מערכות לניהול לקוחות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מכל חברה ועסק אשר מחפשים להגדיל את המכירות ולצמוח כל העת. אחת המערכות לניהול לקוחות הפופולריות היא keap. מדובר על מערכת CRM וותיקה אשר פעילה למעלה מ – 20 שנה ומשמשת למעלה מ – 200,000 עסקים ברחבי העולם. על פי נתוני החברה קרוב לתשעים אחוז מהחברות שבחרו להשתמש במערכת זכו להגדלת ההכנסות והם מעידים כי הם מצליחים לנהל את העסק שלהם בצורה טובה ויעילה הרבה יותר מאשר בעבר.
מהם החסרונות של keap?
- העובדה כי מדובר על מערכת וותיקה היא אולי יתרון כאשר מדובר על אמינות המערכת, אך רבים מדווחים כי חווית המשתמש במערכת אינה מן המשובחות. מבנה המערכת מיושן ומקשה על משתמשים וותיקים כחדשים להשתמש בה ביעילות ובמהירות.
- אפשרויות רבות במערכת לא מציעות יכולות רבות ולמעשה לא מאפשרות לבצע דברים מעבר לאפשרויות הבסיסיות.
מחירי התוכניות של keap
טווח המחירים של התוכניות ב – keap אינו גדול ומחירי התוכניות די קרובים זה לזה. מחיר החבילה הבסיסית ביותר המיועדת ללקוחות חדשים או קטנים במיוחד הוא 79 דולר לחודש, והיא כוללת בעיקר את הפונקציות הבסיסיות של המערכת. החבילה המקצועית יותר עולה 169 דולר לחודש והיא יכולה להתאים למרבית העסקים. החבילה היקרה והמלאה עולה 199 דולר לחודש והיא מאפשרת להנות מכלל האפשרויות של המערכת. על כל המחירים ניתן לקבל הנחה של 50 אחוז לשלושת החודשים הראשונים.
האם ל – keap ישנה גרסה חינמית המאפשרת להתנסות בה?
מחיר החבילה הזולה ביותר ב – keap אינו זול במיוחד ועל כן מי שרוצה להתנסות במערכת כדאי שיורד את חבילת הניסיון של המערכת אשר ניתנת לשימוש ללא תשלום.
האם ניתן לקבל תמיכה מאנשי החברה עבור השימוש במערכת?
אכן, כל החבילות כוללת תמיכה 24/7 מאנשי החברה אשר נותנים מענה עבור תקלות או בעיות שקשורות במערכת.
האם המערכת של keap קלה לתפעול?
כפי שנכתב ממשק המערכת של keap אינו קל לתפעול ודורש לא מעט ניסיון בכדי לבצע את הפעולות בצורה יעילה. אמנם, ניתן לקבל עזרה של מדריך אישי שילווה את הרוכש בתהליך הלמידה של המערכת.