מערכת סי אר אם הינה מערכת לניהול קשרי לקוחות. למעשה היא משמשת כמערכת מתקדמת לניהול העסק, המשימות, הלקוחות, הלידים החדשים המגיעים מקמפיין הפרסום של החברה, ניהול העובדים ועוד. מערכת CRM של סקאלה למשל כוללת עשרות כלים ופיצ’רים שונים החיוניים לכל בית עסק, עם אפשרות לבצע הטמעה מותאמת אישית לצרכי העסק ולכלים הנדרשים לו בלבד. אם עדיין אין לכם מערכת CRM לעסק שלכם כדאי להכיר במה מדובר וכיצד היא יכולה לתרום לכם.
לרתום את הטכנולוגיה לשיפור העסק:
באמצעות מערכת סי אר אם תוכלו לשפר משמעותית את הביצועים בעסק שלכם, השיפור הניתן ללקוחות שלכם, המעקב אחר המשימות, ניטור הפרויקטים, הקצאת משימות לעובדים ועוד. אם בעבר בעלי עסקים היו צריכים לשלם הון להקמת תשתיות IT במשרד כולל שכירת עובד ייעודי במשרה מלאה לטיפול במערכת ובשרתים, הרי שכיום באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת והחיבור לאינטרנט ניתן ליהנות ממערכת מתקדמת בענן, להתחבר אליה מכל מכשיר ומכל מקום וליהנות מהיתרונות הרבים של המערכת.
אינספור כלים לשיפור ביצועים בארגון והתייעלות מבחינת זמן, שירות וטיפול בלקוחות ובמשימות:
מערכת CRM מתקדמת כמו סקאלה כולל עשרות כלים ופיצ’רים שונים שיסייעו לכם במגוון מחלקות ופעילויות בעסק. החל מניהול משימות, דרך ארכיון מידע, ניהול העובדים שלכם והטיפול בלקוחות שלכם. כך למשל באמצעות מערכת הלידים תוכלו לעקוב אחר לידים נכנסים מקמפיינים ברחבי הרשת שחיברתם למעקב דרך המערכת. באמצעות כלי חתימה דיגיטלית תוכלו לחסוך לשותפים, ספקים והלקוחות שלכם זמן יקר ומאמץ להיפגש כדי לחתום פיזית על המסמכים. תוכלו לשלוח להם את המסמכים בלחיצת כפתור בוואטסאפ, בSMS או דרך המייל והם יוכלו לחתום על המסמך אונליין בקלות וביעילות. כלי נוסף יכול להיות למשל הכלי לניהול משימות שיאפשר לכם לפתוח, לערוך, לנהל ולמחוק משימות במערכת. תוכלו להקצות משימות לעובדים ספציפיים, לעקוב אחר משימות קיימות, לנתב משימות בין העובדים ועוד.
יתרון משמעותי נוסף של מערכת CRM היא היכולת לייצר תהליכים אוטומטיים בעסק ועל ידי כך לחסוך בזמן ובהוצאות כספיות, לנהל אפקטיבית יותר את העסק והתהליכים השונים בו ועוד.
ניהול העובדים בצורה אפקטיבית ומסודרת יותר:
באמצעות מערכת סי אר אם מקצועית כמו סקאלה תוכלו לשדרג את הפעילות בעסק שלכם ואת ניהול העובדים שלכם. מלבד ניהול משימות אפקטיבי יותר תוכלו לאפשר לעובדים להתנהל בצורה מקצועית יותר מול הלקוחות שלכם על ידי ריכוז המידע בכרטיסיית לקוח מסודרת, אותה יוכלו לשלוף בזמן אמת בשיחה עם לקוח. כמו כן תוכלו לנתב את המשימות בין העובדים, לאפשר למנהלים להקצות משימות חדשות לעובדים ולספק לעובדים לוח בקרה נוח ויעיל לנהל ממנו את המשימות והעבודה היומית. במערכת סקאלה יש גם כלים כמו שעון נוכחות, חיבור למערכת סליקה, חיבור למערכת ניהול לידים ומכירות, ניהול משימות ויומן, אפשרויות דיוור ללקוחות במייל ובSMS, שיווק באמצעות הוואטסאפ ועוד.