ניהול שירות לקוחות

לקוח פוטנציאלי ללקוח קונה.

מענה מהיר ללקוחות הוא חלק בלתי נפרד משירות לקוחות מוצלח ואף הכרחי על מנת                          למצות הזדמנויות ולהגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

תנתחו את המספרים
ותגדילו רווחיות

מתוצאות הקמפיינים עד ניתוח המכירות תישארו
מחוברים ביום יום לנתונים הכי חשובים בעסק.

תקלו על הלקוחות שלכם
תגדילו מכירות.

קבלת פנייה חדשה, הצעת מחיר מותאמת, חתימה אלקטרונית ותשלום באשראי. הכל מרוכז ואתם בשליטה מלאה.

תתקדמו לאוטומציות
ותחסכו זמן

מתהליכים פניים ארגונים ועד בניית משפכי שיווק שלמים, מעולם לא היה פשוט יותר לייעל את העסק.

תשתמשו בווטסאפ
ותגיעו ליותר לקוחות

הלקוחות שלכם הפסיקו לענות לטלפונים,
תתאימו את עצמכם ותתקדמו אליהם.

תפשטו תהליכים ותקבלו
החלטות טובות יותר.

מניהול סדר עדיפויות בניהול משימות ועד תהליך מכירה
אתם רוצים לעשות לעצמכם ולעובדים סדר בקבלת החלטות.

יותר מכירות

יותר זמן

יותר רווח

יותר לקוחות

יותר פשוט

חווית לקוח מותאמת אישית

הלקוחות שלכם רוצים להרגיש חשובים. תארו לכם שהלקוח דיבר עם נציג אחד באימייל ועם נציג שני בטלפון, כשהוא חוזר על אותה הבעיה שוב ושוב. באמצעות המערכת CRM שלנו הנציגים שלכם יוכלו להעלות נושאים שדוברו בהתקשרות הקודמת ובכך לגרום לשביעות רצון גבוהה יותר של לקוחותיהם. 

אנחנו עובדים עם כולם!

לא סתם אנחנו הבית הגדול ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. מחברות נדל”ן, מכללות ובתי ספר, חברות ביטוח ופיננסיים דרך משרדי פרסום ועד פרילנסרים ובעלי מקצוע מכל התחומים.

אין מה להסתבך, תמיכה בעברית.

הסירו את החשש מהטמעת המערכת, צוות התמיכה שלנו איתכם בכל שלב.

ההצלחה שלכם חשובה לנו! נציג אישי מלווה אתכם משלב ההתאמה ועד לתפעול השוטף.

הגבירו את תפוקת הצוות

מרכזו את מערכת התמיכה שלכם ב-SMS, באתר, אימיילים וצ’אטים, תחת פלטפורמה אחת.

אפשרו לצוות התמיכה שלכם לעבוד באופן מסונכרן על מנת להבטיח פתרון מהיר של קריאות שירות.

פרסמו שאלות נפוצות בפורטל השירות העצמי על מנת להפחית את כמות קריאות השירות, שיאפשרו לצוות התמיכה להתמקד בקריאות מורכבות יותר.

קבלו תובנות מבוססות נתונים

השתמשו בלוחות הבקרה על מנת לקבל תובנות בזמן אמת על ביצועי צוות התמיכה.

הימנעו מצווארי בקבוק בקלות על ידי הסתכלות על נתונים כמו קריאות שירות שהושלמו, עומס על צוות התמיכה, דירוג שביעות רצון הלקוחות ואף מצאו פתרונות מהירים לבעיות נפוצות.

שפרו את שביעות רצון לקוחותיכם.

סווגו את קריאות השירות על פי דחיפות וצרו אוטומציות על מנת להבטיח שירות לקוחות טוב יותר .

שלחו סקרים ללקוחותיכם על מנת למדוד את רמת שביעות הרצון שלהם מצוות התמיכה.

הגדירו מראש את שעות הפעילות של צוות התמיכה על מנת לקבוע את ציפיות התגובה של לקוחותיכם.

כל המערכות שלך מתחברות במהירות ובקלות למערכת אחת.

עושים סדר בעסק, מתוכנת הנהלת החשבונות, דרך קליטת הלידים מכל האפיקים ועד למרכזייה הטלפונית, לשלוט על הכל ממסך אחד.

פתרון מהיר יותר לבעיות

קבלו המלצות מושכלות לתשובות רלוונטיות, כאשר המערכת לומדת את תשובותיהם של צוות התמיכה לבעיות שונות.

השתמשו בתגובות שנענו בעבר על מנת לענות את שאלות נפוצות בצורה מהירה יותר. התקדמו עוד היום למערכת ניהול לקוחות שתשדרג לכם את העסק

אנשים מדברים וזה מתפשט מהר

4.9

מוזמנים לשמוע גם מה יש לשאר להגיד עלינו

שאלות ותשובות

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.

כמובן. באמצעות כלי ניהול היומן והפגישות שלכם תוכלו לקבוע קריאות שירות, פגישות ומשימות. כמו כן ניתן יהיה לחבר למערכת או אפליקציה אחרת שלכם באמצעות התממשקות API ובכך לקבל קריאות שירות ישירות למערכת.

ניתן להירשם למערכת של סקאלה לתקופת התנסות חינמית ולבדוק את ביצועי המערכת. לאחר מכן ניתן יהיה לבחור מבין החבילות המומלצות לשימוש במערכת. 

באמצעות מערכת CRM תוכלו לנהל בצורה יעילה את הלידים, לוודא שאתם חוזרים אליהם בזמן, לתעד את השיחות ולדעת היטב במה הם מתעניינים, היכן עצרתם בשיחה ומתי צריך לחזור אליהם בהמשך. גם נציג אחר של החברה שישוחח עם הלקוח ידע את ההיסטוריה שלו וכך תשפרו את השירות ללקוח, מהירות ואיכות השירות ותהיו מקצועיים יותר.

פתחו עכשיו משתמש בחינם.

14 יום ניסיון חינם | לא צריך להשאיר כרטיס אשראי