבלה ומעקב אחר לידים, ניהול בסיס לקוחות, מעקב אחר הזמנות, ניהול מלאי, חלוקת משימות לעובדים ומעקב אחר ביצוע, יצירת דוחות, הגדלת רווחים, התייעלות להגדלת תפוקת העבודה.

תמיכה בתקופת ההסתגלות

הקשר עם החברה בה אתם רוכשים תוכנה לניהול העסק אינו מסתיים עם השלמת התשלום בעבור המוצר. מערכת היחסים ביניכם לבין החברה שמנהלת את התוכנה עתידה להיות ארוכה. על כן, עליכם לבחור מראש בחברה שמתחייבת לשירות אדיב ותמיכה במהלך תקופת ההטמעה, תקופת ההסתגלות ובשוטף. קחו בחשבון את העלויות הכרוכות בהעלאת הנתונים שלכם למערכת והדרכת העובדים לשימוש במערכת. גם כאשר מדובר במערכת ידידותית ונוחה להפעלה תידרש תקופת הסתגלות של העובדים.

אפשרות של עבודה מרחוק

כיום כאשר אנחנו נדרשים לתת מענה לפניות של לקוחות מסביב לשעון, נרצה לבחור בתוכנת ניהול שמאפשרת גישה ממחשבים ניידים וטלפונים חכמים. גישה למערכת עסקים קטנים מרחוק מסייעת לאנשי המכירות שלכם כך שבסופו של דבר האפשרות לעבודה מרחוק תתבטא בגידול ברווחים.

הטכנולוגיה החדשה ביותר

מערכות ניהול לעסקים מתפתחות ומתחדשות ללא הרף. אנחנו לא נרצה למהר להחליף את המערכת הנבחרת בכל שנה ולא נסכים להתפשר על פחות מהטכנולוגיה החדישה ביותר. אם תבחרו נכון בתוכנה שמתעדכנת באופן קבוע בטכנולוגיות חדשות תקבלו את התמורה הטובה ביותר בעד כספכם. על תוכנה לניהול עסק להיות גמישה לעדכונים טכנולוגיים וסנכרון עם מערכות נוספות.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי

פוסטים נוספים

ניהול קשרי לקוחות
כללי

שימוש במערכת ניהול קשרי לקוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא דאגה ללקוחות שלכם. למעשה מדובר בדבר החשוב ביותר המשפיע על הצלחת העסק. התשתיות שלכם עשויות להיות לא מוכנות